  • 1. Data: 2017-12-09 17:35:00
    Temat: Skaner
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    Znacie jakiś program na Andka który automatycznie kadruje skanowane
    fotki czy dokumenty? Coś na podobiznę Lens Office tylko żeby chodziło na
    starszej wersji Androida?

  • 2. Data: 2017-12-09 17:54:40
    Temat: Re: Skaner
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.12.2017 o 17:35, Trybun pisze:
    > Lens Office
    fastScanner spróbuj

    Ale office lens chyba lepszy, choć wieksza krowa. i mnie chodzi na
    andriodzie 4.3

    ToMasz

  • 3. Data: 2017-12-09 18:53:02
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-12-09 o 17:54, ToMasz pisze:
    > fastScanner spróbuj
    >
    > Ale office lens chyba lepszy, choć wieksza krowa. i mnie chodzi na
    > andriodzie 4.3
    >
    > ToMasz

    U mnie na wersji 4.2.2. niestety nie chodzi. Widziałem demonstrację,
    zajeb*y program. Ale ten Fastscaner też ujdzie, do moich potrzeb,
    przynajmniej na dzień dzisiejszy, wystarczy. Dzięki za info.