  • 1. Data: 2018-05-12 11:25:09
    Temat: Smartfon vs modem
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    Witam,

    Próbował ktoś podpiąć komputerowy modem 2/3/4G z USB, do smartfona?

    --
    ALEX MR
    "Fratres Militiae Templi, Pauperes Commilitones Christi Templique Salomonis"

  • 2. Data: 2018-05-14 18:53:59
    Temat: Re: Smartfon vs modem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Próbował ktoś podpiąć komputerowy modem 2/3/4G z USB, do smartfona?

    Taki z wifi, czy z USB ?

    USB ... pomijajac sprawy OTG i driverow ... to i zasilanie ze
    smartfona moze byc problemem.

    J.

  • 3. Data: 2018-05-15 17:40:52
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 14.05.2018 o 18:53, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ALEX MR"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Taki z wifi, czy z USB ?

    USB. Przecież taki modem nie ma wifi

  • 4. Data: 2018-05-16 11:16:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >USB. Przecież taki modem nie ma wifi

    Modem niby nie ma, ale wielu sie decyduje na urzadzenie z WiFi ...
    wlasnie z powodu roznych trudnosci :-)

    J.

  • 5. Data: 2018-05-16 11:44:08
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-15 o 17:40, ALEX MR pisze:
    a.pl...

    > USB. Przecież taki modem nie ma wifi
    > (...)

    Dlaczego miałby nie mieć?

    Pierwszy-lepszy z brzegu: Huawei E355s-2

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2018-05-16 18:19:41
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 16.05.2018 o 11:16, J.F. pisze:

    > Modem niby nie ma,

    No właśnie. I to mnie interesuje. Modem na USB.

    > ale wielu sie decyduje na urzadzenie z WiFi ...
    > wlasnie z powodu roznych trudnosci :-)

    A to mnie kompletnie nie interesuje.

  • 7. Data: 2018-05-16 21:21:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2018 18:19:41 +0200, ALEX MR napisał(a):

    > No właśnie. I to mnie interesuje. Modem na USB.

    > A to mnie kompletnie nie interesuje.

    Ale tych wielu nazywa to modemem, czy routerem ? :-)

    J.

  • 8. Data: 2018-05-20 22:53:17
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Próbował ktoś podpiąć komputerowy modem 2/3/4G z USB, do smartfona?

    Próbowałem. Przez USB OTG. Nic nie działało. Znaczy... modem sobie mrugał,
    a telefon wykrył tylko kartę SD w modemie (bo to taka kombinowana
    konstrukcja, że modem może robić za czytnik mikroSD).

    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2018-06-03 17:53:12
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    ALEX MR wrote:
    > Witam,
    > Próbował ktoś podpiąć komputerowy modem 2/3/4G z USB, do smartfona?

    Stare, ale mogę dopisać:

    0. Telefon musi mieć OTG jakiekolwiek działające. Bez tego nie ma szans.
    1. Root telefonu
    2. Zapewnienie zasilania dodatkowego (kabelek OTG + kabelek Y +
    zasilanie) jeżeli nie wyrobi (a zwykle nie wyrabia) zasilanie
    3. PPP Widget 3
    4. Ew. wyłączenie internetu z karty SIM w telefonie.

    I da się odpalić większość modemów.

    Ogólnie w czasach routerków WiFi zabawa pozbawiona głębszego sensu, ale
    jak ktoś lubi druciarstwo, to czemu nie.

    Jakub

  • 10. Data: 2018-06-03 19:07:18
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 3.06.2018 o 17:53, Jakub Danecki pisze:

> [...]
    >
    > Ogólnie w czasach routerków WiFi zabawa pozbawiona głębszego sensu, ale
    > jak ktoś lubi druciarstwo, to czemu nie.

    Nie zamierzam tego robić, bo prościej choćby przełożyć sim z modemu do
    smarta i już jest net.
    Ale kumpel z roboty wpadł na takie cudo.