  • 1. Data: 2014-03-28 20:09:38
    Temat: Siema.Tłumik przelotowy do 2-suwa ???
    Od: DanY336 <danielowato@_NOSPAM_o2.pl>

    Siema posiadam Yamahe DT 80 LV II i myślę zmienić tłumik na przelotowy i
    nie wiem czy to nie pogorszy osiągów.Więc jak radzicie??? :D

  • 2. Data: 2014-03-28 20:26:56
    Temat: Re: Siema.Tłumik przelotowy do 2-suwa ???
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    DanY336 napisał(a):
    > Siema posiadam Yamahe DT 80 LV II i myślę zmienić tłumik na przelotowy i
    > nie wiem czy to nie pogorszy osiągów.Więc jak radzicie??? :D

    Dobrze myślisz - pogorszy.
    Oczywiście jeżeli wymienisz cały oryginalny "tłumik" na jakąś
    przelotówkę. Bo diabeł tkwi w szczegółach - tutaj w komplecie tłumika z
    komorą rezonansową.
    Na temat wydechu do silników 2T poszukaj sobie informacji w necie.

  • 3. Data: 2014-03-28 21:23:08
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "DanY336" napisał

    > posiadam Yamahe DT 80 LV II i myślę zmienić tłumik na przelotowy i nie
    > wiem czy to nie pogorszy osiągów.

    Pogorszy osiągi.

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2014-03-29 10:52:15
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "DanY336" <danielowato@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Siema posiadam Yamahe DT 80 LV II i myślę zmienić tłumik na przelotowy i
    > nie wiem czy to nie pogorszy osiągów.Więc jak radzicie??? :D

    Tu masz unaocznione o co chodzi.
    http://www.vespamaintenance.com/engine/primer/twostr
    okeact.gif

    Te strzalki ktroe sie cofaja, to to co sie odbija w tej bance dzieku czemu
    nie wylatuje wacha z cylidra.
    Jak wsadzisz przelotowy to nie bedzie odbicia, wieksza czesc wachy wyleci ze
    spalinami i nie bedzie powera.
    Bo z czego.

    Tmek

  • 5. Data: 2014-04-04 20:55:31
    Od: DanY336 <danielowato@_NOSPAM_o2.pl>

    pogorszy?? ale mi chodzi o samą koncówkę nie cały układ wydechowy

  • 6. Data: 2014-04-04 20:56:25
    Od: DanY336 <danielowato@_NOSPAM_o2.pl>

    ale mi chodzi o samą koncówkę nie cały układ wydechowy