  • 1. Data: 2019-09-08 12:08:18
    Temat: Skutery z wymiennymi akumulatorami
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Skutery z wymiennymi akumulatorami już są :)
    https://joemonster.org/filmy/99679/To_juz_dziala._Sk
    uter_elektryczny_z_wymiennymi_bateriami

    jeszcze trochę i będą auta.
    --
    Janusz

  • 2. Data: 2019-09-08 12:18:12
    Temat: Re: Skutery z wymiennymi akumulatorami
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-09-08 o 12:08, Janusz pisze:
    > jeszcze trochę i będą auta.

    Też mi odkrywanie ameryki
    Od wieków działa taka wymiana z butlami LPG do kuchenek.

  • 3. Data: 2019-09-08 13:41:58
    Od: p...@g...com

    Deutsche Post od dawna stosuje rowery że wspomaganiem elektrycznym używając
    wymiennych akumulatorów. Chińczycy też na to wpadną ;-)

  • 4. Data: 2019-09-08 14:07:28
    Od: Kviat

    W dniu 08.09.2019 o 13:41, p...@g...com pisze:
    > Deutsche Post od dawna stosuje rowery że wspomaganiem elektrycznym używając
    wymiennych akumulatorów. Chińczycy też na to wpadną ;-)

    https://rowermevo.pl/
    W Gdańsku takie jeżdżą prawie od roku.
    Jak się jakiś rozładuje, to przyjeżdża serwis i wymienia akumulator.
    Działa to średnio. Nie dość, że rowerów jest za mało (mają dowieźć
    więcej, podobno właśnie schodzą z taśmy produkcyjnej w Niemczech), to
    część jest niedostępna do wypożyczenia i stoją na stacjach rozładowane,
    bo nie nadążają z ładowaniem i dowożeniem akumulatorów.
    Ktoś wpadł na pomysł, że nie można wypożyczyć roweru bez wspomagania,
    czyli z rozładowanym akumulatorem.
    Już teraz sobie nie radzą, a co będzie gdy dowiozą resztę zaplanowanej
    floty... Wliczając to inne problemy jakie z tym mają, to pojawiają się
    opinie, że ten system długo nie pociągnie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2019-09-08 17:47:58
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-08 12:08, Janusz wrote:
    > Skutery z wymiennymi akumulatorami już są :)
    > https://joemonster.org/filmy/99679/To_juz_dziala._Sk
    uter_elektryczny_z_wymiennymi_bateriami

    > jeszcze trochę i będą auta.

    "Powinny być takie maszyny z piwem, tylko większe pojemniki"

  • 6. Data: 2019-09-09 00:30:59
    Od: Sabata <u...@a...com>

    On Sun, 8 Sep 2019 17:47:58 +0200, kk <k...@o...pl.invalid> wrote:

    uter_elektryczny_z_wymiennymi_bateriami

    >"Powinny być takie maszyny z piwem, tylko większe pojemniki"

    No, przeciez więcej niz polowa swiata tak operuje od wielu lat.
    Oddajesz skrzynke (karton) pustych butelek; Placisz za wskazana
    wybrana marke piwa, oraz ilosc 'cases' (skrzynek), przy wyjsciu z
    'Beer Store" zamowiony towar juz czeka na ciebie. Jezeli masz pewne
    ulomnosci fizyczne, to nawet zaoferuja ten zakup zaladowac do
    bagaznika samochodu.

  • 7. Data: 2019-09-09 01:29:51
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-09 00:30, Sabata wrote:

> [...]
    > 'Beer Store" zamowiony towar juz czeka na ciebie. Jezeli masz pewne
    > ulomnosci fizyczne, to nawet zaoferuja ten zakup zaladowac do

    A w Polsce...

  • 8. Data: 2019-09-09 02:11:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A w Polsce to zanim dojdzie do samochodu z zakupami to musi wypic jedno piwo z tych
    co kupil. Ponad 11 litrow czystego alkoholu na leb nie bierze sie z powietrza. Za
    komuny bylo 4,5 litra i alkoholizm byl plaga narodowa a teraz wszyscy chlejacy piwsko
    sa dumni ze sa piwnymi alkoholikami. Nawet na grupie zwiazanej z motoryzacja co
    chwila jacys alkoholicy sie odzywaja bo limit za maly albo tak jak w tym temacie
    jedyne porownanie jakie sa w stanie zrobic to porownanie do alkoholu.

  • 9. Data: 2019-09-09 20:02:52
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-09 02:11, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    jedyne porownanie jakie sa w stanie zrobic to porownanie do alkoholu.

    No ale ... wierzysz, że hulajnogista albo taki jak ja na skuterze jadący
    po chodniku jest jakoś szczególnie niebezpieczny?

  • 10. Data: 2019-09-09 20:04:36
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    (przepraszam, muszę trzymać poziom)

    No ale ... wierzysz, że hulajnogista albo taki jak ja na skuterze
    designerskim jadący po chodniku jest jakoś szczególnie niebezpieczny?