  • 1. Data: 2019-08-19 17:23:36
    Temat: Słuchawka BT i radio
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Powiedzcie mi, czy przez słuchawkę BT, taką zwykłą do prowadzenia
    rozmów, można słuchać radia internetowego za pomocą zainstalowanej na
    smartfonie aplikacji?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 2. Data: 2019-08-19 18:38:19
    Temat: Re: Słuchawka BT i radio
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości grup
    >Powiedzcie mi, czy przez słuchawkę BT, taką zwykłą do prowadzenia
    >rozmów, można słuchać radia internetowego za pomocą zainstalowanej na
    >smartfonie aplikacji?

    na Androidach jest jeden niuans:
    aplikacje odtwarzajace dzwiek stereo/wysokiej jakosci, chca to robic
    na urzadzeniach BT o profilu A2DP.

    Tymczasem sluchawka ma profil HSP, HFP - to jest audio niskiej jakosci
    ... i tylko niektore maja dodatkowy profil A2DP.
    I wtedy Android nie łączy.

    Moze pomoc cos takiego

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.co
    dococo.monomono
    https://play.google.com/store/apps/details?id=blue.m
    usic.com.mag.bluetoothstereo

    J.

  • 3. Data: 2019-08-19 20:19:13
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *J.F.* napisał(-a):

> [...]
    >
    > Tymczasem sluchawka ma profil HSP, HFP - to jest audio niskiej jakosci
    > ... i tylko niektore maja dodatkowy profil A2DP.

    No to załóżmy, że słuchawka ma ten profil A2DP (gdzieś taką widziałem).
    Będzie mi wtedy grała, czy nie? Czy potrzebna jeszcze wtedy jest
    wspomniana przez Ciebie proteza?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2019-08-20 08:04:39
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 19 Aug 2019 20:19:13 +0200, Big Jack napisał(a):

    > No to załóżmy, że słuchawka ma ten profil A2DP (gdzieś taką widziałem).
    > Będzie mi wtedy grała, czy nie? Czy potrzebna jeszcze wtedy jest
    > wspomniana przez Ciebie proteza?

    Będzie grała bez żadnych kombinacji. Tak jak J.F napisał: musi mieć profil
    A2DP. Na pewno działa na Jabra TALK 45 i Plantronics Explorer 500 - takich
    używam.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 5. Data: 2019-08-22 03:35:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Big Jack" qjeetl$qqp$1$j...@n...chmurka.net

    > Powiedzcie mi, czy przez słuchawkę BT, taką zwykłą do prowadzenia rozmów, można
    słuchać radia internetowego za pomocą
    > zainstalowanej na smartfonie aplikacji?

    Ja słucham.

    Są słuchawki bez A2DP?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 6. Data: 2019-08-23 22:01:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Big Jack pisze tak:

    > No to załóżmy, że słuchawka ma ten profil A2DP (gdzieś taką
    > widziałem). Będzie mi wtedy grała, czy nie? Czy potrzebna jeszcze
    > wtedy jest wspomniana przez Ciebie proteza?

    Bedzie grała radio z neta, muze z karty, dzwięk z jutubka, podcasty itp

    Słuchawki zwykłe graja do około 10m od telefonu te extended range
    podobno do 100m. Moja praca ma 80m i kolega jeszcze słyszy jak zapomni
    tel do kieszeni albo ładuje go.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 7. Data: 2019-08-26 23:05:26
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Słuchawki zwykłe graja do około 10m od telefonu te extended range
    > podobno do 100m. Moja praca ma 80m i kolega jeszcze słyszy jak zapomni
    > tel do kieszeni albo ładuje go.

    wow! jakie to słuchawki mają taki zasięg? bo u mnie plantronic, motorola
    - na handfreee- 10m, na muzyce stereo - 1metr!

  • 8. Data: 2019-08-27 01:46:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" qk1him$r20$...@d...me

    > wow! jakie to słuchawki mają taki zasięg? bo u mnie plantronic, motorola - na
    handfreee- 10m, na muzyce stereo - 1metr!

    Moje mają ~10 m, ale nie lubią zmian odległości czy pojawiania się przeszkód.

    Statycznie 11 m obsłużą w mieszkaniu, gdzie po drodze są różne
    przeszkody, także ceglane ściany zupełnie zasłaniające widoczność.

    Dynamicznie raczej ;) stabilne nie są -- wystarczy, że stanę pomiędzy
    telefonem i słuchawkami, aby łączność zaszwankowała na chwilę. Być może
    w rozmowach telefonicznych to nie przeszkadza zbyt mocno, ale nie
    w słuchaniu muzyki.

    Może wytestuję je na rowerze, o ile starczy mi sił (za sobotnie
    jeżdżenie zapłaciłem rozchorowaniem się) i akumulatora w telefonie. ;)

    Na rower zamierzam zabierać telefon wraz z pałerbankiem.
    GPS wraz ekranem i Jutubą via LTE żrą dużo energii.

    W samochodzie można podczepić telefon do ładowarki.

    Poszukam też przewodu do ładowania z łamaną wtyczką, aby móc
    telefon lądować podczas jazdy -- z pałerbanku lub z dynama.
    Na razie mogę jedynie ładować podczas przerw w jeździe.

    -=-

    Pracownicy w Lidlu mają słuchawki najwyraźniej dużego i stabilnego zasięgu.

    -=-

    Za plantronic czy motorolę mam zapłacić 2 setki plnów, by mieć taką radochę?...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 9. Data: 2019-09-07 21:46:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ToMasz pisze tak:

    > wow! jakie to słuchawki mają taki zasięg? bo u mnie plantronic,
    > motorola - na handfreee- 10m, na muzyce stereo - 1metr!

    aktualizacja po riserczu

    Moja słuchawka Jabra Talk 2 jednak gra w całej hali 80 x 60m tylko
    telefon Samsung Galaxy J5 musi stać pionowo na stole. Ja urzęduję
    gdzieś w 1/3 hali to do dalszej sciany mam z 50m.

    A ten drugi zestaw kolegi to Samsung Galaxy A7 i plantronic jakiś.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 10. Data: 2019-09-08 01:53:32
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    ToMasz wrote:
    > wow! jakie to słuchawki mają taki zasięg?
    Nastepny, ktory sie ze snu niedzwiedziego NIE obudzil!

    | Klasa | Moc nad. (mW) | Zasieg (m) |
    | 1 | 100 | 100 |
    | 2 | 2.5 | 10 |
    | 3 | 1 | 1 |