  • 1. Data: 2017-09-08 09:33:51
    Temat: Skoda - dieselgate
    Od: p...@g...com

    http://wyborcza.pl/7,155287,22339462,pozew-zbiorowy-
    przeciw-skodzie-o-manipulacje-spalinami-z-silnikow.h
    tml

    ciekawe w ktora strone pojdzie, 30 tys od auta to troche sporo ale dola dla mecenasa
    musi byc :-)

  • 2. Data: 2017-09-08 10:27:25
    Temat: Re: Skoda - dieselgate
    Od: z <...@...pl>

    "Odszkodowanie to powinni raczej dostać wszyscy inni, a nie użytkownicy
    aut, bo to nie oni byli truci. Zresztą powinniśmy wszyscy dostać
    odszkodowanie od państwa za to, że nie potrafi wymusić egzekwowania
    przepisów i nadal trują nas wszystkie stare niemieckie trupy z
    powycinanymi filtrami..."

    A od siebie dodam że to przepisy europejskie unijne. Unijo płać :-)

  • 3. Data: 2017-09-08 10:45:15
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-09-08 o 10:27, z pisze:
> [...]
    > powycinanymi filtrami..."
    >
    > A od siebie dodam że to przepisy europejskie unijne. Unijo płać :-)

    Powinien być przepis, że wylot rury wydechowej znajduje się w kabinie.
    Wtedy ludzie zaczęliby bardziej się zastanawiać nad tym, jak ich
    samochód truje.

  • 4. Data: 2017-09-08 10:53:15
    Od: p...@g...com

    --A od siebie dodam że to przepisy europejskie unijne. Unijo płać :-)

    tylko wujek Sam moze wyjac pieniadze z kieszeni niemieckich motokoncernow reszta
    swiata jest niestety za cienka w uszach a pomysl ze UE ktora chodzi na niemieckim
    postronku cokolwiek zrobi uwazam za humorystyczny :-)

  • 5. Data: 2017-09-08 10:55:56
    Od: p...@g...com

    --Powinien być przepis, że wylot rury wydechowej znajduje się w kabinie.
    Wtedy ludzie zaczęliby bardziej się zastanawiać nad tym, jak ich samochód truje.

    ale rozumiesz ze Dieselgate to oszustwo bo producent wydymal klientow przy biernym
    udziale organow kontrolnych ?

  • 6. Data: 2017-09-08 11:08:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-08 o 10:55, p...@g...com pisze:

> [...]
    >
    > ale rozumiesz ze Dieselgate to oszustwo bo producent wydymal klientow przy biernym

    Ty tak naprawdę rozumujesz?
    Producent wydymał ustawodawcę dając ludziom lepsze pod względem dynamiki
    jazdy silniki.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2017-09-08 11:13:58
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    >
    > ale rozumiesz ze Dieselgate to oszustwo bo producent wydymal klientow przy biernym

    Tak, rozumiem. "Bierny udział" dotyczy tak samo organów kontrolnych, jak
    też i klientów VW, którzy mają w 4 literach, że ich samochody zatruwają
    30 razy bardziej, niż deklarowane. Chętnie tylko ustawiają się po kasę,
    odszkodowanie. Tylko za co to odszkodowanie? Jak już ktoś wcześniej
    słusznie zauważył w tej sprawie poszkodowani, to nie są nabywcy
    samochodów, tylko niewinni ludzie, którzy nawet w życiu nie mieli
    samochodu, a otrzymują ponadnormatywną dawkę trujących wyziewów z diesla.

    Ponieważ jestem właśnie na kupnie nowego samochodu (benzynowego),
    rozmawiałem niedawno ze sprzedawcą u dealera VW. Powiedział, że po
    wybuchu dieselgate pojawiła się zwiększona liczba zainteresowanych
    kupnem diesla - byli napaleni na parę groszy zniżki, którą widzieli
    oczami swojej wyobraźni. W dupie mając zatruwanie innych, tylko ka$$$a w
    oczach.

  • 8. Data: 2017-09-08 11:21:25
    Od: p...@g...com

    --Producent wydymał ustawodawcę dając ludziom lepsze pod względem dynamiki
    jazdy silniki.

    wow to ustawodawca to ograniczal ? ciekawa teoria nawet w piatek :-)

  • 9. Data: 2017-09-08 11:24:13
    Od: p...@g...com

    --Tak, rozumiem. "Bierny udział" dotyczy tak samo organów kontrolnych, jak
    też i klientów VW, którzy mają w 4 literach, że ich samochody zatruwają
    30 razy bardziej, niż deklarowane.

    oczywiscie a Ty w ramach protestu zezlomujesz auto na wlasny koszt, nie rozsmieszaj
    mnie :-)

    --Chętnie tylko ustawiają się po kasę, odszkodowanie. Tylko za co to odszkodowanie?

    zaplaciles za E5 i ma byc E5 a nie jest, to dosc proste

  • 10. Data: 2017-09-08 12:43:09

    W dniu 2017-09-08 o 11:08, RadoslawF pisze:
    > Producent wydymał ustawodawcę dając ludziom lepsze pod względem dynamiki
    > jazdy silniki.

    Ja się domagam zwrotu moich podatków które poszły na ustawodawcę i
    wykonawcę przepisów których nie potrafiono wyegzekwować.

    Bzdura?

    Takich przykładów są setki kiedy firma kręci lody z urzędnikami a tu już
    i prokurator powinien wkroczyć a nie że nieudolność i pozamiatane...