  • 1. Data: 2018-03-12 23:49:10
    Temat: Słuchawki do LG G6
    Od: Nika <w...@m...com>

    W nowym LG G6 strasznie przerywały słuchawki Panasonic bez mikrofonu
    (zwykłe, nie BT), do tego stopnia, że myślałam, że gniazdo jest
    uszkodzone. Z oryginalnymi słuchawkami tego problemu nie ma. Moje
    pytanie jest takie: czy to tylko kwestia tego, że oryginalne mają
    mikrofon (i wtyczkę z trzema paskami) i każde inne z mikrofonem będą
    działały, czy w ogóle jestem skazana tylko na oryginalne słuchawki LG?

    --
    Nika

  • 2. Data: 2018-03-13 22:45:20
    Temat: Re: Słuchawki do LG G6
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

> [...]
    > mikrofon (i wtyczkę z trzema paskami) i każde inne z mikrofonem będą
    > działały, czy w ogóle jestem skazana tylko na oryginalne słuchawki LG?

    Trudno wyczuć. Kluczowe byłoby ustalenie, dlaczego te zwykłe słuchawki
    przerywały. Czy tylko te, a inne nie?

    Niby gniazda Jack 3,5 mm to standard (a właściwie dwa odmienne
    niekompatybilne standardy - patrz tu:
    <https://pl.wikipedia.org/wiki/Jack_(wtyczka)>
    ale producenci uciekają się do różnych sztuczek, by zmusić użytkowników
    do używania oryginalnych akcesoriów. Wystarczy odrobinę poprzesuwać
    styki, dodać jakiś element elektroniczny wykrywany przez telefon lub coś
    w tym stylu. Spróbuj użyć jakichś słuchawek z mikrofonem (prawdopodobnie
    masz w telefonie system ,,combo"), jeśli będzie ok, to może znaczyć, że
    telefon nie daje sobie rady ze słuchawkami bez mikrofonu.

    --
    Grzexs