  • 1. Data: 2018-02-09 17:42:10
    Temat: Skąd dzwonki do smartfona?
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    Szukam dzwonków do smartfona w postaci plików .mp3
    z muzyką klasyczną.
    Czy ktoś mógłby podać adres?

    Liczę na pomoc i pozdrawiam
    Zocha

  • 2. Data: 2018-02-09 17:48:56
    Temat: Re: Skąd dzwonki do smartfona?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.02.2018 o 17:42, Zocha pisze:
    > Szukam dzwonków do smartfona w postaci plików .mp3
    > z muzyką klasyczną.
    > Czy ktoś mógłby podać adres?
    >
    > Liczę na pomoc i pozdrawiam
    > Zocha
    youtube.pl
    i "ściągnąć" jako mp3. najlepiej odrazu na telefonie używając youtube
    downloadera

    ToMasz

  • 3. Data: 2018-02-09 19:39:51
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    > Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości

    > youtube.pl
    > i "ściągnąć" jako mp3. najlepiej odrazu na telefonie używając youtube downloadera

    Nie udało mi się ściągnąć dzwonków z fragmentami
    muzyki klasycznej tą metodą.
    Nadal szukam strony z takimi dzwonkami.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 4. Data: 2018-02-09 19:54:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-09 o 19:39, Zocha pisze:

    > Nie udało mi się ściągnąć dzwonków z fragmentami
    > muzyki klasycznej tą metodą.
    > Nadal szukam strony z takimi dzwonkami.

    Bo szukasz niewłaściwego rodzaju muzyki.
    Dobra strona z torrentami, ściągasz albumy jakie cię
    interesują a w domu sobie wycinasz interesujące fragmenty.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-02-09 20:06:31
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    > Bo szukasz niewłaściwego rodzaju muzyki.
    > Dobra strona z torrentami, ściągasz albumy jakie cię
    > interesują a w domu sobie wycinasz interesujące fragmenty.

    Nie chodziło mi o to by samej robić dzwonki. To zawsze
    można, ale nie o to chodzi. Mam klika takich dzwonków
    i z całą pewnością ściągnęłam je jako dzwonki, ale było
    to dawno i nie pamiętam skąd. Już mi się znudziły i chciałabym
    zastosować jakieś inne.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 6. Data: 2018-02-09 20:30:50
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 09/02/2018 07:06 PM, Zocha wrote:

> [...]
    > i z całą pewnością ściągnęłam je jako dzwonki, ale było
    > to dawno i nie pamiętam skąd. Już mi się znudziły i chciałabym

    No to znajdz kawalek na youtube, podaj czas, i zrobimy ci tutaj, kazdy po
    jednym :)

  • 7. Data: 2018-02-09 20:41:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-02-09 o 19:39, Zocha pisze:
    [...]

    >Bo szukasz niewłaściwego rodzaju muzyki.
    >Dobra strona z torrentami, ściągasz albumy jakie cię
    >interesują a w domu sobie wycinasz interesujące fragmenty.

    Klasyka to w MIDI, a w domu przerobic na mp3. Albo i nie, jesli
    telefon potrafi

    na youtube tez pelno

    https://www.youtube.com/watch?v=-yZPrrboTkY

    I na wikipedii sie zdarzaja w ogg.

    J.

  • 8. Data: 2018-02-09 21:11:26
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 09.02.2018 o 20:41, J.F. pisze:
> [...]
    > [...]
    >
    > Klasyka to w MIDI, a w domu przerobic na mp3. Albo i nie, jesli telefon

    https://chomikuj.pl/wand/na+telefon/dzwonki/dzwonki+
    muzyka+klasyczna

  • 9. Data: 2018-02-09 23:57:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-09 o 20:06, Zocha pisze:

> [...]
    > i z całą pewnością ściągnęłam je jako dzwonki, ale było
    > to dawno i nie pamiętam skąd. Już mi się znudziły i chciałabym

    Nie pamiętasz też do czego służy google.
    http://www.darmowe-na-telefon.pl/
    http://greenmp3.pl/

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2018-02-10 09:37:21
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

> [...]
    > w wiadomości news:p5l90c$903$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie pamiętasz też do czego służy google.

    Wyobraź sobie, że pamiętam do czego służy google i zawsze
    zanim o coś zapytam na jakiejś grupie, wpierw sama szukam
    w sieci, w tym przy pomocy google.

    Jak sam pewnie zauważyleś, na podanych stronach nie ma
    dzwonków z muzyką klasyczną. Cieszę się jednak, że te linki
    podałeś, bo to jest to o co w ogóle mi chodziło, czyli gotowe
    dzwonki.
    Może wśród dzwonków z muzyką filmową znajdę coś ciekawego,
    ale zależy mi przede wszystkim na dzwonkach z muzyką klasyczną.

    Pozdrawiam
    Zocha