  • 1. Data: 2014-02-11 20:49:56
    Temat: Sigma USB dock - ktoś pożyczy?
    Od: Robert <r...@n...address.pl>

    Cześć,
    czy ktoś jest w stanie pożyczyć (odpłatnie) na kilka-kilkanaście dni Sigma
    USB dock z mocowaniem Canona (http://www.fotopolis.pl/index.php?n=17026)?
    Chciałem się tym pobawić, być może coś wyregulować w obiektywie, ale
    urządzenia, które nota bene nie jest aż tak drogie, nie opłaca mi
    się kupować dla jednorazowej zabawy.

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 2. Data: 2014-02-13 01:14:06
    Temat: Re: Sigma USB dock - ktoś pożyczy?
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 2014-02-11 20:49, Robert pisze:

    > Chciałem się tym pobawić, być może coś wyregulować w obiektywie, ale
    > urządzenia, które nota bene nie jest aż tak drogie, nie opłaca mi
    > się kupować dla jednorazowej zabawy.

    Jeśli masz którykolwiek z obiektywów współpracujących
    to "urządzenie" staje się mniej drogie...