  • 1. Data: 2012-05-24 12:10:24
    Temat: Sikacz sika...
    Od: AZ <a...@g...com>

    Najszypszy portal motocyklowy w Polsce sika na treningi motocyklowe
    organizowane na lotniskach...

    http://www.scigacz.pl/Treningi,na,lotniskach,czym,to
    ,pachnie,18350.html

    Świat się kończy, no ale czego można się spodziewać po takim
    motocyklowym Fucktcie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2012-05-24 12:21:15
    Temat: Re: Sikacz sika...
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 24.05.2012 12:10, AZ wrote:
> [...]
    ,pachnie,18350.html

    > Świat się kończy, no ale czego można się spodziewać po takim

    Nie to żebym jakoś bronił, ale artykuł jest rzeczowy. Coś w tym jest, no
    ale że nie ma gdzie jeździć i trenować to fakt. Dziś pojawiła się polemika:

    http://www.scigacz.pl/Wyscigi,na,lotniskach,widziane
    ,z,drugiej,strony,18384.html

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 3. Data: 2012-05-24 12:24:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/24/2012 12:10 PM, AZ wrote:
> [...]
    ,pachnie,18350.html

    > Świat się kończy, no ale czego można się spodziewać po takim

    A teraz ciekawostka. Kto jest organizatorem California Superbike School
    w Polsce?

    http://www.sbkschool.pl/contact

    Pan owca.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-05-24 12:28:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/24/2012 12:21 PM, duddits wrote:

> [...]
    > ale że nie ma gdzie jeździć i trenować to fakt. Dziś pojawiła się polemika:

    Tak, ale nie ma co dyskutować bo artykuł jest napisany w jednym celu -
    zdyskredytować takie imprezy a najchętniej doprowadzić do zamknięcia
    tego typu przedsięwzięć aby można było szkolić się na imprezie z importu
    za jedynie 5000 PLN. Nie widzisz, że motocyklowy (sic!) portal krytykuję
    takie inicjatywy? Nikt nikomu nie broni jeździć po tych obiektach.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-05-24 12:32:42
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-24 12:28, AZ pisze:

    > Tak, ale nie ma co dyskutować bo artykuł jest napisany w jednym celu -
    > zdyskredytować takie imprezy a najchętniej doprowadzić do zamknięcia

    Ja sie tam nie znam, ale pierwsze kilka akapitow brzmi calkiem
    sensownie. Wiem ze sikacz dla kasy zrobi wszystko, ale jakos tak w tym
    wypadku nie wydaje mi sie bys mial racje.

    pozdr
    newrom
    PS. nie przeczytalem calego, ten tekst jest menconcy jak opowiadania
    Kildżona, poczekam na streszczenie ;)
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 6. Data: 2012-05-24 12:40:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/24/2012 12:32 PM, Roman Niewiarowski wrote:

    > Ja sie tam nie znam, ale pierwsze kilka akapitow brzmi calkiem
    > sensownie. Wiem ze sikacz dla kasy zrobi wszystko, ale jakos tak w tym
    > wypadku nie wydaje mi sie bys mial racje.

    Wiesz, widziałem raz Lovtze w Nowodworze, szału nie robił - może
    oszczędzał opony albo po prostu się bał bo nie ma pułapek żwirowych?

    W miarę równy asfalt, zero krawężników, zero przeszkód, ewentualnie
    wylot w zielone, karetka na miejscu, cały tor obstawiony wirażowymi więc
    nie ma ryzyka, że jak ktoś wyleci to go znajdzie za miesiąc kosiarz co
    kosi trawę. Czego chcieć więcej?

    > PS. nie przeczytalem calego, ten tekst jest menconcy jak opowiadania
    > Kildżona, poczekam na streszczenie ;)

    Eeee opowiadania KJ-ta przynajmniej w napięciu trzymają do samego końca.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-05-24 12:44:32
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Czego chcieć więcej?

    zeby wirazowymi byly kobiety w toplesie

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 8. Data: 2012-05-24 12:49:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/24/2012 12:44 PM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > zeby wirazowymi byly kobiety w toplesie

    To już by mogło zagrażać bezpieczeństwu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-05-24 12:53:08
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 24 May 2012 12:40:16 +0200) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > wylot w zielone, karetka na miejscu, cały tor obstawiony wirażowymi więc
    > nie ma ryzyka, że jak ktoś wyleci to go znajdzie za miesiąc kosiarz co

    Tez byłem raz w nowodworze i uważam, że nie było tam bezpiecznie. Było
    miejsce w którym można było wyjechać na czołówke. Poza tym nitka toru była
    wyznaczona przez opony.

    Absolutnie nie mam zamiaru nikomu zabraniać jeżdzenia po takich torach.
    Super, że one istnieja i że komuś się chce organizować takie trackdaye.
    Ale nie można się oszukiwać, że jest tam równie bezpiecznie jak na
    prawdziwym torze wyścigowym.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 10. Data: 2012-05-24 12:57:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/24/2012 12:53 PM, Piotr Klimek wrote:

> [...]
    > Super, że one istnieja i że komuś się chce organizować takie trackdaye.
    > Ale nie można się oszukiwać, że jest tam równie bezpiecznie jak na

    Nikt tego nigdzie nie powiedział ale w kraju gdzie buduje się stadiony
    za gruuuube pieniądze a jest jeden tor i parę kartingowych to jest to
    niezła alternatywa do bezpiecznej jazdy, bezpiecznej porównując to z
    ulicą gdzie możesz nadziać się na krawężnik, latarnię, barierkę a
    karetka nie pojawi się w 2 minuty.

    --
    Artur
    ZZR 1200