  • 11. Data: 2019-09-14 13:03:59
    Temat: Re: Sławek Solak (HF5BS) nie żyje
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grzegorz,

    Saturday, September 14, 2019, 11:03:13 AM, you wrote:

    > Był niedawno organizowany zlot grupy, zainteresowanie mizerne.

    To nie był zlot, tylko spotkanie Warszawiaków przy piwie. Zloty organizuje
    regularnie grono starych userów grupy pl.misc.samochody. Spotykamy się
    co roku, w czerwcu, w różnych, ciekawych turystycznie miejscach. Trwa
    4 dni. W dzień zwiedzamy, wieczorami gadamy.

    Sorry, ale jechać łącznie 700 km tylko po to, żeby przez godzinę czy
    dwie patrzeć na bandę żłopiących piwsko nerdów ;) - jestem na to za
    stary.

    Zlot można zorganizować - minimum 3-dniowy (2 noclegi). Jakiś weekend
    na łonie natury poza wysokim sezonem wakacyjnym.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2019-09-14 21:30:13
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-09-14 o 08:48, Marek pisze:

    > Tego astronoma z pl.sci.kosnos i fizyka???

    Niestety tak.
    Zastanawiałem się, dlaczego już nie pisuje na grupę.

    Robert

  • 13. Data: 2019-09-15 10:20:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 14 Sep 2019 21:30:13 +0200, Robert Wańkowski<r...@w...pl>
    wrote:
    > Niestety tak.
    > Zastanawiałem się, dlaczego już nie pisuje na grupę.

    Szok, nagle STS a teraz Bartek.

    --
    Marek

  • 14. Data: 2019-09-15 10:28:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 15 Sep 2019 10:20:18 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:
    > Szok, nagle STS a teraz Bartek.

    Wojtek.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2019-09-15 11:47:49
    Od: Ziec <z...@g...com>

    W dniu 13.09.2019 o 22:57, Queequeg pisze:
    > [...] który ostatnio pisywał na grupie
    > jako HF5BS (a dawniej jako SP5SJT i Valhalla), zmarł... i to już jakiś

    Zmarł, ciekawa historia, zdarza się. Ale skoro pisał anonimowo to
    dlaczego ujawniasz jego dane?

    --
    Zięć

  • 16. Data: 2019-09-15 12:04:18
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Zmarł, ciekawa historia, zdarza się. Ale skoro pisał anonimowo to
    > dlaczego ujawniasz jego dane?

    Bo może i czuje się zobowiązany do tego posiadając wiedzę, której nie
    mają inni grupowicze.

  • 17. Data: 2019-09-15 12:26:26
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 15.09.2019 12:04, sirapacz wrote:

    > Bo może i czuje się zobowiązany do tego posiadając wiedzę, której nie
    > mają inni grupowicze.

    Proponuję powstrzymać się od uprawiania nad grobem naszych ulubionych
    sportów narodowych.

    --
    Olek

  • 18. Data: 2019-09-15 12:27:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ziec,

    Sunday, September 15, 2019, 11:47:49 AM, you wrote:

    > Zmarł, ciekawa historia, zdarza się. Ale skoro pisał anonimowo to
    > dlaczego ujawniasz jego dane?

    Dane po śmierci nie podlegają ochronie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 19. Data: 2019-09-15 12:31:50
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-09-15 o 11:47, Ziec pisze:

    > Zmarł, ciekawa historia, zdarza się. Ale skoro pisał anonimowo to
    > dlaczego ujawniasz jego dane?

    Jeżeli ktoś podpisze się Donald Kaczyński, to już nie jest anonimowy?

  • 20. Data: 2019-09-15 14:17:45
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2019-09-14 13:03, RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    >
    > Sorry, ale jechać łącznie 700 km tylko po to, żeby przez godzinę czy
    > dwie patrzeć na bandę żłopiących piwsko nerdów ;) - jestem na to za

    Było by bez sensu robić gdzieś dalej przy tak nikłym zainteresowaniu.
    Nie ma co wytykać Warszawiaków.
    Takie środowisko.

    Pozdrawiam

    Adam Górski