  • 1. Data: 2013-12-19 14:04:01
    Temat: Smród viceroyów
    Od: Mariola Sryż <m...@o...pl>

    Chcąc-nie chcąc spędziłam kilka wieczorów w samochodzie (moim) w
    towarzystwie typa*, który pali jednego za drugim. Wyganiałam gnoja na
    zewnątrz, ale nie zawsze się dało (obserwacja w środku nocy). Mimo upływu
    kilku dni bez gnoja smród tapicerki utrzymuje się w samochodzie i wkurwia
    mnie niemożebnie. Co ciekawe, same faje mi nie przeszkadzały tak bardzo, jak
    smród po nich.
    Jak się pozbyć tego smrodu, wietrzenie nie pomaga. Pomożecie?

    *oficer prowadzący

    --
    Mariola

  • 2. Data: 2013-12-19 14:12:47
    Temat: Re: Smród viceroyów
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mariola,

> [...]
    > smród po nich.
    > Jak się pozbyć tego smrodu, wietrzenie nie pomaga.

    Wyprać tapicerkę. Całą. Albo doczekać letnich upałów.

    > Pomożecie?

    Ale w czym?

    ?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2013-12-19 14:20:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 19 Dec 2013 14:04:01 +0100, Mariola Sryż

    > Jak się pozbyć tego smrodu, wietrzenie nie pomaga.

    Jaka tapicerka?

    > *oficer prowadzący

    I taki mało kumaty (nie mylić z małym kudłatym)? :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 4. Data: 2013-12-19 14:43:32
    Od: Mariola Sryż <m...@o...pl>

    wiadomości news:199998724.20131219141247@pik-net.pl.invalid...

    > Wyprać tapicerkę. Całą. Albo doczekać letnich upałów.

    No ale w zimie też się pierze? Mam garaż, ale nieogrzewany. Prędzej
    zamarznie niż wyschnie.

    A może są jakieś metody np. ozonowanie, albo środki niwelujace ten smród?
    Zwykłe pachnidło tylko pogarsza sytuację.

    --
    Mariola

  • 5. Data: 2013-12-19 15:28:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mariola,

    > No ale w zimie też się pierze? Mam garaż, ale nieogrzewany. Prędzej
    > zamarznie niż wyschnie.

    No to trzeba wstawić w ogrzewane miejsce albo ogrzać garaż przez te
    kilka dni a rachunek za pranie i grzanie wystawić palaczowi.

    > A może są jakieś metody np. ozonowanie, albo środki niwelujace ten smród?
    > Zwykłe pachnidło tylko pogarsza sytuację.

    Niestety.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2013-12-19 20:11:08
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-12-19 14:04, Mariola Sryż pisze:

> [...]
    > przeszkadzały tak bardzo, jak smród po nich. Jak się pozbyć tego
    > smrodu, wietrzenie nie pomaga. Pomożecie?

    Fajnie piszesz LOL

    A co do smrodu. To nie tylko tapicerka ale wszystko co oczy widzą i
    czego nie widzą nasiąknięte jest smrodem.
    Nie wiem ile masz cierpliwości i samozaparcia by z tym walczyć
    osobiście, ale ja odżałował bym trochę kasy i wstawił do porządnej
    myjni by chłopaki potraktowali każdy centymetr wnętrza odpowiednimi
    środkami.
    A gnoja bym obciążył ;)

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 7. Data: 2013-12-19 20:49:27
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > A gnoja bym obciążył ;)

    - nie wypłynie?
    - nigdy nie wypływają...

    :)

  • 8. Data: 2013-12-19 21:08:58
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

> [...]
    > osobiście, ale ja odżałował bym trochę kasy i wstawił do porządnej
    > myjni by chłopaki potraktowali każdy centymetr wnętrza odpowiednimi
    jak chcesz przetrwać do wiosny, możesz przytłumić smród papierosów
    kadzidełkami. Będą śmierdzieć kadzidełka nie papierosy, ale na
    wiosnę.... to co kolega wyżej radzi.

    ToMasz

  • 9. Data: 2013-12-19 21:17:52
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-12-19 20:49, kor_nick pisze:

    > - nie wypłynie?
    > - nigdy nie wypływają...
    >
    > :)

    Ta zależny jakim obciążeniem się go potraktuje :)

  • 10. Data: 2013-12-19 21:21:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Dec 2013 14:04:01 +0100, Mariola Sryż napisał(a):
    > Chcąc-nie chcąc spędziłam kilka wieczorów w samochodzie (moim) w
    > towarzystwie typa*, który pali jednego za drugim. Wyganiałam gnoja na
    > zewnątrz, ale nie zawsze się dało (obserwacja w środku nocy).

    Koniec znajomosci czy jeszcze bedzie ? Mozesz mu podarowac e-papierosa
    pod choinke ... choc uwaga - jak spadnie sprzedaz papierosow, to
    trzeba bedzie poodniesc akcyze na paliwa ...

    J.