  • 1. Data: 2018-03-28 17:51:50
    Temat: Soft do obrobki video
    Od: "Hue Saturation" <n...@n...post.pl>

    Szukam programu do obrobki plikow video. Chodzi mi o proste zabiegi na
    plikach takie, jak: polaczenie kilku w jeden, usuniecie klatek, dodanie
    napisow itp. Program moze byc platny ale nie za drogi. Mam nadzieje ze wsrod
    czytajacych tę grupe znajda sie osoby parajace sie tez filmowaniem oprocz
    fotografowania.

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2018-03-28 18:48:26
    Temat: Re: Soft do obrobki video
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-03-28 17:51, Hue Saturation wrote:
> [...]
    > napisow itp. Program moze byc platny ale nie za drogi. Mam nadzieje ze
    > wsrod czytajacych tę grupe znajda sie osoby parajace sie tez filmowaniem

    VideoPad Video Editor

    > ---
    > antywirusowe Avast.

    I odłącz tę niby stopkę.

  • 3. Data: 2018-03-28 20:24:14
    Od: "J.R." <j...@g...pl>

    Hue Saturation pisze:
> [...]
    > napisow itp. Program moze byc platny ale nie za drogi. Mam nadzieje ze
    > wsrod czytajacych tę grupe znajda sie osoby parajace sie tez filmowaniem

    Używam Freemake Video Converter. Bezpłatny, ale niestety począwszy od
    wersji 4.1.10 wersja bezpłatna nie nadaje się do rzeczywistego użytku.
    Starsze wersje jeszcze wiszą w sieci.

    --
    J.R.

  • 4. Data: 2018-03-29 12:47:56
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-03-28 o 17:51, Hue Saturation pisze:

    > Szukam programu do obrobki plikow video. Chodzi mi o proste zabiegi
    > na plikach takie, jak: polaczenie kilku w jeden, usuniecie klatek,
    > dodanie napisow itp. Program moze byc platny ale nie za drogi.

    Polecam do takich zastosowań VEGAS Movie Studio 15 Platinum:
    https://www.vegascreativesoftware.com/us/vegas-movie
    -studio-platinum/
    Kosztuje teraz 80$, z różnymi dodatkami. Podstawowa edycja to kilka
    kliknięć myszką i możliwość natychmiastowego podglądu przed ostatecznym
    renderowaniem filmu w wysokiej jakości. Można łączyć kilka ścieżek
    video, audio, ciąć, nakładać napisy, dołączać efekty specjalne.
    Można obrabiać filmy 4K i 3D.

    Wcześniej prostą edycję (łączenie filmów) robiłem w edytorze YouTube.
    Ale go zlikwidowali radząc kupić sobie komercyjny edytor.
    Jest oczywiście darmowy AviSynth i VirtualDub, ale osiągnięcie
    odpowiednich efektów trwa wielokrotnie dłużej niż w edytorze Vegas.

    P.

  • 5. Data: 2018-03-29 17:27:21
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 28/03/2018 04:51 PM, Hue Saturation wrote:
> [...]
    > napisow itp. Program moze byc platny ale nie za drogi. Mam nadzieje ze
    > wsrod czytajacych tę grupe znajda sie osoby parajace sie tez filmowaniem

    Udalo mi sie kiedys kupic Adobe Premiere Elements i Adobe Photoshop
    Elements w jednym za ok $35. Tylko ze to byla promocja Black Friday.

  • 6. Data: 2018-04-01 21:42:25
    Od: Gil <g...@g...pl>

    In article <p9gh0l$13a$1@node2.news.atman.pl>, 4...@g...com says...

    Jak materiał z kamerki sportowej to tylko Filmora. Soft płatny. Pirat
    trudny. Ale wyniki rewelacyjne.

  • 7. Data: 2018-04-01 22:43:12
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 3/29/2018 12:47 PM, Piotrne wrote:
> [...]
    > Kosztuje teraz 80$, z różnymi dodatkami. Podstawowa edycja to kilka
    > kliknięć myszką i możliwość natychmiastowego podglądu przed ostatecznym

    Działa 4K H.265 czy tylko H.264? Wspiera przeliczanie na kartach
    graficznych? Zastanawialem się własnie nad kupnem czegoś i cena
    faktycznie interesująca.

  • 8. Data: 2018-04-02 07:13:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-01, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:
    -studio-platinum/

    > Działa 4K H.265 czy tylko H.264? Wspiera przeliczanie na kartach
    > graficznych? Zastanawialem się własnie nad kupnem czegoś i cena
    > faktycznie interesująca.

    3x tak.
    https://www.vegascreativesoftware.com/us/vegas-movie
    -studio/specifications/#productMenu

    Alternatywnie polecam TMPGEnc Video Mastering Works 6
    http://tmpgenc.pegasys-inc.com/en/product/tvmw6.html

    Ma liniowy edytor ale do Movie Studio się nie zbliża. Mam oba i uzywam
    komplementarnie bo Vegas jest kiepski w kodowaniu ale bdb. edycyjnie.

    Przy czym w zalezności od tego co potrzebujesz TMPGEnc może Ci spokojnie
    wystarczyć. Mozna ściągnąć dla obu wersję próbną.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2018-09-14 18:52:23
    Od: pawliskot <p...@g...com>

    W dniu środa, 28 marca 2018 17:51:52 UTC+2 użytkownik Hue Saturation napisał:
> [...]
    > czytajacych tę grupe znajda sie osoby parajace sie tez filmowaniem oprocz

    DavinciResolve wersja 14 jest za darmo.

  • 10. Data: 2018-09-14 19:05:31
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-09-14 o 18:52, pawliskot pisze:
    > DavinciResolve wersja 14 jest za darmo.

    Na ich stronie nie widać. :-(
    Może gdzieś zakopali?

    Robert