  • 1. Data: 2018-11-24 21:14:35
    Temat: Smartfon jako modem - potrzebna pomoc
    Od: "Robot" <n...@s...com>

    Na laptopie jest zainstalowany Windows XP Pro SP3.
    Na smartfonie Lumia 535 DualSIM jest Windows Phone 8.1 Update.
    Oba wyposażone są w Bluetooth.

    Szukam szczegółowej instrukcji, najlepiej z ilustracjami, spowodowania
    by smartfon pełnił rolę modemu do Internetu dla tego laptopa przez BT.
    Oczywiście na karcie SIM smartfona są zasoby GB do wykorzystania.

    W szczególności chodzi o to jak wymusić żeby smartfon wyświetlił
    kod PIN, który należy wpisać w okienku pokazującym się w XP
    w celu sparowania urządzeń przed nawiązaniem połączenia.

    Pzdr.
    Robot

  • 2. Data: 2018-11-25 00:48:15
    Temat: Re: Smartfon jako modem - potrzebna pomoc
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-24 o 21:14, Robot pisze:
> [...]
    > kod PIN, który należy wpisać w okienku pokazującym się w XP
    > w celu sparowania urządzeń przed nawiązaniem połączenia.

    Wygodniej przez wifi.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-11-25 04:02:49
    Od: "Robot" <n...@s...com>

    > Wygodniej przez wifi.

    No popatrz, człowiek myśli i myśli, a to takie proste.
    Naprawdę nie przyszło Ci do głowy, że wiem o istnieniu wifi,
    a mimo to pytam o takie rozwiązanie?
    Z szacunku do wiedzy grupowiczów nie będę tutaj tłumaczyć
    dlaczego. A Ty się domyśl.

    Pzdr.
    Robot

  • 4. Data: 2018-11-25 11:24:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2018 04:02:49 +0100, Robot napisał(a):

> [...]
    > a mimo to pytam o takie rozwiązanie?
    > Z szacunku do wiedzy grupowiczów nie będę tutaj tłumaczyć

    Swiat poszedl w strone wifi.

    I na BT bedzie coraz trudniej, a moze nawet niemozliwe ...

    J.

  • 5. Data: 2018-11-25 11:54:57
    Od: "Robot" <n...@s...com>

    > Swiat poszedl w strone wifi.
    >
    > I na BT bedzie coraz trudniej, a moze nawet niemozliwe ...

    OK. Zakładając, że przez BT się nie da, potrzebna by była
    szczegółowa instrukcja wykorzystania smartfona jako modemu
    łączącego laptopa z Intrernetem przez WiFi.
    Oczywiście przy załozeniu, że nie jesteśmy w rejonie działania
    spotu WiFi i że laptop nie jest w inny sposób połączony z Internetem.
    Piszę o tym, bo czasami jest trudno wyeliminować inne połączenie
    przy testowaniu.

    Pzdr.
    Robot

  • 6. Data: 2018-11-25 13:14:45
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > spotu WiFi i że laptop nie jest w inny sposób połączony z Internetem.
    > Piszę o tym, bo czasami jest trudno wyeliminować inne połączenie

    Inne połączenie wyeliminujesz po jego nazwie.

    To jest chyba to:

    https://blogs.windows.com/devices/2015/03/23/how-to-
    turn-your-lumia-into-a-wi-fi-hotspot/

  • 7. Data: 2018-11-25 19:29:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-25 o 04:02, Robot pisze:

    > Z szacunku do wiedzy grupowiczów nie będę tutaj tłumaczyć
    > dlaczego. A Ty się domyśl.

    Szczerze powiedziawszy nie domyślam się. I podejrzewam, że większość z
    nas robi to po prostu przez wifi, zamiast bawić się w BT, i nigdy nie
    używało BT do takiej rzecz. W blututy, czy inne kable, to bawiłem się
    jakieś 17 lat temu za czasów Siemens SL45i.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2018-11-25 20:04:56
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > kod PIN, który należy wpisać w okienku pokazującym się w XP
    > w celu sparowania urządzeń przed nawiązaniem połączenia.

    Musisz zainicjować połączenie z poziomu XP (BT w telefonie musi być
    widoczny) Oczywiście, jeśli nie masz żadnego menadżera w XP do obsługi
    BT to musisz najpierw go zainstalować.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 9. Data: 2018-11-25 20:48:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Robot pisze tak:

> [...]
    > a mimo to pytam o takie rozwiązanie?
    > Z szacunku do wiedzy grupowiczów nie będę tutaj tłumaczyć

    Robot wyjebałeś system. AI Liwiusz czegoś nie wiedział.

    Jak ty to zrobiłeś? :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 10. Data: 2018-11-25 22:25:05
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-25 o 20:04, LordBluzg(R) pisze:

    > Musisz zainicjować połączenie z poziomu XP (BT w telefonie musi być
    > widoczny) Oczywiście, jeśli nie masz żadnego menadżera w XP do obsługi
    > BT to musisz najpierw go zainstalować.

    Tyle, że BlueTooth w telefonie (chyba) musi obsługiwać tryb DUN.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam