  • 11. Data: 2018-11-26 00:37:31
    Temat: Re: Smartfon jako modem - potrzebna pomoc
    Od: "Robot" <n...@s...com>

    Użytkownik "Uncle Pete" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    news:pte3nk$h2f$1@node2.news.atman.pl...

    > Inne połączenie wyeliminujesz po jego nazwie.
    >
    > To jest chyba to:
    >
    > https://blogs.windows.com/devices/2015/03/23/how-to-
    turn-your-lumia-into-a-wi-fi-hotspot/

    Dzięki, spróbuję.

    Połączenie przez BT zostało skutecznie zastosowane kilka lat temu
    z komputerem stacjonarnym, który nie był wyposażony ani w BT
    ani w WiFi. Łatwiej było dokupić dzyngla BT wkładanego do USB
    niż kombinować z WiFi.
    To dziłało, całkiem dobrze, ale już nie pamiętam jak. Smartfon był
    ten sam.

    Przepraszam za moją reakcję na pomysł Liwiusza z WiFi.
    Pomyślałem, że ma myśli dostęp przez hotspota WiFi i trochę
    za szybko odpowiedziałem.

    Pzdr.
    Robot

  • 12. Data: 2018-11-26 08:35:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Nov 2018 00:37:31 +0100, Robot napisał(a):
> [...]
    > z komputerem stacjonarnym, który nie był wyposażony ani w BT
    > ani w WiFi. Łatwiej było dokupić dzyngla BT wkładanego do USB

    wifi na usb dokupic rownie latwo :-)

> [...]
    > Przepraszam za moją reakcję na pomysł Liwiusza z WiFi.
    > Pomyślałem, że ma myśli dostęp przez hotspota WiFi i trochę

    Na WP sie nie znam, ale Android hotspota wifi zawiera.

    J.

  • 13. Data: 2018-11-26 12:50:46
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 25.11.2018 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:

    > używało BT do takiej rzecz. W blututy, czy inne kable, to bawiłem się
    > jakieś 17 lat temu za czasów Siemens SL45i.

    Blututy blututami, ale kabel się czasami przydaje, gdy się nie
    chce/nie może korzystać z WiFi. Przynajmniej we współpracy
    z Andkiem- sterownik cdc_ether/rndis_host działa bez zarzutu.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 14. Data: 2018-11-26 13:00:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-26 o 12:50, Dominik Ałaszewski pisze:
    > ale kabel się czasami przydaje, gdy się nie
    > chce/nie może korzystać z WiFi

    Możliwe, aczkolwiek nigdy nie miałem takiej potrzeby.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2018-11-26 16:07:20
    Od: "Robot" <n...@s...com>

    Użytkownik "Uncle Pete" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    > To jest chyba to:
    >
    > https://blogs.windows.com/devices/2015/03/23/how-to-
    turn-your-lumia-into-a-wi-fi-hotspot/

    Na smartfonie mam włączoną transmisję danych i WiFi.
    W udowstępnianiu internetu mam ustawione udostępnij przez WiFi.
    Pokazało się:
    Rozgłaszana nazwa Windows Phone...
    Hasło ......

    Ale na XP na liście dostępnych sieci bezprzewodowywch nie ma
    w/w rozgłaszanej nazwy. Jest bardzo dużo różnych nazw, także
    ta z której korzystam przy WiFi z routera, ale nazwy ze smartfona
    nie i nawet nic jej nie przypomina.

    Pzdr.
    Robot

  • 16. Data: 2018-11-26 19:49:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-26 o 16:07, Robot pisze:
    > Użytkownik "Uncle Pete" <4...@g...com> napisał w wiadomości

    turn-your-lumia-into-a-wi-fi-hotspot/

    > Na smartfonie mam włączoną transmisję danych i WiFi.

    To jest ustawienie do połączenia się z jakimś hotspotem. Jeśli chcesz
    rozsiewać internet, musisz włączyć coś, co w mojej nokii z Windowsem
    nazywa się "hotspot mobilny".

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2018-11-26 19:54:07
    Od: "Robot" <n...@s...com>

> [...]
    internet, musisz
    > włączyć coś, co w mojej nokii z Windowsem nazywa się "hotspot mobilny".

    Nie wiem co się jak nazywa. Mnie chodzi o to, żeby móc używać
    Internetu na laptopie korzystając z zasobów GB na karcie SIM
    w smartfonie. Oczywiście chodzi o sytuacje krótkie, raczej
    wyjątkowe.

    Pzdr.
    Robot

  • 18. Data: 2018-11-26 20:54:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-26 o 19:54, Robot pisze:

    > wiadomości news:pthf7i$jpm$1@node2.news.atman.pl...

    turn-your-lumia-into-a-wi-fi-hotspot/

    > Nie wiem co się jak nazywa.

    U mnie nazywa się "hotspot mobilny" - w ustawieniach na ikonach
    widocznych po "spalcowaniu" pulpitu z góry na dół. Samo "WiFi" oraz
    "transmisja danych" to za mało do ustawienia hotspotu z telefonu.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2018-11-26 20:58:57
    Od: "Robot" <n...@s...com>

> [...]
    "spalcowaniu"
    > pulpitu z góry na dół. Samo "WiFi" oraz "transmisja danych" to za mało do

    Przecież napisłem:

    Jeśli potrzebne jest coś jeszcze (WP 8.1 Update) to proszę
    napisz. W końcu napisałeś:
> [...]

    Pzdr.
    Robot

  • 20. Data: 2018-11-26 21:05:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-26 o 20:58, Robot pisze:

    > wiadomości news:pthj1l$na8$1@node2.news.atman.pl...

    turn-your-lumia-into-a-wi-fi-hotspot/

    > Przecież napisłem:

    Napisz jakie masz nazwy wszystkich ikon po "spalcowaniu" z góry do menu
    szybkich ustawień.

    --
    Liwiusz