  • 1. Data: 2014-07-20 17:32:04
    Temat: Shell mi dziś podpadł
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    E95

    shell - 5.51zł
    wróblen - 5.41zł

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 2. Data: 2014-07-20 23:40:10
    Temat: Re: Shell mi dziś podpadł
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > E95
    >
    > shell - 5.51zł

    Z pewnoscia bardzo sie przejeli.

  • 3. Data: 2014-07-20 23:46:54
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > E95
    >
    > shell - 5.51zł
    > wróblen - 5.41zł

    Będziesz raportował wszystkie ceny na stacjach?

    Shell nigdy tani nie był, więc nie wiem czemu się dziwisz.
    A ceny jak ceny, w ramach tego samego koncernu rozrzut cenowy potrafi być
    znacznie większy niż marne 10gr na litrze.

    Wiwo

  • 4. Data: 2014-07-21 00:09:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Wiwo pisze tak:

    > Będziesz raportował wszystkie ceny na stacjach?

    Co żal Ci miejsca na dysku serwera?

    > Shell nigdy tani nie był, więc nie wiem czemu się dziwisz.
    > A ceny jak ceny, w ramach tego samego koncernu rozrzut cenowy
    > potrafi być znacznie większy niż marne 10gr na litrze.

    Nie dziwię się ale być może tym postem kogoś zniechęce do Shela.
    Tymbardziej że cena na samoobsługowej po Neste. Na 40 litrach to jest
    4zł podarowane za darmo.

  • 5. Data: 2014-07-21 00:29:58
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

> [...]
    > Piter
    >
    > golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    > Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

    bez urazy ale jechac 10 km dalej zeby zaoszczedzic 4 pln bezcenne...
    a nawet 5 czas tez sie liczy ...
    ja tam lubie shella za jedno
    pan za samo paliwo?
    i nie czekam na hotdoga klienta, ktory jest przedemna...

    Andrzej
    ---/---
    www.hana.com.pl
    www.fortunegreen.pl
    www.osiedlekaskada.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 6. Data: 2014-07-21 00:51:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** HANA pisze tak:

    > bez urazy ale jechac 10 km dalej

    zależy jak Orlen leży.

  • 7. Data: 2014-07-21 04:11:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "HANA" <h...@s...com.pl> wrote in message
    > ja tam lubie shella za jedno
    > pan za samo paliwo?
    > i nie czekam na hotdoga klienta, ktory jest przedemna...

    Dalej w Polsce nie da się zapłacić kartą wprost przy dystrybutorze?
    Bez wchodzenia do środka??? Trochę wstyd...

  • 8. Data: 2014-07-21 05:17:19
    Od: Mateusz <n...@o...pl>

    W dniu 2014-07-21 04:11, Pszemol pisze:
    > "HANA" <h...@s...com.pl> wrote in message
    >
    > Dalej w Polsce nie da się zapłacić kartą wprost przy dystrybutorze?
    > Bez wchodzenia do środka??? Trochę wstyd...

    Fakt, powinna być taka możliwość...
    Nie pomyślałem o tym :-).

    Czasami nie tylko cena jest ważna, ale jakość
    paliwa...

    M.

  • 9. Data: 2014-07-21 05:51:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Co żal Ci miejsca na dysku serwera?

    > Nie dziwię się ale być może tym postem kogoś zniechęce do Shela.
    > Tymbardziej że cena na samoobsługowej po Neste. Na 40 litrach to jest
    > 4zł podarowane za darmo.

    To sa jeszcze małe różnice.
    W Poznaniu i okolicach ON:
    Kościan stacja Antczak - 5,09 (tankowałem nie raz chwale)
    obok bodaj Pietrzyk - 5,07 ale nigdy nie tankowałem
    Poznan Komorniki - 5,27 AUCHAN
    SHELL na Debcu: 5,6
    Czyli na zbiorniku miedzy Antczakiem a SHELL mam ponad 40zł różnicy...

  • 10. Data: 2014-07-21 07:34:29
    Od: Mateusz <n...@o...pl>

    W dniu 2014-07-21 05:51, Budzik pisze:

> [...]
    > Poznan Komorniki - 5,27 AUCHAN
    > SHELL na Debcu: 5,6
    > Czyli na zbiorniku miedzy Antczakiem a SHELL mam ponad 40zł różnicy...

    Duże auto masz jak 80 litrów wlewasz :-)

    M.