  • 1. Data: 2019-03-13 08:13:43
    Temat: Skrzypi w zawieszeniu
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Jest sobie 20 letni samochód.
    Na zime poszedł do garażu leżakować.
    W weekend wsiadłem się przejechać.
    I przednie koło na zakrętach "skrzypi"
    coś jak belka która ugina się pod ciężarem.

    Ma ktoś pomysł co to?
    Generalnie na serwisie staram się nie oszczędzać.

  • 2. Data: 2019-03-13 11:59:52
    Temat: Re: Skrzypi w zawieszeniu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

> [...]
    > coś jak belka która ugina się pod ciężarem.
    >
    > Ma ktoś pomysł co to?
    > Generalnie na serwisie staram się nie oszczędzać.

    Mozesz podjechac i sprawdzic luzy ale ja ostatnio walczyłem z takim
    skrzypieniem.
    Dwóch mechaników sprawdziło zawieszenie i nic nie widza.
    I po jakims czasie samo przestało skrzypiec. Pewnie jakas guma...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 3. Data: 2019-03-14 09:24:11
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 13.03.2019 o 08:13, Bolko pisze:
> [...]
    > coś jak belka która ugina się pod ciężarem.
    >
    > Ma ktoś pomysł co to?
    > Generalnie na serwisie staram się nie oszczędzać.

    U mnie kiedyś tak niby skrzypiało łożysko mcpersona

  • 4. Data: 2019-03-14 09:53:25
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-13 o 08:13, Bolko pisze:
> [...]
    > coś jak belka która ugina się pod ciężarem.
    >
    > Ma ktoś pomysł co to?
    > Generalnie na serwisie staram się nie oszczędzać.

    Wjedź w jakąś głęboką wodę/kałużę :D Jak nie przestanie skrzypieć to jak
    ktoś wspomniał, może to być w górnej części amortyzatora (łożysko).

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 5. Data: 2019-03-14 10:23:53
    Od: p...@g...com

    jesli to Seat to sprawdz gumy stabilizatora (pobujaj autem w okolicy nadkola) ale
    jesli Mazda to na zlom sztrucla :-)

  • 6. Data: 2019-03-14 10:31:53
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-14 o 10:23, p...@g...com pisze:
    > jesli to Seat to sprawdz gumy stabilizatora (pobujaj autem w okolicy nadkola) ale
    jesli Mazda to na zlom sztrucla :-)

    Mnie zawsze zastanawia, dlaczego taki drobny szczegół jak marka/model
    jest skrzętnie ukrywany w opisie. Pewnie to z serii "Familiada" taka
    zagadka :) Podobnie z ceną naklejaną (jej brakiem) na kartce pt. SPRZEDAM :)
    Proponuję typować, ciekawe kto zbierze max punktów :D

  • 7. Data: 2019-03-14 11:44:14
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-03-13 08:13, Bolko wrote:

    > Jest sobie 20 letni samochód.
    > Na zime poszedł do garażu leżakować.
    > W weekend wsiadłem się przejechać.
    > I przednie koło na zakrętach "skrzypi"
    > coś jak belka która ugina się pod ciężarem.

    Pojedz na SKP, niech przecwicza zawieszenie szarpakami, jest
    szansa ze bedzie widac i slychac skad to. Zaplacisz za
    to pewnie jakies cale dwie dyszki.

    Moze faktycznie jakas guma sparciala gdzies w wahaczu czy cos.

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2019-03-14 14:30:10
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 14.03.2019 o 11:44, elmer radi radisson pisze:

    > Pojedz na SKP, niech przecwicza zawieszenie szarpakami, jest
    > szansa ze bedzie widac i slychac skad to. Zaplacisz za
    > to pewnie jakies cale dwie dyszki.
    >
    > Moze faktycznie jakas guma sparciala gdzies w wahaczu czy cos.

    Na SKP to nawet nie potrafią zobaczyć, że amorek jest wycieknięty.
    A jak ma rozwalone łożysko amorka to szarpaki tego nie wykażą

  • 9. Data: 2019-03-14 16:01:44
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-03-14 14:30, Kamil 'Model' wrote:

    > Na SKP to nawet nie potrafią zobaczyć, że amorek jest wycieknięty.

    To sie tak samo moze tyczyc warsztatu. Reguly nie ma. A przynajmniej
    dobrze ze wowczas sprawdzajacy skupia swoja uwage na wskazanej okolicy
    a nie calym aucie.

    > A jak ma rozwalone łożysko amorka to szarpaki tego nie wykażą

    Jesli skrzypi jak opisane na zakretach, to szarpaki akurat ten rodzaj
    ruchu odwzorowuja calkiem niezle. Poza tym mozna wlaczyc jeszcze
    trzepaczke do amortyzatorow, halas w amortyzatorze powinien sie wowczas
    pojawic.

    Tak czy owak zawsze od czegos trzeba zaczac, gumy chyba jednak wylaza
    najczesciej.

    --

    memento lorem ipsum

  • 10. Data: 2019-03-14 17:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil 'Model' k...@g...pl ...

    > Na SKP to nawet nie potrafią zobaczyć, że amorek jest wycieknięty.
    > A jak ma rozwalone łożysko amorka to szarpaki tego nie wykażą

    Mi urwane mocowanie amora znaleźli własnie na SKP.
    Wczesniej dwa warsztaty nie zauwazyły.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki