  • 1. Data: 2019-02-06 08:31:18
    Temat: Skanowanie numerow rejestracyjnych
    Od: p...@g...com

    http://next.gazeta.pl/next/1,151003,24432747,niemcy-
    policja-skanuje-numery-rejestracyjne-tysiecy-aut-ale
    .html#a=88&c=145&s=BoxBizImg1

    Jeżeli system nie rozpozna podejrzanego numeru rejestracyjnego, dane są od razu
    usuwane.

    oczywiscie, wierzymy wam na slowo :-)

  • 2. Data: 2019-02-06 09:24:53
    Temat: Re: Skanowanie numerow rejestracyjnych
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 6 lutego 2019 08:31:20 UTC+1 użytkownik p...@g...com napisał:
> [...]
    .html#a=88&c=145&s=BoxBizImg1
    > Jeżeli system nie rozpozna podejrzanego numeru rejestracyjnego, dane są od razu

    Kiedyś zdjęcie mi zrobiło a w ITD pracuje blisko mojej żonie osoba.
    Coś żona próbowała zagadać ale dyskusja została szybko ucięta.

    Nie wiem jak w policji ale w ITD wg tej osoby są zatrudnani
    dosyć specyficzni osobnicy (ze względu na profil osobowościowy)

  • 3. Data: 2019-02-06 10:04:25
    Od: p...@g...com

    w Polsce od dawna Straz Graniczna skanuje, w ramach nauki studenty wiec chyba nie ma
    czego sie obawiac :-)

  • 4. Data: 2019-02-06 11:02:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    p...@g...com napisał:
> [...]

    >Nie wiem jak w policji ale w ITD wg tej osoby są zatrudnani
    >dosyć specyficzni osobnicy (ze względu na profil osobowościowy)

    Nie wiem jacy osobnicy, ale mandacik z FR to drukuje komputer
    automatycznie.

    Musialbys miec znajomego informatyka z ITD w Warszawie, i a to nie
    wiadomo, czy chcialby mu sie ryzykowac dla twoich 500 zl ..

    Natomiast ... mamy ViaToll, nad glownymi drogami krajowymi wisza
    kamery, nr rejestracyjne skanuja i kto wie, co z nimi robia ...

    J.

  • 5. Data: 2019-02-06 11:19:35
    Od: WS <L...@c...pl>

    Sa systemy liczace aktualny czas przejazdu, np. Krakow - Zakopane bazujac na odczycie
    tablic

    http://www.nadrodze.info/

  • 6. Data: 2019-02-06 17:14:32
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-06 08:31, p...@g...com wrote:
> [...]
    .html#a=88&c=145&s=BoxBizImg1

    > Jeżeli system nie rozpozna podejrzanego numeru rejestracyjnego, dane są od razu

    Takie samo naruszenie praw jak masowe kontrole trzeźwości.
    Najwłaściwszym rozzwiązaniem jest likwidacja tablic rejestracyjnych.

  • 7. Data: 2019-02-07 01:32:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

> [...]
    5&s=BoxBizImg1

    > Jeżeli system nie rozpozna podejrzanego numeru rejestracyjnego,

    Czuję na sobie czyjś wzrok. Lidl i ASDA skanują parking. Za miejsca
    inwalidów i dzieciatych rozsyła od razu pamiątkowe zdjęcia.
    Wyprowadzam się z Londynu. Wielki brat patrzy ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=7YvAYIJSSZY

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 8. Data: 2019-02-07 07:35:38
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 07.02.2019 o 00:32, PiteR pisze
    > Czuję na sobie czyjś wzrok. Lidl i ASDA skanują parking. Za miejsca
    > inwalidów i dzieciatych rozsyła od razu pamiątkowe zdjęcia.
    > Wyprowadzam się z Londynu. Wielki brat patrzy ;)
    to chyba na każdym większym parkingu jest i w przeciwieństwie do ludzika
    który chodzi i potrafi zadzwonić po ciebie (jak auto firmowe i ma numer
    telefonu) żeby nie wypisać mandatu :) - jest nieubłagane - na nic
    skargi, zażalenia czy odwołania, przekroczysz zakupy o minutę czy
    spróbujesz się przespać na MOPie i ciach...

    Lukasz

  • 9. Data: 2019-02-07 21:16:26
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-07 07:35, ddddddddddddd wrote:
> [...]
    > skargi, zażalenia czy odwołania, przekroczysz zakupy o minutę czy
    > spróbujesz się przespać na MOPie i ciach...

    Nie można spać ?

  • 10. Data: 2019-02-08 07:59:55
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 07.02.2019 o 20:16, kk pisze: