    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Skąd bierze się para wodna w spalinach?
    Date: Sun, 7 Jan 2018 16:06:26 +0100

    Witam Was,

    Sytuacja jest następująca: nie najnowszy diesel, zimny silnik,
    temperatura zewnętrzna ok 0, bezwietrznie, sucho, kłęby białego, nie
    sinego dymu, jakby ktoś kosz ze śmieciami podpalił. Dym chwilę po
    wydobyciu się znika bez śladu.

    Jadę ok 20 minut, spaliny stają się bezbarwne. Niedawno auto było
    mierzone na hamowni. Przy 200km/h i dość dużym obciążeniu napędu spaliny
    nadal bezbarwne.

    Czy można założyć, ze to para? Jeśli tak, to skąd ona się bierze?
    Przecież nie wlewam do rury wydechowej wody.

    Czytałem w sieci o tym lecz niczego nie dowiedziałem się. Padały nawet
    jakieś absurdy w stylu nieszczelny układ wydechowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek