  • 1. Data: 2022-12-13 18:56:45
    Temat: Shell - "promocyjne" wtorki na paliwa premium (po cenie normalnego paliwa)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Kiedyś raz skorzystałem, bo jakoś mi nigdy nie po drodze.

    Ale dziś było, więc zajechałem. Paliwo po 6,72 i kolejka, więc całość mi się
    nie spodobała i pojechałem dalej.
    Następna stacje to też Shell. Paliwo po 6,43... ale na tej stacji nie ma paliw
    premium :)

    Takie to są "promocje" Shella :D

  • 2. Data: 2022-12-13 20:40:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 13 Dec 2022 18:56:45 +0100, r...@k...pl wrote:
> [...]
    > nie spodobała i pojechałem dalej.
    > Następna stacje to też Shell. Paliwo po 6,43... ale na tej stacji nie ma paliw

    A to dziwne.

    > Takie to są "promocje" Shella :D

    Ja w czwartki tankuje "lepszy ON" w promocji.
    Na Shell i na BP.

    J.

  • 3. Data: 2022-12-13 23:44:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 13 Dec 2022 20:40:39 +0100, w <1...@4...net>,
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A to dziwne.

    > Ja w czwartki tankuje "lepszy ON" w promocji.
    > Na Shell i na BP.

    I ile na - w stosunku do np. Auchan?

  • 4. Data: 2022-12-14 03:04:25
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-12-13 o 18:56, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > nie spodobała i pojechałem dalej.
    > Następna stacje to też Shell. Paliwo po 6,43... ale na tej stacji nie ma paliw

    Coś mi się zdaje, że potrzeba jeszcze kartę lojalnościową szela, żeby ta
    prmocja działała.
    Były czasy, że jezdziłem tylko na tym paliwie V-Power 95. Co dwa
    tygodnie we wtorek tankowałem V-Power na szellu niezależnie od tego, czy
    w baku było już mało, czy jeszcze średnio.
    Przestałem nalewać to paliwo, kiedy nalałem randomowe "normalne" paliwo
    95 i przekonałem się, że silnik mojego samochodu pracuje nie tyle nie
    gorzej, co wręcz lepiej - ciszej i równiej ciągnie do przodu.

  • 5. Data: 2022-12-14 08:16:24
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-12-2022 o 18:56, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > nie spodobała i pojechałem dalej.
    > Następna stacje to też Shell. Paliwo po 6,43... ale na tej stacji nie ma paliw

    Słabe te promocje....
    Na prąd Greenway daje do końca roku -30%, jak kupon wpiszesz i kartą
    visa zapłacisz....

    Warto wziąć pod uwagę różnice na procentach, jak ktoś będzie chciał
    sobie koszty porównywać w przyszłości....

  • 6. Data: 2022-12-14 08:24:44
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

> [...]
    > nie spodobała i pojechałem dalej.
    > Następna stacje to też Shell. Paliwo po 6,43... ale na tej stacji nie ma paliw

    NAjlepszą promocją jest przejazd na szela bardziej oddalonego od
    głównych dróg, gdzie np. różnica na LPG potrafi sięgać złotówki. Reszta
    to ściema ;)

    L.

  • 7. Data: 2022-12-14 09:01:56
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-12-14 o 08:16, Cavallino pisze:

> [...]
    > visa zapłacisz....
    >
    > Warto wziąć pod uwagę różnice na procentach, jak ktoś będzie chciał
    > sobie koszty porównywać w przyszłości....

    To chyba lepiej sprawdzić po ile jest 1kWh w tej promocji 30%
    żeby cokolwiek porównywać. Bo bez promocji to na
    ładowarkach albo trzeba mieć jakiś abonament, żeby było od biedy przystępnie
    albo się wstrzelić
    w jakiś upust, bo normalnie cena nie jest atrakcyjna.

  • 8. Data: 2022-12-14 17:56:29
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.12.2022 o 03:04, Poldek pisze:

> [...]
    > 95 i przekonałem się, że silnik mojego samochodu pracuje nie tyle nie
    > gorzej, co wręcz lepiej - ciszej i równiej ciągnie do przodu.

    No ale .. te paliwa spełniają tę samą normę. Jeśli coś ma wartościowe
    dodatki to jednak V-Power. Przy czym to nie zrobi takiej różnicy jaka
    jest w cenie. Musi być człowieka stać na to paliwo, i tyle.

  • 9. Data: 2022-12-15 18:23:53
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 14.12.2022 o 08:16, Cavallino pisze:

    > Słabe te promocje....
    > Na prąd Greenway daje do końca roku -30%, jak kupon wpiszesz i kartą
    > visa zapłacisz....

    Ten Greenway?
    https://youtu.be/VXlTk2jhnxI?t=189

    > Warto wziąć pod uwagę różnice na procentach, jak ktoś będzie chciał
    > sobie koszty porównywać w przyszłości....

    Ciul wie co będzie w przyszłości? Ale na dziś płacę za litr benzyny
    6,44zł i spalam tego w jeździe mieszanej 6-6,5litra/100km.
    Wychodzi moje 42 złote kontra 40 w Niro.
    No szał!

  • 10. Data: 2022-12-15 19:01:57
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-12-14 o 17:56, ii pisze:

    > No ale .. te paliwa spełniają tę samą normę. Jeśli coś ma wartościowe
    > dodatki to jednak V-Power. Przy czym to nie zrobi takiej różnicy jaka
    > jest w cenie. Musi być człowieka stać na to paliwo, i tyle.

    Paliwo powinno być darmo.
    Drogi są za darmo, to dlaczego paliwo jest za pieniądze?