  • 1. Data: 2015-11-13 18:19:27
    Temat: Smartdom, czyli zrobili mnie w konia.
    Od: k...@g...com

    Witam. Nie wiem czy to dobra grupa, ale napiszę. 29 lipca nabyłem za namową
    telefoniczną internet 30GB LTE z Plusa za cenę po wszystkich rabatach 35zł, na 24
    miesiące jako DRUGĄ usługę w Smartdom - pierwsza to telewizja za 49,90, którą mam od
    ponad 2 lat, w momencie podpisania umowy na net była na czas nieokreślony. 1 września
    dokupiłem jako TRZECIĄ maksymalnie usługę, abonament z telefonem - po rabatach
    39,99zł, na 2 lata. Wszystko pięknie było, internet działa zadowalająco, rozmawiać
    też się dobrze rozmawia, ale... Jak się okazało, faktura za internet po 3 miesięcznym
    gratisowym okresie przyszła na 79,99zł. Okazało się po rozmowie z konsultantem, że
    Internet mam teraz jako PIERWSZĄ usługę w smartdom, czyli płacę standardowo, telefon
    jako DRUGĄ - faktura taka, jak na umowie. Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją?
    Poszła reklamacja via e-mail z punktu Plusa. Wygląda mi to na zmianę warunków umowy
    bez mojej wiedzy. Ciekawe, czy jest to podstawa do rozwiązania umowy na internet -
    miła pani w punkcie plusa powiedziała, że wątpi, żeby mi to odkręcili. Pytam się -
    jakim cudem internet mam jako PIERWSZY produkt, skoro pod koniec lipca był jako
    DRUGI, a we wrześniu abo na telefon jako TRZECIA usługa? Na 100% była to już TRZECIA
    usługa, bo chciałem wziąć dla mamy abo na takich samych warunkach - nie dało się, bo
    wykorzystałem wszystko, a -10zł na abonamencie mnie nie interesowało. Odpowiedziała,
    że niestety nie wie. Teraz sobie poczekam na odpowiedź, ciekawe ile czasu...

  • 2. Data: 2015-11-13 23:33:56
    Temat: Re: SrakaDom, czyli zrobili mnie w konia.
    Od: Cipi Karwan <c...@s...com>

    W dniu 2015-11-13 o 18:38, upfixumlaxumpixumvoxumdrexummorexum pisze:

    > i co?! wszyscy maja gruche trzepac?!

    Wykurwiaj pedale (:

  • 3. Data: 2015-11-14 01:17:59
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 13 listopada 2015 23:33:53 UTC+1 użytkownik Cipi Karwan napisał:

    > Wykurwiaj pedale (:

    Bardzo Cię boli Twoje "ała" i mogę to pewnie zrozumieć ;)

  • 4. Data: 2015-11-14 13:33:47
    Temat: Re: Smartdom, czyli zrobili mnie w konia.
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-11-13 o 18:19, k...@g...com pisze:
> [...]
    że niestety nie wie. Teraz sobie poczekam na odpowiedź, ciekawe ile czasu...

    Na pocieszenie napiszę że u innych operatorów takie grupowe,
    skomplikowane umowy też prowadzą do płacenia więcej niż się wydawało.
    System zawsze coś spie... zgodnie z zamierzeniem programisty na
    niekorzyść klienta. Reklamować, skarżyć, nękać...
    Operatorzy chcą żeby ich traktować jak potencjalnych złodziei i
    oszustów. Drobne druczki, wprowadzanie w błąd, skomplikowane umowy.
    Za takie praktyki przywaliłbym im też podatkiem jak bankom.

    Że zapłacą za to klienci? Sądzę że wątpię.
    Może nowa pani minister od cyfryzacji weźmie za mordę tę bandę oszustów.

  • 5. Data: 2015-11-14 14:06:53
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Teraz sobie poczekam na odpowiedź, ciekawe ile czasu...

    A jesteś pewien, ze nazewnictwo pierwsza, druga, trzecia wynika z
    chronologii, a nie np. jest uporządkowaniem wg ceny? Sprawdź w warunkach
    umowy.

  • 6. Data: 2015-11-14 16:03:42
    Od: k...@g...com

    > A jesteś pewien, ze nazewnictwo pierwsza, druga, trzecia wynika z
    > chronologii, a nie np. jest uporządkowaniem wg ceny? Sprawdź w warunkach
    > umowy.

    W przypadku podpisywania umów na wszystkie produkty w tym samym czasie, najdroższa
    usługa jest jako pierwsza. W przypadku rozciągnięcia w czasie tak, jak u mnie, jest
    chronologicznie. Dzwoniłem niedawno i pytałem o to. Trzeba czekać na rozpatrzenie
    reklamacji...30 dni :)