  • 1. Data: 2014-04-20 22:21:59
    Temat: Smartfon Nokia Lumia-router wifi
    Od: xxx <k...@o...pl>

    Interesuje mnie smartfon który będzie działał jako router wifi dla
    laptopa w okresie wakacji, a także do celu aplikacji platformy forexowej
    bossa.pl na windows mobile. Patrzę na Nokie Lumia , nawet na modele
    630-930, ale jak bawie się teraz Lumią 620 to mam wrażenie że bawię się
    puzzlami na ekranie a nie mam w ręku telefonu. Może jestem starej daty,
    ale mam Nokię N73. Proste manualne wejścia i kliknięcia w co chcę w
    mini-operze. A tutaj przesuwanie palcem po ekranie jak na zabawce.

    I tutaj kilka pytań:
    1. czy w Nokiach Lumia bezproblemowo ustawię router wi-fi i ile czasu
    może działać taki router na bezprzewodowym łączu z laptopem?
    2. czy bez problemu zainstaluję aplikację bossa.pl na windows mobile w
    takich Nokiach? Czy należałoby się zaopatrzeć w jakiś rysik do
    precyzyjnego operowania na ekranie? Jest to aplikacja wyświetlająca
    wiele linii, kursów, danych itp-więc potrzebna jest precyzja której
    męski palec nie da.
    3. czy można zmienić przeglądarkę I.E. na mini operę jako standardową w
    telefonie?
    4. czy można łatwo wyłączyć ewentualne samopołączenia telefonu z siecią?
    chodzi o wszelkie aktualizacje, fejsy, RSSy itp. które telefony obecnych
    generacji chcą same aktualizować bez zgody użytkownika
    5. jaki jest najlepszy (najtańszy i największy zarazem pakiet
    internetowy w ofertach na kartę w oparciu o sieć Plusa)? Chodzi mi o
    4-max. 5 miesięcy użytkowania w okresie letnim.Wg mnie iplus na kartę-
    15MB po doładowaniu za 100zł (85 na allegro), które wystarcza na 120 dni
    (4 m-ce).