  • 1. Data: 2019-12-02 18:55:50
    Temat: Smartfon
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    Czołem :-)
    Czy czytacie grupę na smartfonie z Androidem?
    Miałem awarię komputera. próbowałem znaleźć jakąś sensowną aplikację. Co
    znalazłem, to gorsza porażka.

    P.P.

  • 2. Data: 2019-12-03 01:20:04
    Temat: Re: Smartfon
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Paweł Pawłowicz pisze tak:

> [...]
    > Miałem awarię komputera. próbowałem znaleźć jakąś sensowną
    > aplikację. Co znalazłem, to gorsza porażka.

    Tak czytamy w kinie, w Kętrzynie, w metrze i w swetrze przez Google ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2019-12-03 02:46:16
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy czytacie grupę na smartfonie z Androidem?
    > Miałem awarię komputera. próbowałem znaleźć jakąś sensowną aplikację. Co

    ja też ! ja też pytam !
    Kiedyś miałem thunderbirda, ale niestety już nie ma.

  • 4. Data: 2019-12-03 04:05:12
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 03.12.2019 o 01:20, PiteR pisze:

    > Tak czytamy w kinie, w Kętrzynie, w metrze i w swetrze przez Google ;)

    Czy lenistwo ma być głupie? Lepiej być *mądrym* leniem:
    /tak robić, aby się wyrobić, acz nie narobić/!
    https://groups.google.com/forum/#!overview

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 5. Data: 2019-12-03 08:32:34
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Mon, 2 Dec 2019 18:55:50 +0100, Paweł Pawłowicz napisał(a):

> [...]
    > Czy czytacie grupę na smartfonie z Androidem?
    > Miałem awarię komputera. próbowałem znaleźć jakąś sensowną aplikację. Co

    Jakie znalazłeś, oprócz:
    PiaoHong Usenet Client VIP
    Groundhog

  • 6. Data: 2019-12-03 19:50:23
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 3 Dec 2019 08:32:34 +0100, dantes <d...@q...com> wrote:
    > Groundhog

    Jeśli Groundhog to tylko wersji 2

    --
    Marek

  • 7. Data: 2019-12-03 20:08:20
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 03.12.2019 o 08:32, dantes pisze:

    > Jakie znalazłeś, oprócz:
    > PiaoHong Usenet Client VIP
    > Groundhog

    PhoNews

  • 8. Data: 2019-12-03 22:53:38
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmaildotcom> wrote:

    > Czołem :-)
    > Czy czytacie grupę na smartfonie z Androidem?
    > Miałem awarię komputera. próbowałem znaleźć jakąś sensowną aplikację. Co
    > znalazłem, to gorsza porażka.

    Czasem czytam :) VX ConnectBot (klient SSH) i na zdalnej maszynie tin
    (ludzie używają też slrn). To nie do końca to, o co ci chodzi, ale... :)

    http://www.chmurka.net/r/usenet/usenet-na-telefonie-
    1.jpg
    http://www.chmurka.net/r/usenet/usenet-na-telefonie-
    2.jpg
    http://www.chmurka.net/r/usenet/usenet-na-telefonie-
    3.jpg

    (specjalnie zdjęcia, a nie zrzuty ekranu, żeby było widać, jak to wygląda
    na telefonie)