  • 1. Data: 2014-05-09 18:45:25
    Temat: Skuter na kat.B
    Od: Mateusz NSR <mateuszmisztal12@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam dzisiaj zatwierdzona została nowa ustawa o tym ,iż posiadacze prawa
    jazdy kategorii B posiadający je już ponad 3 lata mogą jeździć motocyklami
    o pojemności 125ccm3 z automatyczną skrzynią biegów , chciałbym się
    zapytać jakie są takie motocykle nie chodzi mi o skutery

  • 2. Data: 2014-05-09 19:04:27
    Temat: Re: Skuter na kat.B
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mateusz NSR" <mateuszmisztal12@_NOSPAM_gmail.com> napisał w
    wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Witam dzisiaj zatwierdzona została nowa ustawa

    Przez Sejm.
    W Polsce jeszcze istnieje Senat i Prezydent, więc jeszcze trochę potrwa gdy
    faktycznie ten projekt stanie się obowiązującym aktem prawnym.

  • 3. Data: 2014-05-09 19:24:49
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Mateusz NSR" napisał

    > o pojemności 125ccm3 z automatyczną skrzynią biegów , chciałbym się
    > zapytać jakie są takie motocykle nie chodzi mi o skutery

    Żadne
    Albo jak wolisz wszystkie - bo skuter to przecież motocykl.

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2014-05-12 09:53:34
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2014-05-09 18:45, Mateusz NSR pisze:
> [...]
    > motocyklami o pojemności 125ccm3 z automatyczną skrzynią biegów ,
    > chciałbym się zapytać jakie są takie motocykle nie chodzi mi o skutery

    A ja bym tak na serio chcial zapytac jaka jest roznica miedzy motocyklem
    125ccm z automatyczna i zwykla skrzynia biegow.
    Praktyczna roznice znam ale jaka to roznica ze wzgledu na hmmm
    bezpieczenstwo ruchu etc? Jakaz to mysl w glowie ustawodawcy krazyla, ze
    taki warunek postawil...

    --
    jarek

  • 5. Data: 2014-05-12 11:29:35
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-12 09:53, Jarek Pudelko pisze:

> [...]
    > Praktyczna roznice znam ale jaka to roznica ze wzgledu na hmmm
    > bezpieczenstwo ruchu etc? Jakaz to mysl w glowie ustawodawcy krazyla, ze

    Akurat w głowach ustawodawców od ruchu drogowego bardzo często krąży
    niewiadomoco, ale na pewno nie myśl ;) chociaż tu jest coś na rzeczy.
    Pewnie uznali, że kierownik puszki nie będzie w stanie ogarnąć
    synchronizacji rąk i nóg razem z pilotowaniem dwóch kółek. Jazda skutem
    jest jednak prostsza.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2014-05-12 11:41:29
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 12 May 2014 09:53:34 +0200 Jarek Pudelko
    <j...@b...ceti.pl> napisał:

    >Praktyczna roznice znam ale jaka to roznica ze wzgledu na hmmm
    >bezpieczenstwo ruchu etc? Jakaz to mysl w glowie ustawodawcy krazyla, ze
    >taki warunek postawil...

    Może po prostu chcieli odciąć motocykle właściwe a zostawić tylko
    kible.

  • 7. Data: 2014-05-12 12:33:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-12 09:53, Użytkownik Jarek Pudelko napisał:

> [...]
    > Praktyczna roznice znam ale jaka to roznica ze wzgledu na hmmm
    > bezpieczenstwo ruchu etc? Jakaz to mysl w glowie ustawodawcy krazyla, ze

    Znajomi i przyjaciele królika wykupili udziały w Romecie
    lub założyły firmę handlową ściągającą skutery z Chin.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2014-05-12 19:06:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jarek Pudelko" <j...@b...ceti.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:lkpum2$2nf7$...@a...ceti.pl...

> [...]
    > Praktyczna roznice znam ale jaka to roznica ze wzgledu na hmmm
    > bezpieczenstwo ruchu etc? Jakaz to mysl w glowie ustawodawcy krazyla, ze

    Pewnie chciał odsiać tych, którzy z zasady mają mniej oleju w głowie.
    Założył, że dla takowych jazda skuterem nie będzie interesująca, bo lans za
    mały.

  • 9. Data: 2014-05-15 10:04:52
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> wrote:

    > A ja bym tak na serio chcial zapytac jaka jest roznica miedzy motocyklem
    > 125ccm z automatyczna i zwykla skrzynia biegow.

    Zwykłej trzeba się nauczyć, na skuter wsiadasz i jedziesz.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 10. Data: 2014-05-16 13:56:46
    Od: Mateusz NSR <mateuszmisztal12@_NOSPAM_gmail.com>

    Jak ostatnio oglądałem te skutery 125 to prędzej kupiłbym sobie komara :/