eGospodarka.pl

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › Silnik XV250 gaśnie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2018-08-23 20:48:52
    Temat: Silnik XV250 gaśnie
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    Cześć,

    Próbuję odpalić motocykl który stał kilka lat nieużywany w garażu.
    Wstawiłem nowy akumulator, zrzuciłem stare paliwo, wlałem świeże,
    wstawiłem nowe świece, zmieniłem filtr i olej.
    Problem jest taki że po odpaleniu, silnik kręci przez parę sekund i
    gaśnie. Szybkie Dodanie gazu na zimnym silniku zwykle powodowało
    zgaśnięcie. Tak jest też teraz. Włączenie ssania podnosi obroty ale też
    nie wydłuża pracy silnika.
    Ogólnie mam wrażenie że silnik nie dostaje mieszanki, Tylko tyle ile
    zdąży nakapać w gaźniku. Świece nie są okopcone, nie są też zamoczone.
    Dodałem płyn do czyszczenia benzynowych układów paliwowych ale nie pomogło.
    Od czego zacząć?

    Zdjąć przewody z kranika i sprawdzić czy leje się paliwo? Czy łatwo je
    później nałożyć?
    Po przeciwnej stronie baku, na wysokości kranika jest jakieś
    sześciokątne ustrojstwo do którego dochodzą węzyki. Co to takiego?

    --
    pozdrawiam
    Piotr
    XLR250&bmw_f650_dakar


  • 2. Data: 2018-08-24 00:21:16
    Temat: Re: Silnik XV250 gaśnie
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 23.08.2018 o 20:48, Piotr Rezmer pisze:
    > Cześć,
    >
    > Próbuję odpalić motocykl który stał kilka lat nieużywany w garażu.

    > Ogólnie mam wrażenie że silnik nie dostaje mieszanki, Tylko tyle ile
    > zdąży nakapać w gaźniku. Świece nie są okopcone, nie są też zamoczone.
    > Dodałem płyn do czyszczenia benzynowych układów paliwowych ale nie pomogło.
    > Od czego zacząć?
    >
    > Zdjąć przewody z kranika i sprawdzić czy leje się paliwo? Czy łatwo je
    > później nałożyć?

    zdjac i sprawdzić. Szczególnie ze tam będzie chyba podciśnieniowe
    otwieranie przepływu? No i filterek w kraniku bo jak zarosło to
    rzeczywiście nie nadąży napełniać gaźników

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ


  • 3. Data: 2018-08-25 11:04:25
    Temat: Re: Silnik XV250 gaśnie
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2018-08-24 o 00:21, Arni pisze:

    > zdjac i sprawdzić. Szczególnie ze tam będzie chyba podciśnieniowe
    > otwieranie przepływu? No i filterek w kraniku bo jak zarosło to
    > rzeczywiście nie nadąży napełniać gaźników

    Zdjąłem przewód z wyjścia pompy paliowej. Pompa nie ma zasilania, ma
    przewód nazwany "pulser" podpięty OIDP do kroćca ssącego.
    Paliwo zaczęło wychodzić z pompy czyli kranik i sama pompa paliwa jest
    drożna. A to chyba oznacza problemy z gaźnikiem.


    --
    pozdrawiam
    Piotr
    XLR250&bmw_f650_dakar


  • 4. Data: 2018-08-25 11:34:58
    Temat: Re: Silnik XV250 gaśnie
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2018-08-25 o 11:04, Piotr Rezmer pisze:

    > Zdjąłem przewód z wyjścia pompy paliowej. Pompa nie ma zasilania, ma
    > przewód nazwany "pulser" podpięty OIDP do kroćca ssącego.
    > Paliwo zaczęło wychodzić z pompy czyli kranik i sama pompa paliwa jest
    > drożna. A to chyba oznacza problemy z gaźnikiem.

    Odkręciłem śrubę spustową gaźnika i poczekałem aż spłynie z niego
    paliwo. Kolor miało przyzwoity. Wygląda zatem że samo "zasilanie"
    gaźnika paliwem działa prawidłowo. Podejrzewam, że kolejny element który
    mógł nawalić to zabrudzone dysze.
    Nigdy nie rozbierałem gaźnika i chyba pozostaje poszukać serwisu :(

    --
    pozdrawiam
    Piotr
    XLR250&bmw_f650_dakar


  • 5. Data: 2018-08-27 10:04:34
    Temat: Re: Silnik XV250 gaśnie
    Od: Wiesiek <w...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-08-25 o 11:34, Piotr Rezmer pisze:
    > W dniu 2018-08-25 o 11:04, Piotr Rezmer pisze:
    >
    >> Zdjąłem przewód z wyjścia pompy paliowej. Pompa nie ma zasilania, ma
    >> przewód nazwany "pulser" podpięty OIDP do kroćca ssącego.
    >> Paliwo zaczęło wychodzić z pompy czyli kranik i sama pompa paliwa jest
    >> drożna. A to chyba oznacza problemy z gaźnikiem.
    >
    > Odkręciłem śrubę spustową gaźnika i poczekałem aż spłynie z niego
    > paliwo. Kolor miało przyzwoity. Wygląda zatem że samo "zasilanie"
    > gaźnika paliwem działa prawidłowo. Podejrzewam, że kolejny element który
    > mógł nawalić to zabrudzone dysze.
    > Nigdy nie rozbierałem gaźnika i chyba pozostaje poszukać serwisu :(
    >

    ... a spróbuj odpalić silnik przy .... odkręconym korku wlewu paliwa ;-))
    W.


  • 6. Data: 2018-08-27 18:08:55
    Temat: Re: Silnik XV250 gaśnie
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2018-08-27 o 10:04, Wiesiek pisze:

    > ... a spróbuj odpalić silnik przy .... odkręconym korku wlewu paliwa ;-))

    To już sprawdzałem, odpowietrzenie baku raczej działa dobrze.

    --
    pozdrawiam
    Piotr
    XLR250&bmw_f650_dakar

strony : [ 1 ]



Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.