  • 1. Data: 2018-08-16 07:18:53
    Temat: Słychać jak przełączają się biegi - czy to normalne
    Od: kamil <m...@g...com>

    witam
    wczoraj byłem oglądać mercedesa w212 z autoamtyczną skrzynią biegów -
    przy kierownicy. na postoju jak wrzucał biegi to na zewnatrz było
    słychać jak przełącza biegi. czy to normalne zjawisko, czy powinno sie
    wszystko cicho odbywać ?

  • 2. Data: 2018-08-16 12:19:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >przy kierownicy. na postoju jak wrzucał biegi to na zewnatrz było
    >słychać jak przełącza biegi. czy to normalne zjawisko, czy powinno

    Hm, na postoju to chyba mozesz slyszec tylko zatrzaski przy dzwigni,
    bo sama skrzynia to nie powinna nic robic.

    Chyba, ze to jakies DSG w trybie recznym, to moze ma inaczej.

    J.

  • 3. Data: 2018-08-16 12:38:16
    Od: kamil <m...@g...com>

    W dniu 2018-08-16 o 12:19, J.F. pisze:
> [...]
    > sama skrzynia to nie powinna nic robic.
    >
    > Chyba, ze to jakies DSG w trybie recznym, to moze ma inaczej.

    to jest skrzynia 7g tronic

  • 4. Data: 2018-08-16 13:57:15
    Od: p...@g...com

    --Chyba, ze to jakies DSG w trybie recznym, to moze ma inaczej.

    raczej chodzi o przelaczanie D>R>P

    znajomy ma 2-letnia C-klasse i nic nie slychac jak manewruje na parkingu