  • 1. Data: 2019-10-01 02:28:45
    Temat: Śmierć poprzez ładowanie...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    https://natemat.pl/285909,wybuchajacy-iphone-zabil-c
    zternastolatke-telefon-eksplodowal-pod-poduszka

    Dołączyła do założyciela idei...
    Ilu jeszcze ludzi ucierpi, zanim ktoś zajmie
    się tymi telefonami ,,najwyższych'' lotów?...
    Popalone uszy, poparzone nogi, teraz śmierć...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

    Post z maja:

    <r...@k...pl> l...@4...com

    https://youtu.be/4bZu7InC8Sk?t=384

    iPhone bum :)

  • 2. Data: 2019-10-01 11:37:32
    Temat: Re: Śmierć poprzez ładowanie...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

> [...]

    >Ilu jeszcze ludzi ucierpi, zanim ktoś zajmie
    >się tymi telefonami ,,najwyższych'' lotów?...
    >Popalone uszy, poparzone nogi, teraz śmierć...

    Co by nie mowic, to zrobili tych telefonow chyba juz z miliard ... a
    jakies pojedyncze wybuchaja.
    To w zasadzie sprzet bezpieczniejszy niz inne :-)

    Ale ... troche mnie dziwi.
    Mialby ten wybuch taka sile, zeby dziewczyne zabic ?
    Szczegolnie, ze zdjecia pokazuja jakies powierzchowne uszkodzenia ...
    A w dodatku przez poduszke.

    J.

  • 3. Data: 2019-10-01 11:55:48
    Od: z <...@...pl>

    Nie jestem fanem tych urządzeń ale chyba dałeś się wkręcić medialnym
    hienom. Jesteś pewny że chodzi o ajfona? Poczytaj więcej ;-)

  • 4. Data: 2019-10-02 02:44:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-10-01, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Mialby ten wybuch taka sile, zeby dziewczyne zabic ?
    > Szczegolnie, ze zdjecia pokazuja jakies powierzchowne uszkodzenia ...

    No właśnie. A poduszka jakaś niepalna była? A eksplozji nikt nie
    słyszał? Jeszcze mógłbym od biedy uwierzyć, że się zatruła oparami czy
    czadem (jeśli by zaczęło się jarać)... E-tam :)

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2019-10-02 10:41:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-10-01, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

    >czy
    >czadem (jeśli by zaczęło się jarać)... E-tam :)

    Dokladnie - pozar wysoce prawdopodobny, zatrucie "dymem" tez,
    ale uszkodzenia przez wybuch przez poduszke ...

    J.