  • 1. Data: 2019-09-13 22:57:07
    Temat: Sławek Solak (HF5BS) nie żyje
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Hej,

    Z przykrością informuję, że Sławek Solak, który ostatnio pisywał na grupie
    jako HF5BS (a dawniej jako SP5SJT i Valhalla), zmarł... i to już jakiś
    czas temu, bo 7 sierpnia, ale dowiedziałem się dopiero teraz. Najwięcej
    widziałem go na p.m.e. i p.m.t., stąd ten cross-post.

    Jedna z pierwszych osób, które "spotkałem" w Usenecie i pierwsza osoba, z
    którą ~20 lat temu robiłem łączność cyfrową na 2m...

    Spoczywaj w pokoju.

  • 2. Data: 2019-09-13 23:25:44
    Temat: Re: Sławek Solak (HF5BS) nie żyje
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Queequeg,

    Friday, September 13, 2019, 10:57:07 PM, you wrote:

    > Z przykrością informuję, że Sławek Solak, który ostatnio pisywał na grupie
    > jako HF5BS (a dawniej jako SP5SJT i Valhalla), zmarł... i to już jakiś
    > czas temu,

    Smutne jest to, że przez tę pozorną anonimowość w sieci tracimy
    kontakt z żywymi ludźmi. Niedawno dowiedzieliśmy się o śmierci Wojtka
    Borczyka (znanego z grupy pl.misc.samochody) - wiele miesięcy po Jego
    śmierci.
    Tym razem jest to niewiele ponad miesiąc...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2019-09-13 23:28:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 13 Sep 2019 20:57:07 +0000 (UTC), w
    <8...@t...no1>, q...@t...no1 (Queequeg)

    A jeszcze dzień wcześniej pisał...

    [i]

  • 4. Data: 2019-09-13 23:38:19
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-09-13 o 22:57, Queequeg pisze:
> [...]
    >
    > Jedna z pierwszych osób, które "spotkałem" w Usenecie i pierwsza osoba, z
    > którą ~20 lat temu robiłem łączność cyfrową na 2m...

    Szkoda chłopa.
    Z tego, co pamiętam, to wielką wiedzę miał.

    Sit ei terra levis.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2019-09-14 00:02:01
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 13.09.2019 o 23:25, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Niedawno dowiedzieliśmy się o śmierci Wojtka Borczyka (znanego z
    > grupy pl.misc.samochody) - wiele miesięcy po Jego śmierci.

    Eh żesz, kostucha nie oszczędza!
    Z naszej półki biorą...

    Zrobiłem dodatkowy cross, bo i na "kosmosie" był aktywny, i na "fizyce",
    i pewnie jeszcze gdzieś...

  • 6. Data: 2019-09-14 00:55:37
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Fri, 13 Sep 2019 20:57:07 +0000 (UTC), Queequeg pisze:
> [...]
    > czas temu, bo 7 sierpnia, ale dowiedziałem się dopiero teraz. Najwięcej
    > widziałem go na p.m.e. i p.m.t., stąd ten cross-post.

    Bardzo przykra wiadomość. Niech spoczywa w spokoju.

    k.

  • 7. Data: 2019-09-14 01:46:29
    Od: JaNus <p...@b...pl>

  • 8. Data: 2019-09-14 08:45:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 13 Sep 2019 20:57:07 +0000 (UTC), q...@t...no1
    (Queequeg) wrote:
    > Jedna z pierwszych osób, które "spotkałem" w Usenecie i pierwsza
    > osoba, z
    > którą ~20 lat temu robiłem łączność cyfrową na 2m...

    Młody człowiek był? Co się stało?

    --
    Marek

  • 9. Data: 2019-09-14 08:48:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 13 Sep 2019 23:25:44 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > kontakt z żywymi ludźmi. Niedawno dowiedzieliśmy się o śmierci
    > Wojtka
    > Borczyka (znanego z grupy pl.misc.samochody) - wiele miesięcy po

    Tego astronoma z pl.sci.kosnos i fizyka???

    --
    Marek

  • 10. Data: 2019-09-14 10:44:36
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Z przykrością informuję, że Sławek Solak, który ostatnio pisywał na grupie
    > jako HF5BS (a dawniej jako SP5SJT i Valhalla), zmarł... i to już jakiś

    Wszyscy musimy kiedys odejść:/ Kolejna rozpoznawalna postać odeszła...
    szkoda.

    Podzielam zdanie Romka na temat braku kontaktu z żywymi ludźmi.

    Michał Gut