  • 1. Data: 2018-11-21 20:03:13
    Temat: Skorygowana charakterystyka częstotliwościowa
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Słyszał ktoś może o jakimś telefonie komórkowym czy apce na taki, które
    to rzeczy by pozwalały podnieść wyższe tony w stopniu kompensującym
    naturalną z wiekiem utratę słuchu dot. właśnie wysokich tonów?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2018-11-21 20:49:50
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > Słyszał ktoś może o jakimś telefonie komórkowym czy apce na taki, które
    > to rzeczy by pozwalały podnieść wyższe tony w stopniu kompensującym
    > naturalną z wiekiem utratę słuchu dot. właśnie wysokich tonów?

    Przykładowo Samsung GS5 ma systemowe ustawienia "Adapt sound" w których
    możesz ustawić indywidualne parametry dzwięku, nawet z uwzględnieniem
    tego, którego ucha używasz najczęściej do rozmowy przez telefon. Po
    precyzyjnym skonfigurowaniu jest zauważalna różnica w jakości dzwięku z
    słuchawce.
    Poszukaj w swoim telefonie tego typu ustawień.

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2018-11-21 21:02:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 21 Nov 2018 20:49:50 +0100, Czarek napisał(a):

    > Poszukaj w swoim telefonie tego typu ustawień.

    W tych 2 co mamy to raczej nie będzie (Android 4 i 7). Ale dzięki za
    info, na przyszłość będę miał to na uwadze.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2018-11-21 21:45:51
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > W tych 2 co mamy to raczej nie będzie (Android 4 i 7). Ale dzięki za
    > info, na przyszłość będę miał to na uwadze.

    Możesz też wypróbowac jakieś apki.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=wait.w
    hat.treble.booster&hl=pl

    Lub inne equalizery ale nie każdy telefon ma te ustawienia do korekcji
    dźwięku rozmowy, znaczy często jest to "osobny kanał", który nie podlega
    korekcji.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 5. Data: 2018-11-21 21:51:06
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > W tych 2 co mamy to raczej nie będzie (Android 4 i 7). Ale dzięki za
    > info, na przyszłość będę miał to na uwadze.

    W SG5 mam Andka 6, więc ta twoja siódemka nie jest pod tym względem
    przekreślona. Zależy to też pewnie od możliwości sprzętowych telefonu a
    nie tylko od wersji systemu

    --
    Czarek