  • 101. Data: 2018-10-15 11:10:54
    Temat: Re: Slowacja - juz poluja na polskich kierowcow...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:ppvhnb$8pq$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 14-10-2018 o 13:05, J.F. pisze:

    >Wiadomo.
    >Ale droga przez Słowację na Węgry (nie licząc wersji autostradowej
    >przez Bratysławę), to dla mnie zawsze jakaś katorga i co chwila
    >korci, żeby jednak próbować.
    >Nigdy tego nie zrobiłem, przeważnie zresztą omijam te odcinki jak
    >mogę, ale rozumiem że po paru godzinach można mieć dosyć.

    Ja podobnie Czech nie lubie.
    Ale to bylo niedaleko granicy, godziny chyba nie ujechali :-)

    J.

  • 102. Data: 2018-10-15 11:32:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Tamci bandyci farta beda mieli jak Slowacy sie zgodza zeby w polskim
    >pierdlu wyroki odsiedzieli.
    >W slowackim maja przejebane.

    A co - slowackie takie złe ?
    Czy na odwrot - lepsze niz nasze ? W dodatku jezyk bardzo podobny.

    A zgodzic ... kto wie, czy nie beda nalegac, my doplacamy, to pewnie i
    oni doplacaja, po co im to :-)

    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/1244509,cudzoz
    iemcy-w-polskich-wiezieniach.html

    Polacy ponoc cenia sobie zagraniczne pierdle :-)

    A zobacz niuans "Przede wszystkim chodzi o sytuację, w której czyn, za
    którego popełnienie dana osoba została skazana w innym państwie
    unijnym, nie stanowi przestępstwa według prawa polskiego."

    I tutaj ta dwojka moze liczyc ... a moze raczej nie moze liczyc ...

    J.

  • 103. Data: 2018-10-15 12:01:35
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    .

    > No coz, widac jakis bogaty z domu, zreszta za samochod AC by wyplacilo.

    Ale ja nie o straceniu samochodu w wyniku wypadku. Tylko w wyniku
    konfiskaty karnej. Tego typu straty AC raczej nie pokrywa, tak samo jak
    nie pokrywa mandatów.

    Mateusz

  • 104. Data: 2018-10-15 18:25:56
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15-10-2018 o 11:10, J.F. pisze:

    > Ja podobnie Czech nie lubie.
    > Ale to bylo niedaleko granicy, godziny chyba nie ujechali :-)

    Słowacja jest wąska, więc przez godzinę mogli przejechać jej spory
    kawałek. ;-)

  • 105. Data: 2018-10-15 19:25:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Słowacja jest wąska, więc przez godzinę mogli przejechać jej spory
    >kawałek. ;-)

    Ale kreta i gorska, wiec spory kawalek to mozna przejechac tylko w
    stylu ferrari :-)

    J.

  • 106. Data: 2018-10-15 22:01:20
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15-10-2018 o 19:25, J.F. pisze:

    > Ale kreta i gorska, wiec spory kawalek to mozna przejechac tylko w stylu
    > ferrari :-)

    Dlatego piszę, że trochę ich rozumiem.

  • 107. Data: 2018-10-16 02:46:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Oct 2018 22:01:20 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Dlatego piszę, że trochę ich rozumiem.

    Ja tez ich troche rozumiem, ale nie pasuje "po paru godzinach mozna
    miec dosyc" :-)

    No chyba, ze juz wracali :-)

    J.

  • 108. Data: 2018-10-16 17:46:35
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16-10-2018 o 02:46, J.F. pisze:

    > Ja tez ich troche rozumiem, ale nie pasuje "po paru godzinach mozna
    > miec dosyc" :-)

    Każdy ma inny próg cierpliwości, może ja mam za wysoki na słowackie drogi?

  • 109. Data: 2018-10-16 17:50:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Każdy ma inny próg cierpliwości, może ja mam za wysoki na słowackie
    >drogi?

    Ty pisales "po paru godzinach", a oni blisko granicy tak jechali :-)

    J.

  • 110. Data: 2018-10-16 17:57:12
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16-10-2018 o 17:50, J.F. pisze:

    > Ty pisales "po paru godzinach", a oni blisko granicy tak jechali :-)

    Powtarzasz się, już na to powyżej odpowiedziałem.