  • 1. Data: 2014-09-28 20:53:03
    Temat: Skype, netkamera i SSE2
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    W pewnym starym kompie z XP Skype nie widzi kamery. Stery są, kamera działa
    w innych programach. Podobno od kiedy MS wykupił Skype i uziemił starsze
    jego wersje, Skype 6.xx nie chce widzieć netkamery na kompach z prockiem
    nie obsługujacym SSE2, np. Athlonach czy Sempronach (socket A). Prawda to?
    Spotkał ktoś ten problem?
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2014-09-29 05:27:53
    Temat: Re: Skype, netkamera i SSE2
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 28 Sep 2014 20:53:03 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Prawda to?

    Prawda.
    Na siłę zmusza MS do kupowania nowego sprzętu z W8.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 3. Data: 2014-09-29 08:24:41
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2014-09-29 o 05:27, Jacek pisze:

    > Prawda.
    > Na siłę zmusza MS do kupowania nowego sprzętu z W8.

    Ta, i cały świat ma czekać i pisać aplikacje nie wykorzystujące mocy
    procesorów bo gościu kisi przeszło 10 letni procek.

    miab

  • 4. Data: 2014-09-29 09:45:27
    Od: "AdamS" <a...@p...onet.eu>

    . Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
    net...

    --

    Ściągnij i zainstaluj http://www.skype.com/go/getskype-sse

  • 5. Data: 2014-09-30 08:59:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Sep 2014 09:45:27 +0200, AdamS napisał(a):

    > . Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Cześć

    Cholerny XP ;) Ściągnąłem i zainstalowałem, zobaczył kamerę i zadziałał.
    Ale ten XP był porządznie poszatkowany i zaorałem go. Postawiłem na czysto,
    ponownie zainstalowałem Skype i próba logowania do serwisu daje komunikat:
    Skype nie moze się połączyć. Ocywiście, login i hasło są OK, bo można
    zalogować się nimi na stronie konta Skype. Oczywiście, net działa :) bo
    przegladarki działają itd.
    Nie wymaga ten Skype przypadkiem obecności jakiegoś Frameworka czy innej
    Javy?
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2014-09-30 09:02:15
    Od: Stefan <s...@s...pl>

> [...]
    > przegladarki działają itd.
    > Nie wymaga ten Skype przypadkiem obecności jakiegoś Frameworka czy innej

    Servicepacka 3.

  • 7. Data: 2014-09-30 09:16:06
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Sep 2014 09:02:15 +0200, Stefan napisał(a):

    > Servicepacka 3.

    Oczywiście że jest, plus wszystkie dodatkowe poprawki. Kto używa XP bez
    SP3?
    --
    Jacek

  • 8. Data: 2014-09-30 10:26:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Sep 2014 08:59:22 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > przegladarki działają itd.
    > Nie wymaga ten Skype przypadkiem obecności jakiegoś Frameworka czy innej

    No i tak:
    Skype 6.1.999.130 - nie może się połączyć (a wczoraj mógł :)
    Skype 6.20.0.104 - nie widzi kamery

    Q!!!
    --
    Jacek

  • 9. Data: 2014-09-30 12:38:27
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    net...

    > No i tak:
    > Skype 6.1.999.130 - nie może się połączyć (a wczoraj mógł :)
    > Skype 6.20.0.104 - nie widzi kamery

    Microsoft jest właścicielem Skype i bardzo korzysta z tego, aby w ten
    sposób zmusić użytkowników do przesiadki na nowsze systemy.

  • 10. Data: 2014-09-30 13:15:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Sep 2014 12:38:27 +0200, BQB napisał(a):

    > Microsoft jest właścicielem Skype i bardzo korzysta z tego, aby w ten
    > sposób zmusić użytkowników do przesiadki na nowsze systemy.

    Niekoniecznie. Jaki pożytek może mieć MS że kupię sobie nowszą płytę z
    nowszym prockiem ale zainstaluję starego dobrego XP na którego mam licencję
    i którego znam? Albo i linuksa?
    --
    Jacek