  • 1. Data: 2017-08-17 13:45:55
    Temat: Shell mowi skrytym hotdogozercom stanowcze nie !
    Od: p...@g...com

    http://bit.ly/2v4l9wp

    czyli tankujesz i spadasz, na poczatku na bank bedzie wesolo ale koncepcja jak
    najbardziej sluszna

  • 2. Data: 2017-08-17 14:10:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-17 o 13:45, p...@g...com pisze:

    > http://bit.ly/2v4l9wp
    >
    > czyli tankujesz i spadasz, na poczatku na bank bedzie wesolo ale koncepcja jak
    najbardziej sluszna

    Zawiadom ty z niemieckich grup motoryzacyjnych.
    Może nawet będą zainteresowani.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-08-17 14:17:13
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Tak swoją szosą, to czemu u nas jest tak mało dystrybutorów, gdzie można zapłacić
    kartą przy tankowaniu? Osobiście kojarzę je tylko że stacji bezobslugowych, jak np
    Emila, czy kiedyś Statoil. Rozumiem, że wymiana na nowy typ dystrybutora jest
    kosztowna, ale na nowych stacjach jest to samo. Czy może właśnie o to chodzi, żeby za
    wszelką cenę ściągnąć klienta do środka po hotdoga właśnie?

  • 4. Data: 2017-08-17 15:33:20
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Przemyslaw P. <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > nowy typ dystrybutora jest kosztowna, ale na nowych stacjach jest to
    > samo. Czy może właśnie o to chodzi, żeby za wszelką cenę ściągnąć klienta

    Chyba w Polsce są jakieś kulawe przepisy nie zezwalające na transakcje
    kartą kredytową w trybie "bezobsługowym", bez podpisu.

    Takie stacje są w praktyce wszędzie gdzie byłem w USA lub Kanadzie. Klient
    wybiera: płacisz kartą przy dystrybutorze bez potrzeby wchodzenia do kiosku
    lub wewnątrz gotówką lub kartą.

  • 5. Data: 2017-08-17 16:20:31
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Pszemol <P...@p...com> wrote:

    > Chyba w Polsce są jakieś kulawe przepisy nie zezwalające na transakcje
    > kartą kredytową w trybie "bezobsługowym", bez podpisu.

    Na ex-Statoilu na Poleczki (DC) słupek "unattended" dla karty na podpis
    żąda PINu (który nie istnieje), ale kartą na PIN da się zapłacić.

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

  • 6. Data: 2017-08-17 16:52:08
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17-08-2017 o 16:20, Adam Wysocki pisze:

    > Na ex-Statoilu na Poleczki (DC) słupek "unattended" dla karty na podpis
    > żąda PINu (który nie istnieje),

    Co to za karta, do której nie ma PIN-u?
    Nigdy takiej nie miałem, ani o takiej nie słyszałem.
    A karty mam, od kiedy pojawiły się w PKO BP.

    Może raczej to jej właściciel po prostu zapomniał o odbiorze przesyłki z
    PIN-em, albo poszła na zły adres?

  • 7. Data: 2017-08-17 17:07:28
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Akurat w Polsce i przepisy i sama technologia płatności zblizeniowych jest mocno
    rozwinięta, co tym bardziej dziwi przy dystrybutorach. Mogę płacić zblizeniowo,
    płacić telefonem nawet kiedy karta leży w domu, a przy dystrybutorze brak terminala,
    mimo że można je w PL spotkać. Jedyne znane mi wytłumaczenie, to liczenie na
    dodatkowe zakupy po wejściu do środka

  • 8. Data: 2017-08-17 17:13:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Przemyslaw P. <p...@g...com> wrote:

    >Chyba w Polsce są jakieś kulawe przepisy nie zezwalające na
    >transakcje
    >kartą kredytową w trybie "bezobsługowym", bez podpisu.

    Jakiego podpisu, podpisu dawno nie skladalem, PIN trzeba podac.

    (aczkolwiek czasem na stacji chcial wlasnie podpisu).

    Poza tym sa takie stacje, wiec sie da.

    >Takie stacje są w praktyce wszędzie gdzie byłem w USA lub Kanadzie.

    Wszedzie w USA lub Kanadzie ? Ale jest jeszcze reszta swiata :-)

    J.

  • 9. Data: 2017-08-17 17:32:55
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 16:52 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Co to za karta, do której nie ma PIN-u?
    > Nigdy takiej nie miałem, ani o takiej nie słyszałem.
    > A karty mam, od kiedy pojawiły się w PKO BP.

    Raczej chodzi o to, że można jej użyć bez pinu. Każda kredytówka ma taki
    ficzer.
    Wszelkie płatności na bramkach autostradowych robię taką kartą - mimo
    sporych kwot (70-90EUR) nie podaję pinu.

    TG

  • 10. Data: 2017-08-17 17:53:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >http://bit.ly/2v4l9wp
    >czyli tankujesz i spadasz, na poczatku na bank bedzie wesolo ale
    >koncepcja jak najbardziej sluszna

    Czemu ma byc wesolo ? Metoda jak kazda inna.

    Oni tam chyba hotdoga nie maja ... ale sklepik na pewno dochody
    przynosil, zrezygnuja ? :-)
    Czy tak najlatwiej pogodzic tych co im sie spieszy z tymi na dluzsze
    posiedzenie ...

    A tam jeszcze jeden niuans - toaleta platna, ale oplata refundowana
    przy zakupach na stacji.
    Moze licza, ze teraz wiecej na moczu zarobia ? :-)

    J.