  • 11. Data: 2019-04-08 23:31:36
    Temat: Re: Sharp R1S - dwa obiektywy - o co chodzi ?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "universis" f...@g...co

    : Lustrzanka na wózku to tylko fotografie mocno nieruchomych obiektów np.
    architektura,

    Już dawno to rozpatrywano -- ,,tylko meble w sztucznym świetle''. ;)
    Każda chwila jest NIPOWTARZALNA -- nawet za rok o tej samej porze
    nie znajdziesz tych samych warunków...

    : a i to bez nagłych zmian oświetlenia np. szybko przemieszczające
    : się chmury - raz jest słońce, a raz nie ma. Kontynuuję więc
    : pytanie : jaki telefon kupić do fotek 3D ?

    To nie 3D, ale pseudo3D -- nie wiem, bo nie używam.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 12. Data: 2019-04-09 00:07:14
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > : pytanie : jaki telefon kupić do fotek 3D ?

    To tak jakbyś pytał jaką amfibię kupić do rejsów pełnomorskich :>

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 13. Data: 2019-04-09 22:14:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "LordBluzgR" 5cabc64b$0$522$6...@n...neostrada.pl

    > To tak jakbyś pytał jaką amfibię kupić do rejsów pełnomorskich :>

    Nie ja pytam.

    > SZCZĘŚLIWE ŚWINIE I KROWY BĘDĄ GŁOSOWAĆ NA PIS.

    Mleko stanieje. :) Lidl/Biedronka sprzeda po 120 groszy za litr? ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 14. Data: 2019-04-09 23:50:37
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Nie ja pytam.

    To zmień znaki cytowania na kompatydebilne :>

    BTW, sygnaturek się nie cytuje :P

  • 15. Data: 2019-04-10 00:32:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "LordBluzgR" 5cad13b4$0$517$6...@n...neostrada.pl

    > To zmień znaki cytowania na kompatydebilne :>

    Zmieniając niektóre UTF na (oszczędniejsze) ISO
    wstawiam inne znaki, by odróżniać takie posty... ;)

    > BTW, sygnaturek się nie cytuje :P

    Więc nie cytuj. ;)

    > SZCZĘŚLIWE ŚWINIE I KROWY BĘDĄ GŁOSOWAĆ NA PIS.

    Nie tyle szczęśliwe, co bogate...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 16. Data: 2019-04-10 00:49:49
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Zmieniając niektóre UTF na (oszczędniejsze) ISO
    > wstawiam inne znaki, by odróżniać takie posty... ;)

    Kłamiesz, używasz starego XP i specjalnie to zmieniłeś...egocetryzm
    gurom, stary egocentryku/egoisto :>

    > Więc nie cytuj. ;)

    Gdzie zacytowałem?
    Ty zacytowałeś więc nie obracaj kota Jarkacza bo ci do śniadania nasra :]

  • 17. Data: 2019-04-11 04:13:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "LordBluzgR" 5cad21c5$0$499$6...@n...neostrada.pl

    > Kłamiesz, używasz starego XP i specjalnie to zmieniłeś...

    Używam rzeczywiście starego XP, ale co to ma tutaj do rzeczy?
    OE nie dorzca znaków cytowania w postach kodowanych tak, jak
    u 'universis' -- więc dorzucam takie, jakie chcę.

    > egocetryzm gurom, stary egocentryku/egoisto :>

    > Gdzie zacytowałem?

    Nie wiem.

    > Ty zacytowałeś

    Zacytowałem.

    > więc nie obracaj kota

    Nie odwracam -- nie zarzucam innym osobom cytowania.

    > Jarkacza bo ci do śniadania nasra :]

    > SZCZĘŚLIWE ŚWINIE I KROWY BĘDĄ GŁOSOWAĆ NA PIS.

    Ja jestem szczęśliwy, bo IMO mleko potanieje. :)

    Jeszcze żeby tak wprowadzono sprawiedliwsze ;)
    koszty uzyskania przychodu...

    - tankowanie w niedzielę
    - tankowanie w sobotę
    - śpiewanie w czasie jazdy do kościoła
    (dwa razy modli się ten, kto śpiewa,
    czyli i zysk z zatankowanego paliwa
    większy, bo błogosławieństwo większe,
    zatem i prawo do odliczenia większej
    części kosztu paliwa tankowanego w niedzielę)
    - pełny udział we mszy świętej (poświadczony
    przez profesjonalnego szafarza sakramentu)

    - tankowanie do kanistra też należy naprawić
    (należy przewidzieć na podstawie wcześniejszych
    zakupów, jaka część paliwa z kanistra trafi do
    samochodu ciężarowego a jaka do osobowego,
    jaka na mszę, jaka na zbytki itd...)

    - ulga na dzieci czczące rodziców większa niż
    na dzieci nieczczące

    - wreszcie odwrócony VAT... dlaczego są tylko dwie:
    - albo płaci nabywca (odwrócony)
    - albo zbywca (tradycyjny)
    możliwości?

    dlaczego nie można dzielić obowiązku płacenia
    pomiędzy zbywcę i nabywcę?

    najlepiej płynnie, wg jakiegoś dynamicznie ustalanego
    wzoru, zawierającego: dzień roku, godzinę finalizowania
    transakcji; kod produktu...

    - 23%, 8%, 5% itd...
    dlaczego nie można płynnie!? od 45% do 0? dość tej kwantyzacji!

    - i to straszliwe zamazywanie różnic pomiędzy płciami...

    dlaczego nie można kwoty wolnej od podatek uzależnić od płci?!

    - wreszcie daty... na razie są tylko dwie...

    dlaczego nie można na fakturach dorzucać wielu innych dat?!?!?!

    -=-

    Daleko mi do popierania nauczycielskich roszczeń,
    ale przypomina się żart z dawnych lat...

    Stalin wysłał swego człowieka (zapewne Mołotowa) na rozmowy
    z Hamerykańcem i podsłuchiwał pod drzwiami przebieg ,,pertraktacji''.

    Hamerykaniec coś mówił po hamerykańsku a Moskal mu odpowiadał
    co jakiś czas: 'NIET!' Aż tu nagle... Ściszonym głosem pada: 'Da'...

    Po konferencji (zerwanej nieprzejednanym ;) stanowiskiem Hameryki)
    Stalin rzuca Wiaczesławem o ścianę i wrzeszczy spieniony:

    - Na coś ty mu chamie 'Da' odpowiedział?!?!?!

    Przerażony Rosjanin z trudem łapie oddech i usiłuje wypowiedzieć:

    - Towarzyszu sekretarzu, Hamerykaniec zapytał mnie, czy
    go dobrze słyszę...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 18. Data: 2019-04-24 17:57:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" q8m7ru$spq$...@n...news.atman.pl

    > Ja jestem szczęśliwy, bo IMO mleko potanieje. :)

    Już potaniało -- w Lidlu 1.5% UHT można najwyraźniej
    nabyć poniżej 140 groszy za litr. Lidl nie ociąga się
    z implementacją państwowego prawa!! Zanim rząd dał
    strajkującym nauczycielom podwyżki płac -- Lidl dał
    jakieś podwyżki płac swoim pracownikom.

    Teraz, zanim polskie krowy dostały swe 500+ -- Lidl
    obniżył cenę mleka...

    Legendarne niemieckie porządki!!!

    Nie to co Polacy -- Niemcy bezzwłocznie [nawet z wyprzedzeniem!]
    stosują się do zmian państwowego prawa polskiego! To lubię!!!

    --