  • 91. Data: 2017-12-07 10:11:52
    Temat: Re: Smiertelny wypadek w Kliniskach
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-07 o 09:55, Myjk pisze:
    > Wed, 6 Dec 2017 21:19:31 +0100, Liwiusz

    > Liwiusz, proszę Cię, nic nie wyrywałem, nic nie wycinałem,
    > to był pełny cytat Twojej wypowiedzi, o treści:
    >
    > "Naprawdę w Niemczech jest tak, że jak komuś wjedziesz
    > w dupsko, *bo* *nie* *hamowałeś*, to jest współwina?"
    >
    > EOT

    Jakie EOT? Właśnie o tym dyskutuję. Wg mnie jak wjeżdżam komuś w dupsko,
    bo nie hamowałem, to jest to moja wina, a nie współwina z tym, w którego
    wjechałem.

    Masz na ten temat inne zdanie?

    --
    Liwiusz

  • 92. Data: 2017-12-07 10:42:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 7 Dec 2017 10:11:52 +0100, Liwiusz

    > Jakie EOT? Właśnie o tym dyskutuję. Wg mnie jak wjeżdżam komuś w dupsko,
    > bo nie hamowałem, to jest to moja wina, a nie współwina z tym, w którego
    > wjechałem.

    OK, moja jest ta kulpa, źle doczytałem.

    > Masz na ten temat inne zdanie?

    Takie samo, z tym wyjątkiem, że jednak nie zawsze
    -- bo sytuację się rozstrzyga indywidualnie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 93. Data: 2017-12-07 10:50:41
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-12-07 o 10:08, p...@g...com pisze:
    > Bora stoi przed ograniczeniem 70 km/h czyli uderzenie musialo byc jeszcze wczesniej
    na ograniczeniu do 90 km/h

    > http://www.gs24.pl/wiadomosci/goleniow/a/tragiczny-w
    ypadek-na-s3-jest-wniosek-o-areszt-dla-doriana-t,127
    45308/

    W sumie przy tak niewielkich zniszczeniach aż dziwne, że pasażer zginął.
    Jechał bez pasów?
    T.

  • 94. Data: 2017-12-07 11:00:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2017-12-07, T. <k...@i...pl> wrote:
> [...]
    a.pl...

    > A gdyby tam przechodziła pańska matka... :-)

    To byłyby 2 trupy, bo dorianek swojej na tylnym siedzeniu nie wiózł.

    --
    Marcin

  • 95. Data: 2017-12-07 11:01:44
    Od: p...@g...com

    --W sumie przy tak niewielkich zniszczeniach aż dziwne, że pasażer zginął.

    czy my ogladamy te same zdjecia ?
    http://www.gs24.pl/wiadomosci/goleniow/g/tragiczny-w
    ypadek-na-s3-jest-wniosek-o-areszt-dla-doriana-t,127
    45308,26589952/
    te i nastepne

    --Jechał bez pasów?

    mozliwe bo chyba poducha nie odpalila

  • 96. Data: 2017-12-07 11:10:31
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-12-07 o 11:01, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > czy my ogladamy te same zdjecia ?
    > http://www.gs24.pl/wiadomosci/goleniow/g/tragiczny-w
    ypadek-na-s3-jest-wniosek-o-areszt-dla-doriana-t,127

    W sumie nie wiemy, czy siedział z tyłu czy z przodu. Tył gorzej wygląda...
    T.

  • 97. Data: 2017-12-07 11:31:31
    Od: p...@g...com

    --W sumie nie wiemy, czy siedział z tyłu czy z przodu. Tył gorzej wygląda...

    prawa strona mocniej oberwala, to fotki z fejsa strazakow OSP Rurzyca, pisza ze moze
    byc nagranie z kamer Orlenu, prokurator juz pewnie dziala

  • 98. Data: 2017-12-07 11:36:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >czy my ogladamy te same zdjecia ?
    >http://www.gs24.pl/wiadomosci/goleniow/g/tragiczny-
    wypadek-na-s3-jest-wniosek-o-areszt-dla-doriana-t,12
    745308,26589952/
    >te i nastepne

    Hm, bora nie ma bagaznika, ale scirocco jakby ma malo uszkodzony
    przod.

    Bora miala malo gwiazdek, czy za duzo rdzy ?

    No i juz nie jestem pewny tej roznicy predkosci.

    >--Jechał bez pasów?
    >mozliwe bo chyba poducha nie odpalila

    Co nam chyba znow ogranicza roznice predkosci.
    No coz, poczekamy, zobaczymy.
    Moze prokurator dobrze ocenil dowody na miejscu, a moze sie Ziobry
    boi, a potem trzeba bedzie sie wycofywac z zarzutow.
    Stacja pewnie ma monitoring i byc moze zdarzenie jest na filmie.

    J.

  • 99. Data: 2017-12-07 11:55:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zhbick" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >I to jest 100% prawda

    A to zalezy ile babka jechala - jesli 70 i nie popatrzyla w lusterka,
    to nadal moglby byc dzwonek ... tylko miejmy nadzieje bez ofiar w
    ludziach.

    J.

  • 100. Data: 2017-12-07 12:15:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-12-06 o 21:50, r...@k...pl pisze:

    >No cóż, wystarczyło dokładnie opisać jaki to, pisząc eufemistycznie,
    >tok rozumowania, doprowadził cię do chęci obrony tego, kto wjechał
    >komuś w zadek, przy braku przesłanek do twierdzenia, że ten, któremu
    >wjechano, komuś "zajechał" drogę.

    No normalnie - jak komus na autostradzie wjezdzaja w zadek to znaczy
    ze zajechal droge :-)

    Jesli mi sie wydaje, to po prostu przyjales złą sytuacje - mowa
    wyraznie o zajechaniu drogi.

    W tej sytuacji to zasadniczo zajezdzajacy jest winny, a nie ten
    wjezdzajacy w zadek.
    ... ale w Niemczech jak widac poszli dalej, i jesli przyjeli zasade,
    ze jesli zajezdzajacy pozostawil wiecej niz 3s na reakcje, to i
    wjezdzajacy ponosi czesc winy.

    Zasadniczo bym to ocenil calkiem sensownie, ale jak sie jedzie 200 - a
    podobno wolno - i np zajedzie ciezarowka jadaca 85, to jest malo
    czasu/miejsca na hamowanie.
    Wiec to musi miec cos wspolnego z innym rzekomym przepisem, ze 130
    jest zalecana predkoscia, i wiecej to juz na wlasne ryzyko.

    No i reagowac w tej sytuacji trzeba szybko ... ale tu sie zgadzam, ze
    jak sie jezdzi 200, to trzeba byc uwaznym i szybko reagowac ... albo
    zwolnic :-)

    J.