  • 1. Data: 2018-10-10 09:58:55
    Temat: Slowacja - juz poluja na polskich kierowcow...
    Od: WS <L...@c...pl>

    oczywiscie najprosciej jak sie da, czyli na pustej autostradzie ;)

    za https://wiadomosci.wp.pl/kolejny-polski-pirat-drogow
    y-na-slowacji-6304179732706945a

    Po tym tragicznym wypadku słowacka policja zaostrzyła kontrole drogowe. Szczególnie
    zwracała uwagę na kierowców znad Wisły. "Kolejny pirat drogowy z Polski" - napisała w
    poniedziałek tamtejsza policja na Facebooku

  • 2. Data: 2018-10-10 14:08:01
    Temat: Re: Slowacja - juz poluja na polskich kierowcow...
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 10.10.2018 o 09:58, WS pisze:
> [...]
    y-na-slowacji-6304179732706945a

    > Po tym tragicznym wypadku słowacka policja zaostrzyła kontrole drogowe. Szczególnie
    Już myślałem, że ten rodzaj głupoty to nasza specjalność, ale widocznie
    się pomyliłem.
    Drzewo spadło na namiot z dziećmi w czasie nawałnicy = kontrolujemy
    potem wszystkie obozy namiotowe. Ja wiem, że urzędnicy muszą jakoś
    uzasadnić swoje istnienie, ale bez jaj.
    Jacek

  • 3. Data: 2018-10-10 14:35:47
    Od: p...@g...com

    https://moto.onet.pl/aktualnosci/slowacy-po-tragedii
    -w-dolnym-kubinie-nie-oddali-polskich-samochodow/5vr
    7ny8

    jesli skorzystaja z pomocy polskich bieglych auta straca przeglad zanim wroca do
    Polski :-)

  • 4. Data: 2018-10-10 14:41:59
    Od: p...@g...com

    http://www.brd24.pl/spoleczenstwo/wypadku-slowacji-p
    rokuratorzy-siegna-dane-telemetryczne-mercedesa/

    czy ugotuja kierowce Mietka ? Audi nie sypnelo Szydlo ale to inna bajka

  • 5. Data: 2018-10-10 21:02:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie ugotuja tylko odpowie za to co zrobil. Zmienili kwalifikacje na zbrodnie. Temu co
    zabil grozi 15-25. Pozostalym 10-15.

  • 6. Data: 2018-10-10 23:29:32
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Nie ugotuja tylko odpowie za to co zrobil. Zmienili kwalifikacje na zbrodnie. Temu
    co zabil grozi 15-25. Pozostalym 10-15.

    skąd te wiadomości?

    ToMasz

  • 7. Data: 2018-10-11 02:15:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z dziennika w tv.

  • 8. Data: 2018-10-11 04:50:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Z dziennika w tv.

    Nie wiesz, ze telewizja klamie ? :-)

    A tych innych, to za co ?

    trzeci przywalil, ale pierwszy nie.

    J.

  • 9. Data: 2018-10-11 08:39:07
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Nie ugotuja tylko odpowie za to co zrobil. Zmienili kwalifikacje na zbrodnie. Temu
    co zabil grozi 15-25. Pozostalym 10-15.

    A nam czytaczom ile proponują?

  • 10. Data: 2018-10-11 09:21:15
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
> [...]

    kłamie to tefałen, w "dzienniku" sama prawda i tylko prawda;)
    co nie zmienia faktu, że nie wiem jakie poważne zarzuty dla kierującego
    Mercedesem, natomiast kierujący prosiakiem kretyn, że zapierdziela na
    zderzaku i nie patrzy powyżej niskiego ferrari....

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl