  • 1. Data: 2010-07-07 20:41:34
    Temat: Się pochwalę...
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Spamować można raz w miesiącu to i to przejdzie:
    Właśnie wsadziłem do garażu nowy nabytek: ciemnogranatowego Sprinta ST
    1050 :) Po 3 latach na obcych moto w końcu znów coś swojego.
    Z podziękowaniami dla Tomka W. za wsparcie w podjęciu decyzji:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 2. Data: 2010-07-07 20:56:50
    Temat: Re: Się pochwalę...
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Właśnie wsadziłem do garażu nowy nabytek: ciemnogranatowego Sprinta ST
    1050 :)

    Gratki, ladne moto choc wyprodukowane po niewlasciwej stronie morza
    Japonskiego.
    To co, testujesz w sobote ???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 3. Data: 2010-07-07 21:19:29
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Tytus pisze:
> [...]
    > ST 1050 :)
    >
    > Gratki, ladne moto choc wyprodukowane po niewlasciwej stronie morza

    Podziękował, Postaram się podjechać ale muszę jakoś żonie (to też nowość
    od soboty) wytłumaczyć, że teraz będę więcej czasu spędzał na świeżym
    powietrzu:)
    Już się z kumplami na niedziele jakoś poustawiałem na traskę ale może
    godzinkę czy dwie na torze się wykroi. W jakich godzinach będzie
    reprezentacja preclowa?

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 4. Data: 2010-07-08 05:12:56
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Czesc
    *** "Qlfon"
    Już się z kumplami na niedziele jakoś poustawiałem na traskę ale może
    > godzinkę czy dwie na torze się wykroi. W jakich godzinach będzie
    > reprezentacja preclowa?

    Z tego co wiem to niewielu sie tam wybiera - a zapisy sa juz zamkniete.
    W niedziele bedzie mozna nas spotkac w Nowodworze (tym kolo Ryk):
    http://mapa.targeo.pl/,20,22.08848,51.62266?l=3ec131
    df2da892a3
    ale tu niestety wstep jest platny (10 pln)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 5. Data: 2010-07-08 08:18:15
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Jul 7, 10:41 pm, Qlfon <r...@l...pl> wrote:
> [...]
    > 1050 :) Po 3 latach na obcych moto w końcu znów coś swojego.
    > Z podziękowaniami dla Tomka W. za wsparcie w podjęciu decyzji:)

    Gratz! Dlaczego nie Tygrysek?ST ponizej 120 to mynconcy jezd, kraj
    obstawiony filmowcami i radarami zachodzacymi od tylu - gdzie Ty sie
    chlopaku rozpedzisz? ;)
    Risery do kierownicy zanabadz od razu.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & Sprint ST 955 / XT 660X

  • 6. Data: 2010-07-08 08:39:34
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Kefir pisze:

    > Gratz! Dlaczego nie Tygrysek?ST ponizej 120 to mynconcy jezd, kraj
    > obstawiony filmowcami i radarami zachodzacymi od tylu - gdzie Ty sie
    > chlopaku rozpedzisz? ;)
    > Risery do kierownicy zanabadz od razu.
    Dizęki, Tygysem latałem w UK kilkukrotnie i pomimo tego że po TDM byłby
    rozsądnym następnym krokiem to jakos mi się wielki wydawał a Sprint taki
    jakiś akurat był i się zakochałem. XX chciałem ale jednak też krowa a ja
    sporo po mieście się jednak będę przemieszczał a żona jeszcze nie
    potrafi się określić czy będzie ze mną latać czy nie więc stanęło na
    Sprincie:)
    Rozpędzić się rozpędzę - swoje okolice znam na pamięć, na dalszych
    trasach to jeżdżę wolniej niz samochodem:)
    A riserów nie potrzebuję bo to 2008 rok jest:) Lampa też poprawiona ale
    nadal raczej kiepsko:(

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 7. Data: 2010-07-08 22:59:59
    Od: marider <m...@g...pl>

    Qlfon pisze:
> [...]
    > 1050 :) Po 3 latach na obcych moto w końcu znów coś swojego.
    > Z podziękowaniami dla Tomka W. za wsparcie w podjęciu decyzji:)

    Brawo. Ja tez sie pochwale nowym dodatkiem - dzis wsadzilem w R1 Evo 2
    Racing Carbon Slash Cut Full Exhaust System by Akrapovic ale moto i tak
    najwazniejsze ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn19 + dodatki

  • 8. Data: 2010-07-19 12:46:04
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 7 Lip, 22:41, Qlfon <r...@l...pl> wrote:
    > Spamować można raz w miesiącu to i to przejdzie:
    > Właśnie wsadziłem do garażu nowy nabytek: ciemnogranatowego Sprinta ST
    > 1050 :) Po 3 latach na obcych moto w końcu znów coś swojego.

    No to publiczne gratki jeszcze raz :)

    > Z podziękowaniami dla Tomka W. za wsparcie w podjęciu decyzji:)

    Nie przesadzaj z ta pomoca ;) Specjalnie Cie namawiac nie bylo
    trzeba ;)

    > --
    > Qlfon, Lublin
    > Triumph Sprint ST 1050

    No wlasnie :)

    Pozdrawiam :)
    Tomek
    tez bielizniara ST

    PS. O serwisuffce pamietam :)

  • 9. Data: 2010-07-19 12:59:20
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Napisałbyś raczej kiedy w rodzinne strony wpadniesz:)
    Podobno w Nowodworze co niedziela się coś dzieje...
    Dla mnie to żabi skok a Ty do rodziców na obiad wpadniesz:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 10. Data: 2010-07-19 13:12:32
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 19 Lip, 14:59, Qlfon <r...@l...pl> wrote:
    > Napisałbyś raczej kiedy w rodzinne strony wpadniesz:)
    > Podobno w Nowodworze co niedziela się coś dzieje...

    Ja mam za blisko ;) Slysze, jak na podworko wychodze. Od rodzicow ze 3
    km bedzie,a u nich tyle do ogarniecia, ze jak jestem, to juz sie
    praktycznie nie ruszam. No i jak tam jade, to rodzinnie czterolapem,
    bo wnuczka jedzie do ukochanej babci - taki lajf ;) Jak podrosnie, to
    bedzie jezdzic na 2 kolach, ale na razie nie chce mi sie tluc 40 km/h
    Sprintem ;) Jak podrosna obie, to znowu bedzie problem ;)

    > Dla mnie to żabi skok a Ty do rodziców na obiad wpadniesz:)

    Bede przelotem za 2 tyg. w weekend. Znowu czterolapem - powrot z
    Taterek :)

    Pozdrawiam :)
    Tomek