  • 21. Data: 2018-09-15 11:06:06
    Temat: Re: Soft do obrobki video
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    69db0718054d3bbee3f201dbfc8091/Windows

    > Nie... widzę kosz. :-)

    Mnie na maila przysłali od razu. Przedtem te klucze pokazane na strobie
    szybko skopiowałam i wkleiłam do notatnika.
    Niestety, jak zaczęlam instalowac ten program to sie za głowe złapalam,
    bo on dopiero ściągał i bardzo duzo czasu by upłynęło, żeby to wszystko
    ściągnął. Nie spodobało mi sie to, bo to jakas kobyła, może szpiegująca
    i szybko przerwałam tę niby instalację-pobieranie oraz usunęłam instalkę.
    Nie masz czego żałować. Poszukaj sobie sam na google w/g swojego uznania.

    --
    animka

  • 22. Data: 2018-09-15 15:10:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-15, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    69db0718054d3bbee3f201dbfc8091/Windows

    magic-design-davinci-resolve-license

    olve/

    > Może i jest darmowa, ale wkurza mnie, że nie podają jasno czyn się różni
    > od pełnej wersji.

    E? Podają bardzo jasno czym się różni.
    Wersja płatna to "studio". Generalnie wic w filtrach.
    https://documents.blackmagicdesign.com/DaVinciResolv
    e/20180404-10399d/DaVinci_Resolve_15_Feature_Compari
    son.pdf

    Natomiast mi nie działa w ogóle. Pod windows wywala błąd, na który mądry
    pan manager projektu, na forum radzi żeby kupić sprzęt jaki polecają.
    Pod zaś Linuksem nawet się nie jest w stanie zainstalować.

    Wygląda na to, że jednak zostanę przy Vegas Movie Studio.

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2018-09-16 03:06:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Piotrne pisze tak:

    > Polecam do takich zastosowań VEGAS Movie Studio 15 Platinum:
    > https://www.vegascreativesoftware.com/us/vegas-movie
    -studio-plati
> [...]
    > Kosztuje teraz 80$, z różnymi dodatkami. Podstawowa edycja to
    > kilka kliknięć myszką i możliwość natychmiastowego podglądu przed
    > ostatecznym renderowaniem filmu w wysokiej jakości. Można łączyć
    > kilka ścieżek video, audio, ciąć, nakładać napisy, dołączać efekty
    > specjalne. Można obrabiać filmy 4K i 3D.
    >
    > Wcześniej prostą edycję (łączenie filmów) robiłem w edytorze
    > YouTube. Ale go zlikwidowali radząc kupić sobie komercyjny edytor.
    > Jest oczywiście darmowy AviSynth i VirtualDub, ale osiągnięcie
    > odpowiednich efektów trwa wielokrotnie dłużej niż w edytorze

    Próbowałem kiedyś pobrać go. Mały instalator zaczyna pobierać kobyłę i
    zatrzymuje się. Potem gwałtownie przeskakuje na 100%.
    Odszukałem to duże exe na dysku i nie uruchamia się.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.