  • 1. Data: 2019-04-08 12:10:42
    Temat: Skąd ten smog dzisiaj we Warszawie
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Pytanko do zwolenników smogu z pieców do ogrzewania - skąd dziś w al.
    Niepodległości stan powietrza: Zły PM 152,1 PM 2,5 78,6?
    Temperatura to 17*C, więc piece na butelki PET w al. Niepodległości dziś
    nie kopcą.
    Trzeba będzie zlikwidować tę stację pomiarową w al. Niepodległości, tak,
    jak zlikwidowano stację na Marszałkowskie, bo zaniżała wyniki.

  • 2. Data: 2019-04-08 13:59:59
    Temat: Re: Skąd ten smog dzisiaj we Warszawie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

> [...]
    > Trzeba będzie zlikwidować tę stację pomiarową w al. Niepodległości,
    > tak, jak zlikwidowano stację na Marszałkowskie, bo zaniżała wyniki.

    W nocy było jakies 4-5 wiec pewnie grzali.
    Ja wczoraj około 20 tez poczułem zimną noc, jak na pobliskiego orlika
    przywiało to czym palą sąsiedzi...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 3. Data: 2019-04-08 15:25:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 8 Apr 2019 12:10:42 +0200, Poldek

> [...]
    > Trzeba będzie zlikwidować tę stację pomiarową w al. Niepodległości, tak,
    > jak zlikwidowano stację na Marszałkowskie, bo zaniżała wyniki.

    Nie wiem jak u ciebie, ale u mnie w nocy było ZERO, więc wszsycy w koło
    kopcili na potęgę. Nawet teraz, jak 18sC to widzę u sąsiada z komina dym
    popieprza nie wiem po jaką cholerę. Żeby to jeszcze stara rudera, ale to
    nowy dom względnie, w 2014 AFAIR budowany.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2019-04-08 19:09:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.04.2019 o 12:10, Poldek pisze:

    > Pytanko do zwolenników smogu z pieców do ogrzewania - skąd dziś w al.
    > Niepodległości stan powietrza: Zły PM 152,1 PM 2,5 78,6?

    Z tych samych ko0minów co w wianuszku warszawy. No chyba że samochody
    zrobiły nocny flaszmob w na przykład Laskach w kampinosie, podkowie
    leśnei i innych tego typu metropoliach i punktualnie o 7 odjechały do
    warszawy;)

    > Temperatura to 17*C, więc piece na butelki PET w al. Niepodległości dziś
    > nie kopcą.

    No i w dzień jak się ciepło zrobiło, to zaczęło spadać.

    Shrerk

  • 5. Data: 2019-04-11 23:18:52
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-04-08 o 19:09, Shrek pisze:

> [...]
    > zrobiły nocny flaszmob w na przykład Laskach w kampinosie, podkowie
    > leśnei i innych tego typu metropoliach i punktualnie o 7 odjechały do

    Nie pytałem o smog w Laskach, tylko w Warszawie, al. Niepodległości.

    > No i w dzień jak się ciepło zrobiło, to zaczęło spadać.

    Teraz jest wieczór, samochody odstawione, ludzie w domach, temperatura
    4*C, więc powinni palić PETy. A smogu brak. Stan powietrza: dobry.
    O co tu chodzi?

  • 6. Data: 2019-04-12 07:12:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.04.2019 o 23:18, Poldek pisze:

    > Nie pytałem o smog w Laskach, tylko w Warszawie, al. Niepodległości.

    To ci odpowiedziałem - z tych samych źródeł co w gminach wianuszka. A
    powyższe przykłady metropolii pokazują, że tymi źródłami są kominy
    budownictwa jednorodzinnego.

    > Teraz jest wieczór, samochody odstawione, ludzie w domach, temperatura
    > 4*C, więc powinni palić PETy. A smogu brak. Stan powietrza: dobry.
    > O co tu chodzi?

    Rzuciłem okiem i wychodzi, że wszędzie po 19 stężenie rośnie. Dziwne -
    przecież wtedy ruch samochodowy drastycznie spada. O co może chodzić?

    Shrek

  • 7. Data: 2019-04-12 10:33:26
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-04-11 23:18, Poldek wrote:

    > Teraz jest wieczór, samochody odstawione, ludzie w domach, temperatura
    > 4*C, więc powinni palić PETy. A smogu brak. Stan powietrza: dobry.
    > O co tu chodzi?

    https://airly.eu/map/pl/#52.21930,21.00472,i26

    jest wieczor, piszesz o godzinie 23 i mowisz ze nie zauwazyles
    tego peaku widocznego na wykresach od godziny 20 do 2:00, gdy ludzie
    dorzucili na noc do piecow? chyba, ze w nocy byl jakis moto-flashmob.

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2019-04-12 10:36:44
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>