  • 1. Data: 2022-04-09 19:32:56
    Temat: Skoda Rapid podnośniki szyb
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem.

    Ma ktoś wiedzę, jakiego rodzaju silniki ( DC, BLDC, inne) były stosowane
    w podnośnikach szyb w Skodzie Rapid ? Marzy mi się automatyczne
    domykanie szyb, z użyciem tanich, uniwersalnych modułów dedykowanych do
    silników DC.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 2. Data: 2022-04-09 19:56:50
    Temat: Re: Skoda Rapid podnośniki szyb
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 09.04.2022 o 19:32, PeJot pisze:
> [...]
    > w podnośnikach szyb w Skodzie Rapid ? Marzy mi się automatyczne
    > domykanie szyb, z użyciem tanich, uniwersalnych modułów dedykowanych do

    Szczerze wątpię, aby stosowano tam silniki bezszczotkowe. W Octavii był
    zwykły komutatorowy ze szczotkami.
    Jacek

  • 3. Data: 2022-04-09 20:13:07
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2022-04-09 o 19:56, Jacek pisze:

    > Szczerze wątpię, aby stosowano tam silniki bezszczotkowe. W Octavii był
    > zwykły komutatorowy ze szczotkami.

    Mniej więcej który rocznik tej Octavii ?

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 4. Data: 2022-04-09 21:14:45
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 09.04.2022 o 20:13, PeJot pisze:

    > Mniej więcej który rocznik tej Octavii ?

    2008