  • 1. Data: 2016-09-27 14:08:53
    Temat: Smart HD vs TnK
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    Która Z tych tytułowych ofert NC+ oferuje więcej kanałów? Tak pytam
    użytkowników ponieważ co do Smart HD nie ma żadnych wątpliwości. to już
    TNK co źródło to inaczej. W jednym źródle stoi że kanały praktycznie te
    same, a w innym że TnK są również dostępne stacje np. Eurosportu czy
    MGM. Na oficjalnej stornie C+ tylko przestarzałe informacje w tym temacie..

  • 2. Data: 2016-10-01 08:26:09
    Temat: Re: Smart HD vs TnK
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-09-30 o 18:31, AL pisze:

    > Od miesiąca mam Smart HD zamiast tnk (SD). W moim odczuciu więcej
    > kanałów jest w Smart HD.
    > Smart HD ma gorsze warunki opłat jak tnk. Nie ma opcji płacisz 1
    > mc i masz cały rok podstawowe kanały.

    Też przedłużyłem Smart HD na rok. W sumie najbardziej zależałby mi na
    stacjach Eurosportu, ale jakoś nie znalazłem potwierdzenia że one są w
    ofercie TnK. Na grupie nikt się nie odezwał, w BOK C+ nikt nie odbiera
    telefonu. W necie co strona to inaczej.. Tak że pozostało mi przedłużyć
    Smart HD. A swoja drogą dlaczego C+ nie oferuje wszystkich kanałów w
    opcji "na kartę", boją się jakiegoś organizacyjnego galimatiasu, czy
    może piractwa?

  • 3. Data: 2016-11-08 17:43:32
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A co myślicie o ofercie Polsatu (naziemna i Hotbird) - najtańszy pakiet kanałów to 20
    zł/mies. (25 zł/mies. z modułem CAM)?

    -----