  • 1. Data: 2010-05-12 15:42:54
    Temat: Śmierdzi z nawiewu...
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    ...po WYŁĄCZENIU klimy. Auto roczne ledwo 10k przebiegu. Klima do
    czyszczenia?

    --
    radar

  • 2. Data: 2010-05-12 15:51:21
    Temat: Re: Śmierdzi z nawiewu...
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    radar pisze:
    > ...po WYŁĄCZENIU klimy. Auto roczne ledwo 10k przebiegu. Klima do
    > czyszczenia?

    grzyb nie wybiera, tak do czyszczenia :)

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-05-14 16:51:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message

    > grzyb nie wybiera, tak do czyszczenia :)

    Mimo to w rocznym aucie raczej niespotykana sprawa...
    Może ktoś wlał coś złośliwie do otworów wentylacyjnych?

  • 4. Data: 2010-05-15 08:37:51
    Od: "darek_radom" <d...@g...pl>

    > "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message
    > Mimo to w rocznym aucie raczej niespotykana sprawa...

    Renault Twingo II, 2-letnie, 2-miejscowe, 70.000km przebiegu (firmowe).
    Dwa miesiące temu zrobiony przegląd gwarancyjny, a dodatkowo zlecony
    odpłatny przegląd klimatyzacji, odgrzybienie (dezynfekcja) oraz oczywiście
    wymiana filtra.
    Po miesiącu lekki "zapaszek" - ASO: "wydaje się Panu".
    Po dwóch miesiącach, codziennie po pierwszym włączeniu z nawiewów wydobywał
    się duszący, specyficzny zapach. Podobnie po wyłączeniu klimatyzacji, a
    pozostawieniu włączonego nawiewu (w ubiegłym roku sytuacja identyczna).
    Wyprawa do ASO: "klimatyzacja MOŻE śmierdzieć" (w prawie nowym
    samochodzie???, w moim prywatnym 15-letnim Passacie odgrzybianie zrobiłem
    sam - sprayem, już nawt nie pamiętam kiedy - zapachów brak), "usługa (sprzed
    DWÓCH miesięcy) NIE PODLEGA reklamacji", "my tu usterki nie stwierdzamy,
    jeśli Panu śmierdzi, to możemy znów wykonać ODPŁATNIE odgrzybianie".
    Finał: kilkunastominutowa awantura z mechanikami w obecności klientów salonu
    (jeden zrezygnował z zakupu samochodu widząc tak "profesjonalną" obsługę
    klienta), informacja dla mechaników i "doradcy serwisowego" o
    rozreklamowaniu "kompetencji" ASO w internecie (szczególnie forach i klubach
    marki Renault).
    Dopiero wtedy, z wielką łaską, ponownie wykonano odgrzybianie - nieodpłatnie
    w ramach reklamacji poprzedniej usługi. Zobaczymy na jak długo tym razem
    smród został usunięty.

    Podsumowując: ASO Renault Karasiewicz, Radom - NIE POLECAM!

    PS.Już kiedyś pisałem choćby o perypetiach związanych z ciągłym zgrzytaniem
    skrzyni biegów przy włączaniu biegu wstecznego ("nie umie Pan wrzucać
    biegów" - mechanikowi, którego zmusiłem, by mi zademonstrował prawidłowe
    "wrzucanie" wstecznego również się to nie udało) - w sumie zaproponowano
    tylko wymianę oleju w skrzyni za ok. 300zł.; zacinaniu się stacyjki
    (przesmarowano WD-40 za każdym razem przy trzykrotnym zgłoszeniu usterki, bo
    po co wymienić); samoistnym odpadnięciu całego elementu regulacji
    NIEUŻYWANEGO fotela pasażera ("urwał Pan zbyt dużą siłą, albo coś woził pod
    fotelem"); regularnym przepalaniu się żarówek - napięcie w instalacji
    elektrycznej w granicach 14,7V ("ma Pan uszkodzony, albo jakiś chiński
    miernik") - po sprawdzeniu u innego elektryka i kolejnej awanturze w ASO, po
    wyjeździe z warsztatu napięcie w jakiś cudowny sposób spadło, mimo iż "my
    nic nie zrobiliśmy", a żarówki przestały się przepalać...
    Itd.
    Jak znajdę więcej czasu opiszę szczegółowo "profesjonalizm" mechaników i
    traktowanie klienta przez ASO Renault w Radomiu.

  • 5. Data: 2010-05-15 16:18:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "darek_radom" <d...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Dopiero wtedy, z wielką łaską, ponownie wykonano odgrzybianie -
    > nieodpłatnie w ramach reklamacji poprzedniej usługi. Zobaczymy na jak

    Ja bym sobie na Twoim miejscu dokładnie obejrzał samochód... ;-)

  • 6. Data: 2010-05-15 17:13:48
    Od: "darek_radom" <d...@g...pl>

    > "darek_radom" <d...@g...pl> wrote in message
    > Ja bym sobie na Twoim miejscu dokładnie obejrzał samochód... ;-)

    Obejrzałem, obejrzałem :-). Nic "ciekawego" nie znalazłem. W sumie mogłem to
    wszystko olać i nawet miałem już zgodę szefa na płatne odgrzybianie w innym
    warsztacie, ale nie będzie mnie taki [autocenzura] pouczał, że klimatyzacja
    może śmierdzieć i że nie umiem wrzucać biegów (a jakoś nie zepsułem jeszcze
    żadnej skrzyni biegów)...
    A najśmieszniejsze jest to, że od tego samego "dilera" mamy w firmie
    kilkanaście Renaultów - Megane, Laguna, Twingo (w podobnym wieku) i tak się
    traktuje tam klientów, a gwarancja ładnie wygląda tylko przed wyjazdem z
    salonu.

    PS.W tym Twingo zawory stukają tylko z powodu cyt. eksperta ASO: "spalania
    stukowego spowodowanego złym paliwem". Przyjechałem wtedy na wymianę oleju -
    po wymianie stukanie oczywiście zniknęło...

  • 7. Data: 2010-05-15 22:39:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "darek_radom" <d...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > A najśmieszniejsze jest to, że od tego samego "dilera" mamy w firmie
    > kilkanaście Renaultów - Megane, Laguna, Twingo

    Aaaa, to w Renault było?
    No to zmienia postać rzecz, w autach tej firmy każda usterka jest typowa i
    ma prawo się zdarzyć.
    Smród z nawiewów to najmniejszy z problemów.

  • 8. Data: 2010-05-16 00:09:52
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Aaaa, to w Renault było?
    > No to zmienia postać rzecz, w autach tej firmy każda usterka jest typowa i
    > ma prawo się zdarzyć.
    > Smród z nawiewów to najmniejszy z problemów.

    etam, renault robi naprawdę dobre auta,
    a usterki się zdarzają... w każdym.

    pozdrawiam.

  • 9. Data: 2010-05-16 13:30:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

    > etam, renault robi naprawdę dobre auta,

    Nie spotkałem.

  • 10. Data: 2010-05-16 13:55:08
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Nie spotkałem.

    ja spotkałem 2: safrane i vel satis.
    a teraz fakt nie robią żadnego dobrego auta ale mają coś
    stratować niedługo - ondelios czy coś takiego.