  • 1. Data: 2009-11-14 20:51:04
    Temat: Shinko? Kendo? Maxxis? i inne wynalazki...
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Witam.

    Jak w temacie, jezdzi ktos na takich "wynalazkach"?
    Pytam bo tansze to troche jest. Co prawda niby wiem, ze jak cos jest tanie
    to nie moze byc dobre, ale spytac kolejny raz nie zawadzi ;-P

    --
    Pozdr. magnes
    nt650v fjs600 fes250 troche puzzli i 4 kola w dieslu

  • 2. Data: 2009-11-14 21:33:18
    Temat: Re: Shinko? Kendo? Maxxis? i inne wynalazki...
    Od: doktorski <d...@g...com>

    > Jak w temacie, jezdzi ktos na takich "wynalazkach"?
    > Pytam bo tansze to troche jest. Co prawda niby wiem, ze jak cos jest tanie
    > to nie moze byc dobre, ale spytac kolejny raz nie zawadzi ;-P
    Lesor zeznawal, ze CB1300 wpie*dalala Maxxisy w piorunujacym tempie.
    Na poludniu.

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 3. Data: 2009-11-14 23:40:06
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    doktorski pisze:
    > Lesor zeznawal, ze CB1300 wpie*dalala Maxxisy w piorunujacym tempie.
    > Na poludniu.

    Czy aby ten Lesor nie kupi? opon torowych, lub przeznaczonych do sporta?

    Drutek

    --
    klx; 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; xb12x, fxr;
    Z?oty Felkowski Braincap'07

  • 4. Data: 2009-11-14 23:43:24
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    magnes pisze:
> [...]
    > Pytam bo tansze to troche jest. Co prawda niby wiem, ze jak cos jest tanie
    > to nie moze byc dobre, ale spytac kolejny raz nie zawadzi ;-P

    Mialem stosunek z Maxxisami jesienia 2008.
    Co do trwalosci sie nie wypowiem, bo zrobilem Sevenka na Maxxisach
    jedynie kilkaset kilometrow. Dwie rzeczy, ktore mi sie rzucily na
    pierwszy rzut oka to slizganko przy temp okolo 10 st. i deszczu, oraz
    lekkie shimmy w okolicach 80 km/h, ktore zniknelo jak reka odjal po
    zalozeniu Michalow PR2.

    Modelu nie pamietam, kupowane toto bylo w www.quady.eu czy jakos tak i
    kosztowalo za komplet chyba z polowe tego co Michaly.

    Zdrowko

    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 5. Data: 2009-11-15 08:30:42
    Od: Glub <g...@g...com>

    KLOSZ <k...@w...pl> wrote:
    > magnes pisze:

    > Mialem stosunek z Maxxisami jesienia 2008.

    Drugi sezon wykanczam maxxisy, po 15kkm czas wymienić.

    > Co do trwalosci sie nie wypowiem, bo zrobilem Sevenka na Maxxisach
    > jedynie kilkaset kilometrow. Dwie rzeczy, ktore mi sie rzucily na
    > pierwszy rzut oka to slizganko przy temp okolo 10 st. i deszczu

    Dokładnie, terza na tym jeździć jak pipa.

    > oraz lekkie shimmy w okolicach 80 km/h, ktore zniknelo jak reka
    > odjal po
    > zalozeniu Michalow PR2.

    Nooo to żeś mi z nieba spadł z tą informacją, już wiadomo skąd to shimy
    którego nie dawało się zlikwidować.

    > Modelu nie pamietam, kupowane toto bylo w www.quady.eu czy jakos tak i
    >
    > kosztowalo za komplet chyba z polowe tego co Michaly.

    Dobrze ze do mnie nie było rozmiaru. Maxisy do Syma są produkowane
    specjalnie fabryki.

