  • 11. Data: 2019-07-08 19:15:54
    Temat: Re: Smartphone do wysokości 140 mm
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 08.07.2019 13:41, z wrote:
    > W dniu 2019-07-07 o 21:57, J.F. pisze:
    > Być może nie jestem jeszcze biegły ale ilość  reklam w androidzie jest
    > dla mnie ZA WIELKA. Na PCecie sobie jakoś radzę
    Od kilku lat używam smartfonów z blokadą reklam za pomocą własnego pliku
    hosts i (prawie) nie widzę problemu :)
    Do tego przeglądarka z możliwością blokowania reklam. Choć tutaj zdarza
    mi się działać zbyt "agresywnie" i czasami niektóre strony nie działają
    do końca prawidłowo.
    Bez roota, to trzeba używać aplikacji tworzących "niby-VPN", który
    pozwala na ingerencję w przesyłane dane, m.in. na blokowanie żądań na
    czarną listę adresów. Na przykład wspomnianą aplikację "Blokada".

  • 12. Data: 2019-07-08 21:02:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-08 o 19:15, mrvtktjv pisze:
> [...]
    > pozwala na ingerencję w przesyłane dane, m.in. na blokowanie żądań na
    > czarną listę adresów. Na przykład wspomnianą aplikację "Blokada".

    Dzięki za rady. Może kiedyś jak będę miał dużo czasu i brak w okolicy
    normalnego ekranu to w akcie desperacji POWALCZĘ ;-)

  • 13. Data: 2019-07-09 02:36:25
    Temat: Re: Smarkofon do wysokości 140 mm (mniejszy od stojacego CHUJA!) dla MONGOla!
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    Duszek Smsaczek wrote:
    > Poszperałem w Internecie

    GOWNO!

    > i nie byłem w stanie

    MONGOL z urodzenia!

    > głównego komputera GOWNEGO chlosta

    Zlap sie za chuja!

    Ja mam 140 metrow monitor i stawiam
    go na mego chuja, mam wrazenie; ze
    mam obraz trzywymiarowy, a chuja mam
    tez nadwymiarowego!

    !!! TFU MONGOLe z 66tego swiata! TFU !!!!

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Hymn dla miliardow MONGOloidow: http://bit.ly/2U5oXdf

  • 14. Data: 2019-07-12 02:14:14
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-07 14:48, J.F. wrote:

    > pouzywasz, zrozumiesz, ze duze jest lepsze :-)

    Nie przekonałem się, chciałbym z powrotem 4,7 cala by mieścił się w
    kieszeni, ale ... no nie ma prawie.

  • 15. Data: 2019-07-12 09:53:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-07 o 14:48, J.F. pisze:
    > pouzywasz, zrozumiesz, ze duze jest lepsze

    Fakt ta granica się u mnie przesuwa teraz S7 ale nowego Redmi7 nawet
    żona nie chciała choć posługuje się tylko smartfonem.
    Miałem sprzedać z kulejącym już dotykiem Z3Compact ale chyba tego nie
    zrobię. Bateria trzyma, nie laguje jak S7 a i tak g... na nim widać jak
    na tych większych. Więc poco się męczyć i nosić te patelnie w kieszeni. ;-)

  • 16. Data: 2019-07-13 20:59:20
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 07.07.2019 14:17, Duszek Smsaczek wrote:
    >... rozsuwaną fizyczną klawiaturę...
    Nadchodzi kolejny model - Unihertz Titan.
    Smartfon o budowie typowych urządzeń Blackberry z systemem Android.
    Na razie jest w przedsprzedaży (więc miejmy nadzieję, że rzeczywiście
    będzie).
    https://titan.ogadget.com