  • 1. Data: 2014-12-14 17:29:32
    Temat: Słuchawki bluetooth z większą niż 2 sparowanych jednocześnie źródeł muzyki?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy ktoś widział na rynku do kupienia słuchawki bluetooth które możnaby
    sparować z więcej niż dwoma urządzeniami i aby dało się przełączać między
    tymi urządzeniami? Mam małe mieszkanie, nie chciałbym mieć 5 par
    słuchawek, 5 zasilaczy/ładowarek - gratów już mam wystarczająco dużo :-)

    Chciałbym mieć w domu jedne dobre słuchawki bezprzewodowe (nie infrared)
    do których mógłbym puścić muzykę lub wiadomości radiowe z kilku źródeł:
    oglądanie TV/DVR czasem w nocy, aby nie budzić domowników...
    iPhona4 trzymanego w kieszeni w czasie np. spaceru czy dłubaniu przy
    aucie...
    aby też mogła z tych słuchawek skorzystać moja kobitka, która akurat
    chce posłuchać coś ze swojego iPada Air... Albo coś z jej iPhone5 lub tego
    samego TV/DVR... Parowanie jest upierdliwe, zwłaszcza gdy chodzi o TV, bo
    chcę jego transmitter bluetootha schować między ścianą a telewizorem
    (TV nie ma BT, muszę dokupić adapter Toslink=>BT zasilany z USB telewizora)

    I to wszystko aby dało się zrobić z jak najmniejszą liczbą parowań, da się?

    Typowe lepsze słuchawki BT obsługują tylko dwa urządzenia jednocześnie:
    http://www.tigerdirect.com/applications/searchtools/
    item-Details.asp?EdpNo=8415539&sku=B55-2102
    Nie wiem czy to się otworzy Wam z Polski, to link do słuchawek
    Bose AE2w Bluetooth headphones - Bluetooth, Built-in Microphone,
    Built-in Control, USB Rechargeable, 3.5mm Audio In, Black - 363764-0010

    Widział ktoś inne, które obsługują 3 lub lepiej 4 urządzenia BT?
    Cena rzędu 200-300 dolców jest jak najbardziej do zaakceptowania.

  • 2. Data: 2014-12-14 18:36:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Widział ktoś inne, które obsługują 3 lub lepiej 4 urządzenia BT?
    > Cena rzędu 200-300 dolców jest jak najbardziej do zaakceptowania.

    W sumie możnaby też pójść w inną stronę... trochę odwrotnie :-)

    Kupić słuchawki RF (bez bluetooth) np SONY MDR-DS6500, one mają radio
    (bazę) zasilaną z sieci i obsługującą dwa wejścia: cyfrowy/optyczny Toslink
    (tu podłączyłbym TV) i analogowe wejście: dwa czincze/RCA (stereo).
    https://docs.sony.com/release/MDRDS6500_qs_EN_FR_ES.
    pdf
    https://docs.sony.com/release/MDRDS6500_EN_FR_ES.pdf

    Czyli mógłbym do nich dokupić mały odbiornik bluetooth i wpiąć go
    do analogowego wejścia i możnaby wtedy puszczać na te słuchawki
    iPada lub iPhone4 czy 5 bo tak chyba łatwiej będze to przełączać...
    Przynajmniej guzik parowania nie będzie za telewizorem :-))
    A może znajdę taki odbiornik, który można sparować z więcej niż
    dwoma urządzeniami?

    To rozwiązałoby słuchanie w domu, być może grzebanie przy aucie przy
    domu (zasięg?), ale nie rozwiązuje spaceru. Tu można kupić coś małego,
    albo ostatecznie nosić ze sobą te oryginalne, kablowe, co przyszły z iPhone.

  • 3. Data: 2014-12-14 19:31:10
    Od: Slawek Maculewicz <smaculCUT_HERE@AND_HEREgo2.pl>

    Dnia Sun, 14 Dec 2014 10:29:32 -0600, od "Pszemol"
    <P...@P...com> nadeszla wiadomosc:

> [...]
    >
    >Widział ktoś inne, które obsługują 3 lub lepiej 4 urządzenia BT?
    >Cena rzędu 200-300 dolców jest jak najbardziej do zaakceptowania.

    Nie wiem, czy o to chodzi - te słuchawki można sparować z 8
    urządzeniami i przełączać między nimi:
    http://www.jabra.com/Products/Bluetooth/JABRA_REVO_W
    ireless/Jabra_REVO_WIRELESS

  • 4. Data: 2014-12-14 20:39:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Slawek Maculewicz" <smaculCUT_HERE@AND_HEREgo2.pl> wrote in message
    s/item-Details.asp?EdpNo=8415539&sku=B55-2102

    > Nie wiem, czy o to chodzi - te słuchawki można sparować
    > z 8 urządzeniami i przełączać między nimi:
> [...]

    O, to, to, to... 8 załatwiłoby moje potrzeby z nawiązką - dziękuję!

    Czytam właśnie ich specyfikację i widzę to:
    "Paired devices ---- Up to 8, connected to two at the same time
    (multiuseT)"
    Jak to się dzieje że dwa urządzenia są połączone jednocześnie?
    Miksują dźwięk z obu na słuchawki? A gdzie kierują mikrofon?
    Ciekawe...