  • 1. Data: 2018-08-17 16:03:54
    Temat: Skoda kontra BMW
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Skoda wali w bok X5-ki i przód skasowany a w X5 tylko wgniecione drzwi,
    nawet szyby całe, trzeba przyznać że ktoś inny na miejscu tej X5 cienko
    by miał.
    Widać na filmie że baba nieźle zapierniczała tą skodą, oczywiście stopu
    na skrzyżowaniu
    nie zauważyła bo pewnie była zajęta rozmową z koleżankami bo sama nie była.
    https://www.sadistic.pl/zlozenie-sie-biednej-skody-w
    -spotkaniu-z-bmw-vt478516.htm

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2018-08-17 17:34:11
    Temat: Re: Skoda kontra BMW
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 17 Aug 2018 16:03:54 +0200, Janusz <j...@o...pl> wrote:

    >Skoda wali w bok X5-ki i przód skasowany a w X5 tylko wgniecione drzwi,
    >nawet szyby całe, trzeba przyznać że ktoś inny na miejscu tej X5 cienko
    >by miał.

    Znajoma miała podobne zdarzenie jadąc Kaszkajem. Skończyło się
    dachowaniem Kaszkaja, osobówka w stanie podobnym jak ta Fabia.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 3. Data: 2018-08-17 19:00:08
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-17 o 16:03, Janusz pisze:
    > Skoda wali w bok X5-ki i przód skasowany a w X5 tylko wgniecione drzwi,
    > nawet szyby całe, trzeba przyznać że ktoś inny na miejscu tej X5
    > cienko by miał.

    Używając terminu bokserskiego - nie ma odpornych aut na ciosy, są tylko
    nietrafione. Sam widziałem zmasakrowany przód Volva po uderzeniu w
    Poloneza. W Polonezie tylko zgnieciony zderzak, wygięty błotnik i
    odpadnięta szpachla, Volvo praktycznie na złom.

  • 4. Data: 2018-08-17 20:14:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.08.2018 o 19:00, Trybun pisze:

> [...]
    > Poloneza. W Polonezie tylko zgnieciony zderzak, wygięty błotnik i
    > odpadnięta szpachla, Volvo praktycznie na złom.

    To akurat dobrze o poldeuszu nie świadczy.

    Shrek

  • 5. Data: 2018-08-17 20:30:01
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-08-17 o 20:14, Shrek pisze:

    > To akurat dobrze o poldeuszu nie świadczy.
    >
    > Shrek

    W odróżnieniu od X5?

  • 6. Data: 2018-08-17 20:46:38
    Od: huri_khan <r...@o...pl>

    W dniu 17.08.2018 o 16:03, Janusz pisze:
> [...]
    > na skrzyżowaniu
    > nie zauważyła bo pewnie była zajęta rozmową z koleżankami bo sama nie była.

    Bo boki są specjalnie wzmacniane żeby chronić przed bocznymi uderzeniami
    a przody są tak skonstruowane żeby pochłaniać energię.
    Dodatkowo większa masa i efekt jaki widać.

  • 7. Data: 2018-08-17 20:54:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.08.2018 o 20:30, t-1 pisze:

    > W odróżnieniu od X5?

    X5 dostała w bok, poldeusz według opisu niekoniecznie. Jeśli w bok, to
    inna sprawa, ale mi z opisu wychodzi small overlap. Zresztą porównujesz
    nieporównywalne.

    Shrek

  • 8. Data: 2018-08-17 21:15:49
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 17.08.2018 o 20:46, huri_khan pisze:
    > Bo boki są specjalnie wzmacniane żeby chronić przed bocznymi uderzeniami
    > a przody są tak skonstruowane żeby pochłaniać energię.
    > Dodatkowo większa masa i efekt jaki widać.

    Niektórzy wychodzą z założenia że jak po dzwonie nie będzie zadrapania
    na furze, to najlepiej dla pasażera w środku :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2018-08-17 22:46:23
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-08-17 o 20:46, huri_khan pisze:
    -spotkaniu-z-bmw-vt478516.htm

    > Bo boki są specjalnie wzmacniane żeby chronić przed bocznymi uderzeniami
    Boki to raz a dwa trafiła w słupek, gdyby trafiła centralnie w same
    drzwi to juz tak dobrze by nie było.

    > a przody są tak skonstruowane żeby pochłaniać energię.
    > Dodatkowo większa masa i efekt jaki widać.
    Zgoda, a ta X5 podobno 2 tony waży więc miała skoda co ruszyć.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 10. Data: 2018-08-17 23:47:27

    Fri, 17 Aug 2018 16:03:54 +0200, w <pl6kkf$tqd$1@node1.news.atman.pl>, Janusz
    <j...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > na skrzyżowaniu
    > nie zauważyła bo pewnie była zajęta rozmową z koleżankami bo sama nie była.

    Ale do szpitala zapewne odwieziono pasażerów BMW.