  • 1. Data: 2013-09-05 13:28:47
    Temat: Slideshow a filmy - przegląd 2013 + pytanie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Szukałem programu do tworzenia filmów ze zdjęć I FILMÓW i znalazłem taką
    stronę:
    http://photo-slideshow-software-review.toptenreviews
    .com/

    Ściągnąłem więc triala Proshow Gold i Photostage Slideshow no i spróbowałem.

    Proshow zawieszał się na twardo razem z komputerem. Photostage z kolei robi
    koszmarne przejścia między zdjęciami i filmami (artefakty, błędy), co prawda
    ładnie miksuje dźwięk podkładu z dźwiękiem filmu, ale brakuje w nim opcji
    ściszenia podkładu muzycznego na czas filmu).

    No więc czy macie jakiś wypróbowany program do tworzenia slideshow ze
    zdjęć+filmów? Bonusem będzie możliwość ładnego pokazania zdjęcia panoramicznego
    (czyli nie wąski pasek, tylko pokazanie od lewa do prawa).

  • 2. Data: 2013-09-05 13:50:28
    Temat: Re: Slideshow a filmy - przegląd 2013 + pytanie
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    <r...@k...pl> wrote:

    [...]
    > No więc czy macie jakiś wypróbowany program do tworzenia slideshow
    > ze zdjęć+filmów? Bonusem będzie możliwość ładnego pokazania zdjęcia
    > panoramicznego (czyli nie wąski pasek, tylko pokazanie od lewa do prawa).

    Nie pomogę konkretnie, bo właśnie nigdy się nie zdobyłem na
    rozczajenie tematu, ale może spróbuj paru zapytek na YouTube? Tam na
    pewno w komentarzach idzie podpytywanie o użyte progsy do najlepszych,
    najlepiej ocenianych i najczęściej oglądanych pokazów slajdów.

    Ja bym tak zaczął. (Oczywiście czekamy na wyniki inspekcji i wnioski
    praktyczne. :)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 3. Data: 2013-09-05 13:55:14
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

> [...]
    > najlepiej ocenianych i najczęściej oglądanych pokazów slajdów.
    >
    > Ja bym tak zaczął. (Oczywiście czekamy na wyniki inspekcji i

    Aha - niekoniecznie trzeba szukać na samym YT - można przez Googla z
    ograniczeniem do domeny YT.

    [mr.]

  • 4. Data: 2013-09-05 13:57:15
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

> [...]
    > wnioski praktyczne. :)

    Aha - niekoniecznie trzeba szukać na samym YT - można przez Googla

    Przy okazji można od razu sobie obejrzeć efekty danego programu w
    umiejętnym użyciu... :))

    [mr.]

  • 5. Data: 2013-09-05 14:18:23
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

> [...]

    z ograniczeniem do domeny YT.

    Przy okazji można od razu sobie obejrzeć efekty danego programu w

    (sorki za powtórkę - jeden klik za dużo... :)