  • 11. Data: 2019-06-18 01:20:07
    Temat: Re: Skutki tempriczerowego wzrostu/przerostu...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin Debowski" taTNE.58191$m...@f...ams1

    > No próbowałem wyguglać i widzę spadki (i wzrosty) omalże w granicach

    Ciężkie próby... ;)

    > błedów statystycznych, a już zdecydowanie nic co wróży rychłą śmierć
    > apla. Pierwsze z brzegu:
    > https://www.idc.com/promo/smartphone-market-share/os
    > https://www.idc.com/promo/smartphone-market-share/ve
    ndor

    > Tu jest ładny wykres od 2009.
    > https://www.statista.com/statistics/271496/global-ma
    rket-share-held-by-smartphone-vendors-since-4th-quar
    ter-2009/
    > To już raczej Zamzung wydaje sie miec powody do niepokoju.

    Ładny, bo nieczytelny czy płatny? Zamieszczasz takie linki,
    aby za jakiś czas uważano, że naprawdę pokazałeś coś ciekawego?
    Za jakiś czas nadal będą dostępne statystyki. Wg mnie ten przekaz:

    https://ocs-pl.oktawave.com/v1/AUTH_2887234e-384a-48
    73-8bc5-405211db13a2/spidersweb/2018/02/android-iOS-
    udzialy-rynkowe-2017-gartner-google-apple-3.jpeg

    https://www.spidersweb.pl/2018/02/android-ios-udzial
    y-rynkowe.html

    jest ładny, bo czytelny i bezpłatny.

    > Nie da się tego porównać z Apple.
    > Inny model biznesowy, inne dalsze rzeczy.

    Spadki dają się porównywać... ;)

    Androidowi niektórzy nie wróżyli przed 5 laty przyszłości -- zgadzasz się JF? ;)
    Teraz (rzekomo profesjonalny) WinCE chyba już nie istnieje a Nokia zdzierać
    będzie szmal za 5G.

    -=-

    Samsung spada? -- tego nie kwestionuję.
    Choć z innej strony patrząc -- jak ma nie spadać,
    skoro coraz więcej producentów oferuje Androidowe
    urządzenia?

    -=-

    Rozmowa z [zacietrzewieńcami?] entuzjastami jest trudna.

    -=-

    https://www.pcworld.pl/news/iPhone-vs-Android-kto-rz
    adzi-na-rynkach,412131.html

    Jeśli spojrzymy na rynek globalny -- tu bez wątpienia rządzi Android.
    Według statystyk Statcounter, od stycznia 2018 do stycznia 2019 miał 74,45% rynku,
    podczas gdy iOS 22,85%.

    Wg tej strony w Ameryce Północnej (i tylko tam)
    lekko wygrywa iOs (52,28%) z (47,27%) Androidem,
    zaś globalnie iOs ma 22,85% a Android 74,45%.

    -=-

    Patrząc na trendy -- iOs spada. I też raczej nic w tym dziwnego,
    skoro iOsa mają iPhony, zaś Androida -- niemal cała reszta.

    -=-

    Z podstawki za 4 kpln śmieją się ludzie...

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/other/apple-żąd
    a-19-tys-zł-za-monitor-dorzuca-kable-i-ściereczkę-po
    dstawka-trzeba-dopłacić-4-tysiące-złotych/ar-AACnhZN

    Takoż z wpadek serwisu Apple:

    https://www.komputerswiat.pl/aktualnosci/wydarzenia/
    apple-wydalo-10-tys-dolarow-na-naprawy-macbooka-pro-
    ktory-byl-calkowicie-sprawny/p3qv6mk

    Apple wydało 10 tys. dolarów na naprawy MacBooka Pro, który... był całkowicie
    sprawny

    Apple wymieniło płytę główną - dwukrotnie. Nic to nie pomogło.
    Za trzecim razem otrzymał nawet kompletnie nowego laptopa, ale
    i tak ekran tkwił na czarnym ekranie na etapie logowania. Za
    kolejnym razem sprawa się jednak wyjaśniła

    [nie sprawa i nie 'się' -- serwisant rozjaśnił ekran latarką]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 12. Data: 2019-06-18 02:58:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-17, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > "Marcin Debowski" taTNE.58191$m...@f...ams1

    > Ciężkie próby... ;)

    Pierwsze z brzeegu.

> [...]
    >
    > Ładny, bo nieczytelny czy płatny? Zamieszczasz takie linki,
    > aby za jakiś czas uważano, że naprawdę pokazałeś coś ciekawego?

    ? co jest w tych linkach takiego złego, że zaczynasz uderzac w tony
    osobiste? Myślę, że jest czytalne dla średnio-rozwinietego oranguata,
    ale oczywiście moge się myslic, bo mam takich oragutanów w otoczeniu z
    którym wchodze w bezpośrednie interakcje pewien deficyt.
    A czy jest, platny to nie wiem, ale zakładanie, że skoro płatny to fałszywy,
    to jest domena w której też nie będą mógł pomóc.

> [...]
    73-8bc5-405211db13a2/spidersweb/2018/02/android-iOS-
    udzialy-rynkowe-2017-gartner-google-apple-3.jpeg

    Tak, i pokazuje dokładnie to co w linkach, które wkleiłem przy czym co
    odrobinę kuriozalne biorac pod uwagę ton Twojej wypowiedzi, akurat
    "Twoje" linki pokazują umocnienie Apple, a moje pewien spadek.

    > Samsung spada? -- tego nie kwestionuję.
    > Choć z innej strony patrząc -- jak ma nie spadać,
    > skoro coraz więcej producentów oferuje Androidowe
    > urządzenia?

    Ale do Apple taka reguła się nie stosuje mimo, ze wzrost liczby
    produkowanych smatfonów przewyższa zapewne wzrost populacji? :)

    > Rozmowa z [zacietrzewieńcami?] entuzjastami jest trudna.

    Wydawało się, że jednym z nich nie jesteś. W sumie ciekawe jakie ten
    Apple potrafi budzić emocje i z czego to tak naprawdę wynika.

    > Patrząc na trendy -- iOs spada. I też raczej nic w tym dziwnego,
    > skoro iOsa mają iPhony, zaś Androida -- niemal cała reszta.

    No widzisz, a wcześniej kliknęło tylko z Samsungiem.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2019-06-18 05:05:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin Debowski" uGWNE.50502$T...@f...ams1

    > Wydawało się, że jednym z nich nie jesteś.

    Nie jestem i żal mi czasu na tego typu rozmowy -- podobne
    kiedyś prowadzono o WinCE.

    -=-

    Android 85,9% w r. 2017 i 84,8% w r. 2016 to spadek wg Ciebie.
    iOS 14,0% w r. 2017 i 14,4% w r. 2016 to wg Ciebie wzrost...

    https://ocs-pl.oktawave.com/v1/AUTH_2887234e-384a-48
    73-8bc5-405211db13a2/spidersweb/2018/02/android-iOS-
    udzialy-rynkowe-2017-gartner-google-apple-3.jpeg

    Dane z roku 2018 są jeszcze lepsze. ;) dla Jabłka.

    -=-

    Ile razy można powtarzać jakieś kłamstwo, aby stało się prawdą?

    --