  • 1. Data: 2017-12-06 12:33:41
    Temat: Smiertelny wypadek w Kliniskach
    Od: p...@g...com

    http://24kurier.pl/aktualnosci/wiadomosci/smiertelny
    -wypadek-w-kliniskach/

    mozna sie z tego wymiksowac ? zalozmy ze babka w Borze spanikowala widzac wbijajacego
    sie TIR-a i zmienila pas bez sygnalizowania. 2 promile i 200 km/h uznajmy poki co za
    pewnik. Aha i dlaczego w Niemczech nie ukrywaja jego facjaty ? mamy lepsza ochrone
    wizerunku niz przodownik UE ?

    http://www.focus.de/kultur/vermischtes/tom-swoon-pol
    nischer-star-dj-soll-toedlichen-autounfall-verursach
    t-haben_id_7943650.html

  • 2. Data: 2017-12-06 13:03:36
    Temat: Re: Smiertelny wypadek w Kliniskach
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 6 Dec 2017 03:33:41 -0800 (PST), p...@g...com
    wrote:

    Jeżeli nie ma innych świadków to jaką wiarygodność mają zeznania kogoś
    z dwoma promilami? A już szczególnie w kwestii ,,nagle wyjechała mi
    przed maskę''?
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 3. Data: 2017-12-06 13:12:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >widzac wbijajacego sie TIR-a i zmienila pas bez sygnalizowania.
    >2 promile i 200 km/h uznajmy poki co za pewnik.

    Dziwne to mi sie wydaje, bo niby czemu "sprawca wypadku", skoro z
    opisu wynika, ze mu droge zajechano.

    Chyba ze bora zmienila pas z odpowiednim zapasem, a Dorian za szybko
    jechal, i w dodatku pijany - to sie tak latwo nie wymiksuje.

    Ciekawe co sie dalej dzialo, ze ten z tylu przezyl, a pasazer bory nie
    ..

> [...]
    > ochrone wizerunku niz przodownik UE ?
    >http://www.focus.de/kultur/vermischtes/tom-swoon-po
    lnischer-star-dj-soll-toedlichen-autounfall-verursac

    Moze maja lepszych prawnikow, i wiedza, ze ich nie zaskarzy :-)

    J.

  • 4. Data: 2017-12-06 13:17:37
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" napisał w wiadomości grup
    com...

    > Jeżeli nie ma innych świadków to jaką wiarygodność mają zeznania kogoś
    > z dwoma promilami? A już szczególnie w kwestii ,,nagle wyjechała mi
    > przed maskę''?

    Wiesz... papuga wszystko przedstawi na korzyść klienta, nawet jeśli się
    okaże, że do tego był naćpany, to powie, że dzięki temu efekty się zniosły i
    jechał niczym trzeźwy. Gość z tego, co widać po zachowaniu, miał generalnie
    zryty beret: dwa promile i szaleńcza nieodpowiedzialna jazda w
    niesprzyjających warunkach drogowych. Może częściowo jest to skutkiem tego,
    że zarabiał zbyt tłusty szmal za zmienianie płyt w odtwarzaczu ale trudno to
    uznać za okoliczność łagodzącą. Zabił człowieka.

  • 5. Data: 2017-12-06 13:22:53
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    a.pl...

    > niby czemu "sprawca wypadku", skoro z opisu wynika, ze mu droge zajechano.

    Pomyśl. Lub zapytaj kogoś, kto zna PORD w stopniu wystarczającym do
    uzyskania prawa jazdy.

  • 6. Data: 2017-12-06 13:32:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >kogoś
    >z dwoma promilami? A już szczególnie w kwestii ,,nagle wyjechała mi

    Nie ma zadnych zeznan, bo trzeba na trzezwo skladac, wiec podejrzany
    trzezwieje w areszcie.
    Choc prawde mowiac kto wie, czy nie powinien w szpitalu, bo wszak moze
    miec rozne urazy.

    Na stacji pewnie monitoring, moze cos widzial, kierowca ciezarowki tez
    moze cos powiedziec - istotne ile czasu minelo od zmiany pasa do
    zderzenia.

    Ale zgodnie z nowa moda moga mu przywalic za nadmierna predkosc (o ile
    biegly wykaze), i wtedy znow grozi powazny zarzut.

    J.

  • 7. Data: 2017-12-06 13:37:33
    Od: p...@g...com

    --Jeżeli nie ma innych świadków to jaką wiarygodność mają zeznania kogoś z dwoma
    promilami? A już szczególnie w kwestii ,,nagle wyjechała mi przed maskę''?

    Nowe informacje w sprawie porannego wypadku. Ze wstępnych ustaleń wynika, że kobieta
    kierująca vw bora chciała przepuścić wyjeżdżającego ze stacji tira i zjechała na lewy
    pas jezdni S3 w Kliniskach. Wtedy uderzył w borę jadący lewym pasem vw scirocco. Jego
    kierowca był pijany. Była fatalna pogoda.

    kierujaca mogla zeznac ew. swiadkowie no i niezapominajmy ze trafil Bore na lewym
    pasie

    https://www.google.de/maps/@53.464908,14.7874582,3a,
    75y,198.2h,88.37t/data=!3m6!1e1!3m4!1sCtEL4P5Z6s1R2x
    fnIHwHaQ!2e0!7i13312!8i6656

    pas rozbiegowy niby jest ale tam sa ze 3 chalupy na drodze (z wyjazdem z podworza na
    S3) wiec kto moze wjezdza od razu na prawy

  • 8. Data: 2017-12-06 13:38:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zhbick" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Pomyśl. Lub zapytaj kogoś, kto zna PORD w stopniu wystarczającym do
    >uzyskania prawa jazdy.

    To uzasadnij, wielki znawco Kodeksu.

    J.

  • 9. Data: 2017-12-06 13:38:59
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    a.pl...

    > Nie ma zadnych zeznan, bo trzeba na trzezwo skladac, wiec podejrzany
    > trzezwieje w areszcie.

    A jak wytrzeźwieje, to powie że nie pamięta, bo był pijany przecież. Jechał
    sobie spokojnie 200 na godzinę przepisowo swoim własnym prywatnym lewym
    pasem, mając marne 2 promile, a tu nagle jakaś kobieta mu "zajechała" drogę

    > Choc prawde mowiac kto wie, czy nie powinien w szpitalu, bo wszak moze
    > miec rozne urazy.

    poważny uraz miał już przed wypadkiem

    > Ale zgodnie z nowa moda moga mu przywalic za nadmierna predkosc (o ile
    > biegly wykaze), i wtedy znow grozi powazny zarzut.

    Nowa moda to raczej usprawiedliwianie sprawców a doszukiwanie się winy w
    ofiarach

  • 10. Data: 2017-12-06 13:44:01
    Od: p...@g...com

    --Na stacji pewnie monitoring, moze cos widzial, kierowca ciezarowki tez moze cos
    powiedziec - istotne ile czasu minelo od zmiany pasa do zderzenia.

    w Niemczech 3 sekundy potem wspolwina

    --Ale zgodnie z nowa moda moga mu przywalic za nadmierna predkosc (o ile
    biegly wykaze), i wtedy znow grozi powazny zarzut.

    scirocco pewnie zapisalo ile bylo km w momencie odpalenia poduchy

    ps tak przy okazji: vw juz od jakiegos czasu zapisuje stan km przy wystapieniu
    usterki, ostatnio znajomy znalazl blad centralnego z przebiegiem ponad 200 tkm
    szkopul ze auto kupowal jak mialo 140 tkm na liczniku, dobry niemiecki handlarz
    sprzedawal :-)