  • 1. Data: 2017-01-14 16:27:37
    Temat: Skrócone numery w plusie na kartę
    Od: Hubert Meyer <h...@g...pl>

    Czołem grupo,
    Ze zdziwieniem zauważyłem, że z telefonu na kartę w sieci Plus nie mogę
    wykonać połączenia do infolinii swojego banku. Podobnie dzieje się z
    innymi krótkimi numerami typu korporacje taksi i inne typu 19XXX. Piszę
    na plusowy fanpage, "dzwoń do konsultanta". No to dzwonię. Kobitka
    powiedziała, że oni niczego nie blokują i napisała zgłoszenie do działu
    technicznego. Miało być mega szybko a tu minął ponad tydzień i nadal
    problem występuje. Czy może inni abonenci plusa typu prepaid mają
    podobny problem? Niby przyszedł mi sms z nr zgłoszenia ale to wszystko.
    Długo trzeba czekać na techników? A może to jest raczej kwestia tego, że
    kobitka nie była kompetentna i wystarczy włączyć jakąś usługę czy coś?
    Oczywiście na drugim numerze u innego operatora problemu z tym nie mam.