  • 1. Data: 2019-04-04 20:31:33
    Temat: Sharp R1S - dwa obiektywy - o co chodzi ?
    Od: universis <u...@w...pl>

    Przymierzam się do kupna jakiegoś telefonu z fotografowaniem w 3D.
    Namierzyłem Sharp R1S - ma dwa obiektywy ,,back" - jeden 13 Mpx, a drugi 5 Mpx. Nie
    wiem dlaczego tak ,,nierówno" i w ogóle opis jest taki nie za bardzo jasny - proszę o
    jakąś pomoc w temacie czy to jest 3D czy nie.

  • 2. Data: 2019-04-04 22:55:11
    Temat: Re: Sharp R1S - dwa obiektywy - o co chodzi ?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 4 Apr 2019 11:31:33 -0700 (PDT), w
    <2...@g...c
    om>, universis
    <u...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    Nie wiem dlaczego tak ,,nierówno" i w ogóle opis jest taki nie za bardzo jasny -
    proszę o jakąś pomoc w temacie czy to jest 3D czy nie.

    Mój aparat foto robi 3D jednym obiektywem :)
    A w ogóle daj sobie z tym spokój.

  • 3. Data: 2019-04-05 02:23:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "universis" 2...@g...co

    : Przymierzam się do kupna jakiegoś telefonu z fotografowaniem w 3D.

    Teraz 3D kojarzy się z 3MF, a drukowanie -- z DLP, zamiast z DTP. ;)
    [akurat nie wiem, czy drukarki typu DLP chadzają w parze z formatem 3MF]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 4. Data: 2019-04-06 19:15:43
    Od: universis <u...@w...pl>

    OK - dzięki za odpowiedzi- ale co polecacie do fotek 3D ?

  • 5. Data: 2019-04-06 19:17:32
    Od: universis <u...@w...pl>

    W dniu czwartek, 4 kwietnia 2019 21:59:30 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > Mój aparat foto robi 3D jednym obiektywem :)
    > A w ogóle daj sobie z tym spokój.

    OK - a jaki to telefon ?

  • 6. Data: 2019-04-06 22:51:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 6 Apr 2019 10:17:32 -0700 (PDT), w
    <1...@g...c
    om>, universis
    <u...@w...pl> napisał(-a):

    > OK - a jaki to telefon ?

    To aparat, nie telefon.

  • 7. Data: 2019-04-06 23:24:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "universis" f...@g...co

    : OK - dzięki za odpowiedzi- ale co polecacie do fotek 3D ?

    Lustrzankę na wózku. ;) To nie te czasy, gdy 3D oznaczało
    perspektywistyczny ;) papier. Dziś 3D to 3D naprawdę!
    Stawiasz fotografowany obiekt w środku, wokoło którego
    na wózku toczy się jednoobiektywowa lustrzanka lub nawet
    małpa, strzelając masę fotek, które jakiś algorytm składa w 3D!!

    Nie drukujesz fotki na papierze z Carrefoura drukarką z Carrefoura,
    ale na DLP lub normalnej/tradycyjnej drukarce 3D z filamentem...

    https://topshow3d.net/8-devices/3-classic <-- pierwszy lepszy link

    Albo pozostajesz na matrycy laptopa...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 8. Data: 2019-04-07 13:48:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 6 Apr 2019 23:24:52 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):

> [...]
    > na wózku toczy się jednoobiektywowa lustrzanka lub nawet
    > małpa, strzelając masę fotek, które jakiś algorytm składa w 3D!!

    Ale to nie zawsze dobrze dziala.
    Fal na morzu nie zrobisz, w gorach turysci przeszkadzaja.

    Dwa obiektywy to jednak dwa obiektywy ... ale nie takie.

    J.

  • 9. Data: 2019-04-08 01:21:49
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    universis wrote:
    > ... fotografowaniem w 3D

    KONIEC tej JALOWEJ GęGaWY!

    --> http://bit.ly/2G7haYR

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Hymn dla miliardow MONGOloidow: http://bit.ly/2U5oXdf

  • 10. Data: 2019-04-08 22:19:13
    Od: universis <u...@w...pl>

    W dniu niedziela, 7 kwietnia 2019 12:48:53 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    [..]
> [...]

    Lustrzanka na wózku to tylko fotografie mocno nieruchomych obiektów np. architektura,
    a i to bez nagłych zmian oświetlenia np. szybko przemieszczające się chmury - raz
    jest słońce, a raz nie ma. Kontynuuję więc pytanie : jaki telefon kupić do fotek 3D ?