    Mój wybór padł na metzeler
    --
    Glub

  • 6. Data: 2009-11-15 09:26:11
    Od: "szynszyll" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    yo!

    kilku znajomych jezdzilo i jezdzi na shinko e705 i mowia ze jest ok -
    micheliny anakee to to nie sa ale stosunek cena / jakosc bardzo ok.

    szynszyll
    xtz750

  • 7. Data: 2009-11-15 18:43:09
    Od: "FanTomas" <f...@p...onet.pl>

    > Jak w temacie, jezdzi ktos na takich "wynalazkach"?
    > Pytam bo tansze to troche jest. Co prawda niby wiem, ze jak cos jest tanie
    > to nie moze byc dobre, ale spytac kolejny raz nie zawadzi ;-P

    wiec ja mam tylko doswiadczenia z shinko 005.
    oponka trwała, nie wiem jak z trzymaniem na mokrym bo jakos nie miałem za
    duzo okazji przetestowac. ja przelatałem calutki sezon na tych oponkach i
    nie narzekałem.
    mam wiecej dobrych doswiadczen z przednią oponą tej firmy bo wczesniej
    miałem michelina i mi przód w shimmy wpadał przy dynamicznym odwijaniu na
    pofalowanej nawierzchni (na przykład koleina albo cos takiego. po załozeniu
    shinko nie miałem shimmy ani razu.
    pozdro
    aha
    ja smigam na gsxr 750 srad

  • 8. Data: 2009-11-15 19:06:52
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    magnes pisze:
> [...]
    > Pytam bo tansze to troche jest. Co prawda niby wiem, ze jak cos jest tanie
    > to nie moze byc dobre, ale spytac kolejny raz nie zawadzi ;-P

    Maxxis Presa Sport w TL-u dają radę. Trzymają dobrze przy zimnym, bardzo
    szybko się nagrzewają. Tył zszedł do 5 kkm, przód ujeżdżam nadal. Z
    minusów - mam wrażenie, że w upały przód za szybko puszcza.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 9. Data: 2009-11-16 11:43:46
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 15 Lis, 00:40, Drutek wrote:
    > doktorski pisze:>> Jak w temacie, jezdzi ktos na takich "wynalazkach"?
    >
    > Czy aby ten Lesor nie kupi? opon torowych, lub przeznaczonych do sporta?

    Torowych?
    Maxis Supermaxx
    Przod zrobil 15kkm i nadal byl pelen bieznika, co dzinwe niewyzabkowal
    jak inne...
    Tyl - po 5kkm byl na znaczniku, po 10 lysy.
    cb13, dwie osoby, jazda turystyczna, alpejskohiszpanskomarokanska.
    Gumy bez przygod ale i jazda bez szalenstw.
    Wniosek: do mojej turystyki przod moze byc supermaxx, tyl cos
    twardszego.

    --
    (najlepiej brydzia ;) )
    pozdrawiam, lesor

  • 10. Data: 2009-11-16 13:47:54
    Od: "kucik" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "magnes" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak w temacie, jezdzi ktos na takich "wynalazkach"?
    > Pytam bo tansze to troche jest. Co prawda niby wiem, ze jak cos jest tanie
    > to nie moze byc dobre, ale spytac kolejny raz nie zawadzi ;-P

    Zjezdzilem 2 komplety Shinko (F005 na przodzie, R743[wspanialy rozmiar
    150/80] na tyle) w FJ1200 i bardzo chwale. Cena przystepna, a bardzo dobrze
    trzymaja. Wiele razy testowane na mokrym i w ulewnym deszczu i nigdy nie
    mialem niespodzianek. Na torze kratingowym tez dawaly rade, zadnych
    niespodziewanych uslizgow, ani shimmy.Co prawda FJ w warunkach torowych
    ograniczalo zawieszenie, ale tyl praktycznie caly czas szedl doslownie "na
    rancie" - po wizycie na torze rant tylnej nomen omen turystycznej opony
    zrobil sie smiesznie okragly.
    Brat VFR800 tez zjezdzil komplet Shinko 005 i nie narzekal, choc przy ostrym
    traktowaniu tyl wystarczyl na 6kkm.

    Kucik
    FJ 1200A